Toukiden:The Age of Demons

Level 14 96%

Nog 104 XP voor level 15

In Toukiden: The Age of Demons komen fantasy en historie samen. Het team achter de actiereeks Dynasty Warriors heeft van Toukiden: The Age of Demons een spannend actierollenspel gemaakt voor de Playstation Vita.

Spelers stappen in de schoenen van een Slayer, iemand die demonen omlegt voor zijn beroep. Je begint in Utakata Village alwaar je eerste missie op je ligt te wachten. Spelers reizen af naar exotische locaties om monsters en uiteindelijk zelfs de dodelijke Oni om te leggen. Het is dat, of het einde van de mensheid!

Je wapens, vaardigheden en tactieken moet je ontwikkelen, uitbreiden en verbeteren in een poging Oni te verslaan. Leer van je eerder gemaakte fouten en versla de monsters!

Het is een leuke combo tussen DW en Monster Hunter series :)

Je kan online samen strijden/verzamelen/craften/upgraden etcc.

Je kan meerdere spirits in je gear hebben voor meer boost of andere skills.

Die deze gaan halen of al hebben add my ervoor :)

PSN : Drakefromhell

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

€38,- bij Nedgame geloof ik, denk dat ik hem binnenkort maar even oppik!

Level 14 96%

Nog 104 XP voor level 15

Liquid wrote on 23 februari 2014 20:55:

€38,- bij Nedgame geloof ik, denk dat ik hem binnenkort maar even oppik!

Miss dan samen hunten?:P

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Das goed. :D

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Mensen die de game hebben, is het wat ? Ik zit nog een beetje in twijfel, vandaar.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.