Super Nintendo bewaren of verkopen

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

Hallo,

Ik heb er totaal geen verstand van maar ik heb mijn oude Nintendo hier nog staan, werkend

Nog helemaal mooi en 2 originele controlers en wat spellen,

Nu zot ik te denken kan ik hem beter nu verkopen of nog een paar jaar wachten?

Hoop dat jullie me kunnen helpen

X

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Super Nintendo's schommelen eigenlijk al een jaar of tien rond dezelfde prijs. Dat zie ik niet spectaculair veranderen. Veel hangt ook van de staat af. Zitten de doosjes en boekjes er nog bij? Zijn ze niet gescheurd, verkleurd of beschreven? Is de console nog mooi wit/grijs of is hij verkleurd? Als alles nog perfect is zal het over een paar jaar vast iets meer opleveren dan nu, maar er zijn zoveel van die dingen gemaakt en verkocht, dus echt rijk zul je er niet van worden. Welke games heb je?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Wacht maar een paar jaar, dat soort consolen kunnen in 2030 misschien nog wel meer waard zijn dan toen je hem gekocht had!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.