pokemon omega ruby en alpha sapphire.

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

THUD!! wrote on 7 september 2014 11:34:

IGF is dood Rano. Van alle releases is deze en smash voor mij het meest interessant.

Dus houd voortaan wijselijk je grote bek als je je eigen mening reflecteerd naar een groep.

Het zijn slechts aannames van mij. Maar common sense zegt me dat er maar weinig mensen wachten op een remake van een game die peer deel minder verandert dan een jaarlijks terugkerende game als FIFA. Op een gegeven moment houdt het gewoon op. Dan is de melk zuur. En dat weerspiegelt ook de activiteit op gamefora.

Het lijkt me niet nodig om te schelden. Behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

De activiteiten op andere gamefora is net zo laag atm. Misschien zegt dat wel iets over de game-industrie atm.
We worden dood gegooid met remakes. (zie ook deze game). De orginaliteit is soms ver te zoeken.

Laten we het idd netjes houden. ( normaal taalgebruik ).

Post was bewerkt op 7 september 2014, 12:34 door Radiant Silvergun

Level 7 97%

Nog 19 XP voor level 8

Zo THUD!! Of je reageert voortaan gewoon op een fatsoenlijke manier. Beetje kinderachtige reactie vind ik.

OT: ik kijk wel uit naar sapphire. Heb de originele nooit gespeeld dus voor mij is dit zeker een goede manier om alsnog dit spel te spelen.

Level 9 80%

Nog 239 XP voor level 10

Der zijn nog genoeg mensen die Pokémon wel leuk vinden en het blijven spelen. Alleen merken we er hier niets van maar het betekent niet dat een bepaalde topic over een game minder reactie's krijgt dan andere dat minder mensen dit spelen. Kijk maar naar Engelstalige fora over Pokémon games daar barst het van de reacties.  ^^D

Level 11 96%

Nog 66 XP voor level 12

Ik heb net gekeken op de site gamemania, daar staat als je voor 17 juni Sapphire heb gepreorderd dat je de steelcase krijgt. En Ruby voor 9 juni..

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Moet Rano niet met een kaasargument komen. 

Dat de industrie meer geinteresseerd is in een FIFA, AC of GTAV dat weet iedereen. Maar de pokemon games blijven millionsellers. Ruby & Sapphire kwamen in 2002 uit, deze remake heeft dus 12 jaar op zich moeten wachten in Japan (11 voor Amerika en Europa). Ik heb de game toen gespeeld, maar er is een hele generatie dat deze game niet heeft gespeeld. Dus er is zeker een groep die mogelijk interesse heeft. Deze generatie heeft misschien wel helemaal geen Wii U en met kerst in aanzicht (game komt 21 november) is dit de perfecte game op de wenslijst.

Misschien was de opmerking grofgebekt, maar dit moet kunnen op zijn tijd. Het wakkert toch de discussie aan. Dit forum is zeker geen goede afspiegeling, waar je maanden oude topics met nieuws moet voorzien. Ik heb er iig zin aan, dat je de game niet wilt is jouw eigen keuze.

Level 7 97%

Nog 19 XP voor level 8

Jouw argument voor grofgebekt zijn is om de discussie aan te houden? Ondanks dat het blijkbaar werkt, blijft het een zwakke keuze. En dan jezelf ook goed praten door te zeggen: moet Rano niet met een kaasargument komen. Erg zwak hoor.

@rickeh! Nice als het goed is heb ik Ruby in mei ge-preorderd:D Alleen niet bij gamemania, maar andere gameshops zullen dit vast ook doen

Level 15 92%

Nog 252 XP voor level 16

Ik heb eigenlijk wel zin in deze game. Heb me indertijd enorm vermaakt met Ruby en Emerald (sowieso 350+ uur in Emerald, Ruby weet ik niet). Kijk ook echt uit naar de nieuwe secret bases. Nog even een team van Audino's maken en in die base zetten  :)

Level 7 97%

Nog 19 XP voor level 8

Haha da zou echt geniaal zijn als je daar ook experience voor krijgt :p

Level 15 92%

Nog 252 XP voor level 16

Ja, daarom juist! In de originele R/S/E was het namelijk wel zo dat je daar gewoon XP voor kreeg. Had toen ook een team erin gezet van hoog gelevelde pokemons die alleen maar nutteloze moves konden voor easy XP voor mn vrienden  :D Ik weet het niet zeker, maar ga er gewoon van uit dat je er hier ook gewoon XP voor zal krijgen.

EDIT: Bedenk me net dat er een Mega Audino in zit, gaat leuk worden dit! :)

Post was bewerkt op 11 september 2014, 18:50 door ER ! K

Level 7 97%

Nog 19 XP voor level 8

nice, hopelijk doen mijn vrienden dat dan ook haha. al hoop ik dat je kan instellen dat het wordt gezien als een online battle waarbij alle pokemon naar 50 worden gezet. dan is het helemaal leuk om de pokemon van je vrienden uit te dagen alsof het een echte gym is. zeker als veel mensen het traditioneel houden en voor één type pokemon gaan.

Dat zou ik liever hebben dan easy xp in ieder geval;)

Level 11 96%

Nog 66 XP voor level 12

Jaaaa! Net steelcase besteld bij bol.com :D

Nieuwsredactie
Level 6 93%

Nog 36 XP voor level 7

Hallo beste Pokémon-liefhebbende IG'ers!

Ik heb aanstaande dinsdag (30 september) de kans om Shigeru Ohmori en Junichi Masuda van Game Freak te interviewen. Ik vroeg me daarom af wat jullie nou echt willen weten van dit duo.

Het liefst specifiek over Omega Ruby en Alpha Sapphire, maar uiteraard mag je ook brandende vragen over Pokémon in het algemeen hier achterlaten. Ik zal proberen om er zoveel mogelijk mee te nemen!

Sowieso ga ik de remakes spelen, dus als ik nog iets voor jullie moet checken/uitzoeken: laat het hier weten!

Level 13 96%

Nog 80 XP voor level 14

Graag zou ik willen weten waarom je niet alle Pokemon kan vangen met twee spellen uit dezelfde reeks zoals dat bijvoorbeeld bij Pokemon Rood en Blauw ging. Je kan alle Pokemon alleen krijgen door gebruik te maken van de vorige generatie Pokemon spellen of door online te ruilen. Als je de vorige generatie games niet hebt gespeeld is het haast onmogelijk om alle Pokemon te krijgen. 
Ik ben toch nieuwsgierig of dit komt doordat de hardware dit niet aan kan of dat er een andere reden achter schuil gaat.

Post was bewerkt op 29 september 2014, 10:26 door Redax

Level 3 78%

Nog 33 XP voor level 4

Ik ben op zich wel benieuwd waarom ze nog steeds met die rottige HM's werken. Zo vervelend om een moveslot te moeten opofferen voor een HM als Cut. Daar zouden ze bijvoorbeeld ook key items voor kunnen gebruiken.

Level 7 75%

Nog 182 XP voor level 8

Nou daar gaan we:

- Zal ORAS ook weer een Battle Frontier e.d. bevatten zoals in veel andere delen het geval was, zeker in de tweede set games binnen een generatie?
- Daarop aanhakende, hoe komt het dat de tweede delen steeds twee stappen naar voren lijken te zetten qua extra content, en de nieuwe van de volgende generatie op dat gebied steeds een stap terug lijkt te doen?
- Is er wel eens aan gedacht om net als in Black2 en White2 verschillende moeilijkheidsgraden te implementeren?
- Hoe is er ooit op het idee van Mega-evolutie gekomen?
- Zullen X en Y een patch krijgen om de nieuwste Mega-Evoluties ook te kunnen gebruiken? En zo nee, betekent dat dat je alleen maar tegen ORAS spelers kunt battelen online?
- Is er wel eens over nagedacht om meerdere pokémon te kunnen laten Mega evolueren tijdens een gevecht?
- Hoe komt het dat sommige Pokémon nooit hun hidden ability openbaar beschikbaar hebben gekregen? Gaat dit nog gebeuren? (5e gen starters bijvoorbeeld)

Level 14 97%

Nog 61 XP voor level 15

Vet dat jullie de kans krijgen voor dit interview! Heb vroeger Pokemon Ruby belachelijk lang gespeeld. 

Naast dat ik gewoon benieuwd ben hoe de wereld is overgezet naar 3D, vraag ik me af of je ook oude pokemon kunt overzetten van de DS-versies. Ik weet niet of dit al mogelijk was bij X en Y, maar het lijkt me vet om je team uit de originele games uiteindelijk in 3D te kunnen zien.

Level 24 92%

Nog 629 XP voor level 25

- Vanuit competitief opzicht, zullen abilities zoals Parental Bond nog aangepast worden?
- Hoe werden de nieuwe Mega Pokémon bepaald, is het vanuit Populariteit of vanuit regio? (met Hoenn nu wat meer Hoenn Mega's dan andere region Mega's)

Level 4 76%

Nog 61 XP voor level 5

Oeh, ik zou wel meer willen weten over een mogelijke Primal Rayquaza ^^

Level 3 66%

Nog 52 XP voor level 4

Ik ga zo eieren bakken !  :blow:

Level 9 80%

Nog 239 XP voor level 10

Vraag voor het interview van Shigeru Ohmori en Junichi Masuda. Hebben jullie voor deze remake geluisterd naar de fans of was het jullie eigen idee? (Did you guys listen to the fans for making this 3rd gen remake or was it your own idea?)

Level 4 77%

Nog 59 XP voor level 5

Iets over nieuwe features die ze nog niet bekend hebben gemaakt/post game? En over uitbreiding van de Hoenn Regional Dex met nieuwe Pokémons, dus niet het toevoegen van gen 4+ pre en evoluties maar nieuwe families uit andere gens, tijdens de main story.

Nieuwsredactie
Level 6 93%

Nog 36 XP voor level 7

Bedankt voor jullie vragen. Ik kan nu al zeggen dat ik ze niet allemaal mee kan nemen (het is dan wel 45 minuten, maar met een vertaler zijn die zo om). Ik zal daarom proberen om op zijn minst één vraag van ieder van jullie te stellen.

Level 13 96%

Nog 80 XP voor level 14

Is er bekend wanneer de vragen met antwoorden gepubliceerd zullen worden?

Level 4 77%

Nog 59 XP voor level 5

Mega Rayquaza!!!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.