pokemon omega ruby en alpha sapphire.

Level 8 87%

Nog 126 XP voor level 9

bron: http://www.pokemon.com/us/

Announcing Pokémon Omega Ruby and Pokémon Alpha Sapphire for the Nintendo 3DS family of systems! 

Prepare for an epic adventure exploring a world filled with Pokémon! Pokémon fans first enjoyed Pokémon Ruby Version and Pokémon Sapphire Version when it launched in 2003 for the Game Boy Advance. Now, a whole new generation of Pokémon fans will experience the dramatic storyline that unfolds in Pokémon Omega Ruby and Pokémon Alpha Sapphire. 

Look forward to Pokémon Omega Ruby and Pokémon Alpha Sapphire when the games launch worldwide in November 2014!

Post was bewerkt op 7 mei 2014, 16:27 door vegitto-kun

Level 5 97%

Nog 11 XP voor level 6

Awesome!!! Nog niets bekend natuurlijk en Alfa en Omega…

Level 5 97%

Nog 11 XP voor level 6

Volgens mij gaan we dan ook Mega Sceptile en Mega waterstarter krijgen :)

Level 5 97%

Nog 11 XP voor level 6

Hoop dat de wedstrijden zoals in ruby en sapphire en de hoenn en sinnoh serie er zijn, dat zou vet leuk zijn dat je ook vijf lintjes moet verzamelen en dan deelnemen aan the grand festival.

Level 8 87%

Nog 126 XP voor level 9

Er is een wijzig knop. er is geen reden om 3 keer te posten.

Level 5 97%

Nog 11 XP voor level 6

Ow sorry meneer-san ik ben niet zo goed in deze dingens.

Level 5 94%

Nog 22 XP voor level 6

wow, dit is echt!

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Wachten op de exclusives. Omega Ruby klinkt wel kinky.

Waarom ze die nu voorop doen is een beetje gek. Alpha moet voorop.

Level 9 80%

Nog 239 XP voor level 10

Het is dus een rechtstreekse remake volgens nintendo. Spijtig genoeg vind ik nog geen winkel waar je de game kunt pre-orderen.

Level 7 89%

Nog 80 XP voor level 8

Vond de eerste 3 generaties erg cool met name de games. Emerald was de laatste echte game waar ik 100en uren in had gegooid. De rest van de games speelde ik maar een keer uit dus 8 gym badges en thats it behalve Soul Silver daar had ik ongeveer 50 uur aan besteed. 

Tegenwoordig komen er alleen maar nieuwe pokemon generaties terwijl ik de oude generatie nog niet eens ken. Dus ben blij dat we terug gaan naar mijn favoriete generatie!

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

De releasedatum is nog niet bekend (ja ergens in november). Daarnaast krijg je toch wel een examplaar, daar hebben ze echt wel genoeg van hoor.

En ruby/ sapphire remakes hebben ze naar achter geschoven. Na Black & White was het eigenlijk aan de beurt. Toen kwam echter Black & White 2, vrij uitdagende game overigens. Vervolgens kwam X & Y, dus ik dacht even dat ze het idee in de doofpot gestopt hadden maar gelukkig is het er toch.

Ik vond die generatie heel erg leuk, erg eigen stijl en een fuck you world map attitude. Abillities en natures zijn van wezelijk belang geworden en het was ook de laatste game waar je onvoorwaardelijk van de meeste pokemon hield. Nu is het toch meer op smaak bewust en de pareltjes eruit vissen.

Ze maken wel telkens kleine verbeter stapjes in de reeks, de games worden niet slechter iig. Alleen de mens is vrij gulzig wezen, we willen meer. Dan ben je bij pokemon een beetje bij het verkeerde adres, het ligt nog steeds heel dicht tegen de oude vertrouwde formule.

Level 6 97%

Nog 13 XP voor level 7

Op Marriland las ik dat het wel een heel nieuw avontuur is. Wat ze daarmee bedoelen houden ze nog even geheim geloof ik. Ik hoop op extra's..meer gyms, meer te doen buiten het hoofdverhaal, aparte opdrachtjes en sneakzooi, zoals in heartgold..maar dan met originele story natuurlijk van ruby/sapphire.

ik ben zo benieuwd <3 nu al zin in november.

Level 9 80%

Nog 239 XP voor level 10

Mango0 wrote on 9 mei 2014 12:38:

Op Marriland las ik dat het wel een heel nieuw avontuur is. Wat ze daarmee bedoelen houden ze nog even geheim geloof ik.   Ik hoop op extra's..meer gyms, meer te doen buiten het hoofdverhaal, aparte opdrachtjes en sneakzooi, zoals in heartgold..maar dan met originele story natuurlijk van ruby/sapphire.

ik ben zo benieuwd <3 nu al zin in november.

Nintendo zelf heeft 2 dagen geleden bekend gemaakt dat de game rechtstreekse remakes zijn.

Level 7 89%

Nog 80 XP voor level 8

It has been confirmed through a trailer on TV that Japanese variety show, Pokémon Get☆TV is to showcase world exclusive first footage of the upcoming games Pokémon Omega Ruby & Alpha Sapphire this weekend in the episode airing on Sunday May 11th at 07:30 JST. It's not known what the footage will contain but we'll provide details and screenshots as soon as it airs

Level 5 94%

Nog 22 XP voor level 6

dus dat is zaterdag 23:30 nederlandse tijd (japan zit in +9, NL in +1)
waarom zet je het eigenlijk in spoilers?

Level 3 98%

Nog 3 XP voor level 4

Toch een 3D wereld zoals XY aan het stukje met Groudon en Kyogre te zien :D

Level 7 89%

Nog 80 XP voor level 8

jules070698 wrote on 10 mei 2014 15:10:

dus dat is zaterdag 23:30 nederlandse tijd (japan zit in +9, NL in +1)
waarom zet je het eigenlijk in spoilers?

Hij deed allemaal gek :P

Level 41 95%

Nog 1264 XP voor level 42

Meerdere save files of weer klassieke nintendo rip off?
Dat is voor mij bepalend om een 3DS en de game al dan niet te halen. Maar goed ik kan het antwoord al raden, dan maar niet.

Level 5 94%

Nog 22 XP voor level 6

pokémon wordt door gamefreak gemaakt, niet door nintendo. en waarom wil je zo graag meerdere savefiles?

Level 11 96%

Nog 66 XP voor level 12

Weet iemand al waar je de steelcases kan reserveren in NL? Ik heb ze wel al op GAME.co.uk gevonden maar dan moet je een creditcard hebben :/

Level 9 80%

Nog 239 XP voor level 10

Rickeh! wrote on 1 september 2014 19:31:

Weet iemand al waar je de steelcases kan reserveren in NL? Ik heb ze wel al op GAME.co.uk gevonden maar dan moet je een creditcard hebben :/

Nope, momenteel kan je ze nergens reserveren in Nederland en België.. Was alleen voor de Uk dacht ik.

Level 4 63%

Nog 96 XP voor level 5

Gaat iemand dit spel überhaupt spelen? Pokemon X en Y hadden veel meer reacties voordat het spel uitkwam..

Level 5 94%

Nog 22 XP voor level 6

ik ga het wel kopen, maar niet meteen. heb nog me handen vol aan pokemon X.  over de reacties, ik heb het idee dat het op het forum zoiezo stiller is dan toen

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Mensen zijn volgens mij een beetje Pokémon moe. Het is hetzelfde spelletje over and over again. En nu ook nog een remake. Wie wordt daar enthousiast van?

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

IGF is dood Rano. Van alle releases is deze en smash voor mij het meest interessant.

Dus houd voortaan wijselijk je grote bek als je je eigen mening reflecteerd naar een groep.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.