Vraag, antwoord en hulp topic!

Level 6 79%

Nog 115 XP voor level 7

Hallo,

Ik heb een PS4. Deze is met een HDMI kabel naar mijn versterker aangesloten en vanuit daar naar mijn TV doorgelust wederom met HDMI. Alles werkt perfect (Blu-Ray, DVD, Games etc). Het enige wat niet werkt is het volgende:

Als ik Fifa 14 speel hoor ik alle geluiden perfect alleen het commentaar werkt niet. Ik heb de instellingen van FIFA nagekeken en die kloppen allemaal.

Heeft iemand enig idee waarom de audio van het commentaar niet werkt?

Alvast bedankt.

Post was bewerkt op 13 mei 2014, 17:26 door Backfire1990

Level 13 86%

Nog 344 XP voor level 14

Heeft iemand Transistor gekocht? Mijn PS4 wordt echt heel lawaaierig en luid als ik deze game speel. Ben benieuwd of meer mensen dat hebben.

Level 14 90%

Nog 273 XP voor level 15

Backfire1990 wrote on 13 mei 2014 14:24:

Hallo,

Ik heb een PS4. Deze is met een HDMI kabel naar mijn versterker aangesloten en vanuit daar naar mijn TV doorgelust wederom met HDMI. Alles werkt perfect (Blu-Ray, DVD, Games etc). Het enige wat niet werkt is het volgende:

Als ik Fifa 14 speel hoor ik alle geluiden perfect alleen het commentaar werkt niet. Ik heb de instellingen van FIFA nagekeken en die kloppen allemaal.

Heeft iemand enig idee waarom de audio van het commentaar niet werkt?

Alvast bedankt.

Kijk even of de reciever in kwastie LPCM of PCM 5.1(of 7.1) ondersteunt, er zijn namelijk een aantal audio versterkers die gecapped zijn aan 2.1 en dan ontbreekt het middenkanaal.

Level 18 93%

Nog 312 XP voor level 19

vraagje... kun je met de ps4 eigenlijk net zoals op de ps3 games sharen?

dus ik log in op een andere ps4, download al mijn games op die ander zijn ps4 en hij heeft die games dan ook?

kan dat?

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Ondervinden meer mensen vaak problemen met het openen van de Store en Bibliotheek? Als ik mijn PS4 opstart doet internet het gewoon prima en laadt de store direct (hetzelfde geldt voor de bibliotheek). Maar nadat ik een game heb gespeeld krijg ik niets meer dan een leeg blauw scherm als ik de store of bibliotheek open. Ook de statusupdates van m'n vrienden laden dan met heel veel moeite. Waar kan dit aan liggen?

Update:

Probleem verholpen. Moest wat ports open zetten op m'n modem.

Post was bewerkt op 26 mei 2014, 22:21 door gusanito

Level 14 90%

Nog 273 XP voor level 15

Ik heb pasgeleden mn ps4 mogen ontvangen

Ik begon met Assassins creed freedom cry, en viel me op dat je de fan niet of nouwelijks hoor. Maar nu ben ik begonnen aan games als Tomb raider en killzone, en de ps4 maakt bij die games iets meer geluid (meer dan bij ac4).

Is dit normaal?

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

marcel2552 wrote on 27 mei 2014 11:43:

Ik heb pasgeleden mn ps4 mogen ontvangen

Ik begon met Assassins creed freedom cry, en viel me op dat je de fan niet of nouwelijks hoor. Maar nu ben ik begonnen aan games als Tomb raider en killzone, en de ps4 maakt bij die games iets meer geluid (meer dan bij ac4).

Is dit normaal?

Ja, dat is 'normaal'. Veel mensen hebben dit gemerkt en gemeld, maar ik heb verder niets gehoord van drastische gevolgen. De PS4 moet gewoon wat harder werken voor die games blijkbaar.

Level 8 86%

Nog 134 XP voor level 9

Ik heb Puppeteer gedownload via de playstation store, met mijn ps plus abonnement, is deze game gratis. In mijn psn gegevens, staat ook dat ik de game heb gekocht, voor 0,00 euro. Ik weet zeker dat ik de game heb gedownload, maar nu is er een probleem: de game staat niet in mijn downloadlijst, en ook niet in het hoofd-scherm van de PS4, wat nu? Opnieuw downloaden kan niet, het balkje is weg.

Level 1 38%

Nog 16 XP voor level 2

Kwiebus22 wrote on 18 juni 2014 20:17:

Ik heb Puppeteer gedownload via de playstation store, met mijn ps plus abonnement, is deze game gratis. In mijn psn gegevens, staat ook dat ik de game heb gekocht, voor 0,00 euro. Ik weet zeker dat ik de game heb gedownload, maar nu is er een probleem: de game staat niet in mijn downloadlijst, en ook niet in het hoofd-scherm van de PS4, wat nu? Opnieuw downloaden kan niet, het balkje is weg.

Deze game is alleen beschikbaar voor de PS3, vandaar dat je hem op je PS4 niet terug gaat zien. Zodra je op een PS3 met je account inlogt zou je hem moeten kunnen zien.

Level 8 86%

Nog 134 XP voor level 9

eggman wrote on 19 juni 2014 09:42:

Kwiebus22 wrote on 18 juni 2014 20:17:

Deze game is alleen beschikbaar voor de PS3, vandaar dat je hem op je PS4 niet terug gaat zien. Zodra je op een PS3 met je account inlogt zou je hem moeten kunnen zien.

Oeps! Je hebt helemaal gelijk, een half uur later, viel het kwartje! Het is overigens een schitterende game!

Level 5 95%

Nog 19 XP voor level 6

Is het zo dat je op een Amerikaanse ps4 geen Europese games kunt spelen?

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

Komt het spel Destiny in digitale vorm of gewoon met Cd en doosje bij de witte playstation bundel? Iemand hier een idee van?

Level 4 76%

Nog 61 XP voor level 5

LeFlash wrote on 11 juli 2014 09:34:

Komt het spel Destiny in digitale vorm of gewoon met Cd en doosje bij de witte playstation bundel? Iemand hier een idee van?

Ik heb dus een witte PS4 gepreorderd bij de Gamemania en ze zeiden dat de game gewoon in origineel doosje zit met boekje...net zoals in de winkel dus.

Level 4 76%

Nog 61 XP voor level 5

Weet iemand of er witte Dualshock4 controllers los worden verkocht als de witte PS4 console straks verkrijgbaar is.
Zou graag 2 witte controllers willen hebben ondanks dat ik pas geleden alvast een Magma Red Dualshock4 controller heb aangeschaft

Level 2 65%

Nog 27 XP voor level 3

Weet iemand hoe je DLC's van bijvoorbeeld Call of Duty Ghosts op de PS4 moet verwijderen zonder dat je andere online data of iets verwijderd?

Level 15 91%

Nog 277 XP voor level 16

Sndr wrote on 13 augustus 2014 12:24:

Weet iemand hoe je DLC's van bijvoorbeeld Call of Duty Ghosts op de PS4 moet verwijderen zonder dat je andere online data of iets verwijderd?

Volgens mij moet wordt je online level gewoon behouden, als je dat bedoelt.
Maar waarom zou je je DLC op de PS4 willen verwijderen? Zit je 500GB nu al vol?

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Ik zat 1 maand terug al aan 500 gig. De save data staat los van de dlc/updates.

Level 14 96%

Nog 104 XP voor level 15

Om welke tijd wordt de PS Store geupdate in NL tijd?

Level 18 92%

Nog 354 XP voor level 19

ik zit volgende week in een hotel vanwege mijn werk. Ik wil mijn ps4 mee nemen. Ik wilde daar in de avond uren een potje bf4 of cod Online doen. Enig idee of dit kan? Internet is altijd draadloos waardoor je via een speciale pagina moet inloggen. Lukt dit ook met een ps4 en Zou Online gamen dan moeten lukken?

Level 21 99%

Nog 62 XP voor level 22

Heb het zelf nooit geprobeerd, maar ik vond dit:

instead of EASY connection choose Custom, pick the SSID and select automatic for everything else.  It will ask about the proxy server, select No, and this time it will take you to the test internet connection.  It will get an IP then it will fail.  At that point back out to the main menu and open the web browser and you can then complete your Web auth signon for the hotel you are staying at.

Als je een laptop bij je hebt kan je die eventueel als hotspot instellen.

Level 18 92%

Nog 354 XP voor level 19

Thanks, dat is inderdaad een goed idee. Ps3 en Vita leveren nooit problemen op las ik. Maar de ps4 browser is niet beschikbaar zonder internet. Dus inloggen schijnt lastig te zijn. 
Buiten dat vraag ik me af hoek stabiel en snel het internet is. Mijn ervaring in hotels is niet al te best.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hoi,

Ik heb een wireless headset 2.0 voor de ps4 toen ik hem aansloot perfect geluid en hard en zuiver nu ineens staat het geluid ook al staat hij op zijn hardst heeeel zacht wat is hier aan te doen
als ik hem aansluit op mijn telefoon heb ik wel weer hard perfect geluid

mvgr,

Martijn

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Is het mogelijk om een notificatie aan te zetten zodat je ziet wanneer iemand online komt? Nu krijg ik nooit bericht en moet ik telkens terug naar mijn homescreen om deze info te bemachtigen..

Level 15 91%

Nog 277 XP voor level 16

Klopt, dit kan inderdaad nog niet. Sony heeft wel aangegeven dat dit punt op het lijstje staat voor de volgende software-update.

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

Ik heb net een PU abonnement genomen en krijg daar CoD: AW bij. Stopt hij automatisch na een jaar? Of moet ik hem echt dan opzeggen? Zoja hoe?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.