Trilfunctie voor Nintendo DS Lite

Level 1 50%

Nog 13 XP voor level 2

Hallo,

Ik heb een tip die vele van jullie wel fijn zullen vinden denk ik. Ik heb een Nintendo DS Lite en ik speel ongeveer een uurtje per dag met mijn Nintendo. Niet echt veel maar ik vind het een leuk dingetje om af en toe erbij te pakken. Ik ben een grote fan van de Mario games en ik heb een leuk apparaatje gevonden die het spelen op je Nintendo DS wat leuker kan maken.

Nu weet ik dat niet iedereen dit misschien fijn zal vinden maar ik vind het erg leuk en handig. Ik heb op internet op Dealextreme.com voor €2,19 een apparaatje gevonden dat er voor zorgt dat je NDS Lite een trilfunctie krijgt. Ik vind het zelf een mooie toevoeging aan de Nintendo DS en zeker voor deze lage prijs. 

Nu zul je misschien denken waarvoor is het nodig en waarvoor zou je het kopen. Nou ja daar heb ik ook niet echt een verklaring voor. Het leek mij gewoon leuk om een trilfunctie op mijn Nintendo DS te hebben. Ik ben het zelf nog nooit bij andere tegen gekomen dus het is voor mij helemaal nieuw. Misschien is het al oud en bij iedereen bekend, dan kun je dit topic als ongeschreven beschouwen. Waarom heb ik het dan gekocht vraag je je af? Nou zoals ik al zei, voor €2,19 ga ik niet zitten tobben. Daarnaast hoef je ook helemaal geen verstand van elektronica te hebben of wat dan ook om dit apparaatje te gebruiken. Je stop hem simpel in je DS en klaar is kees. Ik heb zelf de zwarte gekocht omdat ik een zwarte DS heb maar ze zijn er ook nog in andere kleuren.

Dit is een foto van het apparaatje:

En hier is de link naar het apparaatje: http://dx.com/p/rumble-pack-for-nds-lite-adds-vibration-feedback-23509

Als jullie vragen hebben stel ze gerust!

Met vriendelijke groet,

Sebas

Level 2 56%

Nog 34 XP voor level 3

Hoe weet dat ding wanneer het moet trillen? Die functie zit toch niet in elk spel ingebouwd?

En wanneer werkt hij wel en niet?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.