PSP 3000 Memory

Level 1 15%

Nog 22 XP voor level 2

Ik heb een PSP-3003 gekregen(relatiegeschenk) maar ik wil graag weten wat de interne opslagcapaciteit is van het apparaat?

En wat is de maximale toegestane capaciteit van de Memeory Stick. Of tot welke GB's ondersteunt hij. In de beschrijving staat dat de Stick tot 1GB gaat maar ik heb ze al gezien van 32GB--Kan ik die zonder problemen plaatsen en kan ik die alleen gebruiken voor muziek of kan ik daar ook games vanaf spelen.

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

de psp 3000 heeft geen interne opslagcapaciteit. en 32 gb, moet kunnen. En je kan er inderdaad ook games vanaf spelen.

Level 5 86%

Nog 55 XP voor level 6

http://www.amazon.com/PhotoFast-CR-5400-MicroSD-Adapter-Dual/dp/B001I0T92Q

Koop deze en een of twee SD kaartjes. Dan ben je veel goedkoper uit.

Level 1 15%

Nog 22 XP voor level 2

Bedankt voor de info.

Ik heb de adapter inmiddels besteld.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.