pokemon omega ruby en alpha sapphire.

Nieuwsredactie
Level 6 93%

Nog 36 XP voor level 7

Redax wrote on 2 oktober 2014 09:37:

Is er bekend wanneer de vragen met antwoorden gepubliceerd zullen worden?

14 oktober pas helaas, duurt nog even dus...

Level 1 15%

Nog 22 XP voor level 2

Dit weekend worden er op Firstlook democodes van Pokémon Omega Ruby en Alpha Sapphire weggeven, en ik zou er enorm graag eentje willen hebben. Normaliter ga ik elk jaar naar Firstlook, maar in verband met aankomende schoolexamens ben ik dit jaar niet in staat om te gaan, en dus een democode te bemachtigen. Ook naar één van de najaarstourdagen gaan om een democode te bemachtigen is niet mogelijk, aangezien ik voor elke locatie minimaal ruim een uur moet reizen.
Mijn vraag is dan ook of iemand hier dit weekend naar Firstlook gaat, en voor mij zo'n democode zou kunnen meenemen, om deze vervolgens in een PM naar mij toe te sturen.
Je zou hiermee een grote dienst bewijzen aan een groot Pokémon fan.
Alvast bedankt!

Level 9 80%

Nog 239 XP voor level 10

Als iemand voor mij een democode zou kunnen bemachtigen  en zou kunnen doorsturen dit weekend zou ik die persoon echt dankbaar zijn! ^^D^^D ^^D

Post was bewerkt op 10 oktober 2014, 21:37 door rafa

Level 1 15%

Nog 22 XP voor level 2

rafa wrote on 10 oktober 2014 21:22:

Als iemand voor mij een democode zou kunnen bemachtigen  en zou kunnen doorsturen dit weekend zou ik die persoon echt dankbaar zijn! ^^D^^D ^^D

Goed nieuws voor jou en mij!

Level 9 80%

Nog 239 XP voor level 10

Satoshi wrote on 10 oktober 2014 22:41:

rafa wrote on 10 oktober 2014 21:22:

Goed nieuws voor jou en mij!

Dat noem ik nu is goed nieuws!

Level 9 80%

Nog 239 XP voor level 10

Na al het goede nieuws vandaag hoop ik dat iemand van jullie mij met dit zoude kunnen helpen en hoop ik op nog meer goed nieuws. ^^D
k heb momenteel elke Pokémon game die er te krijgen valt in het Engels in mijn bezit, maar ik wil nu ook elke main game in het Japans kopen. Weet iemand van jullie waar ik deze kan vinden?

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Is het puur voor een collectie? 

Je bent vaak aangewezen op internationale webwinkels die naar nederland versturen of winkels met tweedehands mogelijkheden. Probeer amazon, playasia, ebay, marktplaats. Mocht je een winkel op oog hebben die alleen in Japan levert kan je een service gebruiken, Tenso als het goed is.

Maar dit is allemaal op eigen riscio. Let ook op wat je maximaal mag importeren binnen/buiten Europa. Veel succes.

Level 4 77%

Nog 59 XP voor level 5

Blijkbaar kunnen we in ORAS vliegen in de overworld, legendarys vangen in de lucht maar ook op eilanden die alleen via vliegen bereikbaar zijn.

Level 5 94%

Nog 22 XP voor level 6

een beetje zoals het vliegen in pokemon rangers: guardian signs dus.

Level 7 89%

Nog 80 XP voor level 8

Iemand een demo code voor mij pm me plz ;)

Level 13 96%

Nog 80 XP voor level 14

Wordt het artikel vandaag op de frontpage geplaatst?

Nieuwsredactie
Level 6 93%

Nog 36 XP voor level 7

Het interview is vanochtend live gegaan, ik zet de antwoorden ook nog even hier. Ik had uiteindelijk vanwege de vertaler die erbij zat minder tijd dan gehoopt en één vraag (over Rayquaza) bleek al via een recente trailer te zijn beantwoord, dus die heb ik weggelaten. 

Hoe was het om terug te keren naar de Hoehn-regio na X & Y?

Ohmori: X & Y was onze eerste Pokémon-game op de 3DS, dus alles was nieuw, nieuwe graphics enzovoorts. Om dan terug te gaan naar een titel van twaalf jaar geleden, dat was zeker een interessante, frisse ervaring. Voor mij waren het de eerste games waaraan ik werkte bij Game Freak, dus het voelde een beetje alsof ik een gesprek met mezelf twaalf jaar geleden aan het houden was om zo uit te zoeken wat we konden doen om de nieuwe versies nog beter te maken dan voorheen.

Waren er bepaalde spelmechanieken die je zou hebben weggelaten als je de games nu pas voor het eerst maakte?

Ohmori: Het gaat niet zozeer om mechanieken die niet interessant waren. Ik denk dat de meeste van die systemen die toen leuk waren dat nog steeds zijn. Maar bijvoorbeeld de technische aspecten, zoals de linkkabel (van de Game Boy Advance) om verbinding te maken met andere spelers. Dat kan nu draadloos via internet, dus die linkkabel hebben we niet meer nodig. Dat soort dingen zijn nu overbodig, omdat we betere technologie hebben.

Hoe bepaal je welke Pokémon een mega-evolutie krijgen?

Ohmori en Masuda: We hebben verschillende manieren om te bepalen welke Pokémon een mega-evolutie krijgen. Een van de grote is dat we echt kijken naar de balans tijdens gevechten. Dus we hebben X &Y uitgebracht en dat is de eerste keer dat we mega-evoluties introduceerden en we hebben soort van gekeken naar hoe spelers die game speelden, tijdens evenementen of toernooien, en naar welke mega-evoluties veel gebruikt waren en heel sterk waren. En met Omega Ruby en Alpha Sapphire komen we met nieuwe mega-evoluties die daar tegenwicht aan bieden. Dat verandert de situatie weer en brengt wat meer variatie en balans.

Een andere manier is om naar het verhaal te kijken en naar welke Pokémon tijdens dat verhaal naar voren geschoven worden en zo te bepalen voor welke Pokémon het logisch of leuk is om een mega-evolutie te hebben. We kijken er op verschillende manieren naar.

Denken jullie er ook aan om de oude Pokémon, die nu alleen via een omweg te bemachtigen zijn, uit te brengen als DLC?

Masuda: Ik denk niet dat het puur updaten van de graphics en deze Pokémon dan overzetten op zichzelf niet interessant is. Misschien als we een manier kunnen vinden om die oude games opnieuw te bezoeken en daar iets nieuws, iets heel cools mee kunnen doen. Dat zou een mooi moment kunnen zijn om die Pokémon opnieuw in 3D te maken.

Dat het niet interessant is, daar moeten wij het mee oneens zijn. Wij denken dat fans daar juist heel veel interesse in hebben

Masuda: Dat zeg je nu misschien, maar als we het echt alleen uitbrengen als visuele updates, dan zullen veel mensen misschien teleurgesteld zijn. Misschien als het heel goedkoop is niet…

En dan nu een hele specifieke vraag: waarom nemen HM’s nog steeds een plek in binnen de moveset van Pokémon?

Masuda en Ohmori: We begrijpen dat gevoel en het is altijd een onderwerp van discussie dat weer boven komt drijven bij het ontwikkelen van nieuwe delen. Soms krijgen we een idee om dat effect (van een HM) te doen zonder dat je daarvoor een Pokémon gebruikt, maar we komen dan altijd terug op het volgende: de Pokémon zijn echt de hoofdpersonages van de games, dus zij moeten het zijn die het doen. Maar hoe doen we dat zonder dat het een move is. Het is echt dat we nog niet tot een goede oplossing zijn gekomen. We hebben het zeker in gedachten.

Bedankt dat we eindelijk een uitleg hebben daarover.

Masuda en Ohmori: En er zijn manieren om Pokémon die HM’s weer te laten vergeten. Sowieso is een van de problemen waar we tegen aanlopen tijdens het ontwikkelen en testen dat je vast kan komen te zitten als je een Pokémon zomaar een HM kunt laten vergeten of die Pokemon kunt ruilen. Een hoop mensen kunnen dan niet meer verder omdat ze die Pokemon niet meer hebben. Dat is altijd een probleem tijdens het ontwikkelproces.

http://www.insidegamer.nl/artikel/113909/interview-met-game-freak-over-pokemon-oras

Level 24 92%

Nog 666 XP voor level 25

Overtal aan demo codes hier te vinden: http://pastebin.com/Sae5Q9pc

Met dank aan de vrienden van reddit :P

Level 4 77%

Nog 59 XP voor level 5

Ik ga morgen/van de week wel gwn naar gamemania

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

Zijn julie er al uit welke versie? Ik zat te denken aan Ruby, maar omdat ik denk dat sapphire het minst gekozen gaat worden wil ik die weer :P heb me nog niet echt in exclusives verdiept. Dat ga ik zo even doen denk ik.

Level 2 35%

Nog 50 XP voor level 3

ik ga voor sapphire, heb die vorige keer ook gekozen. al zullen de verschillen niet veel meer zijn dan kyogre/groundon en nog een paar pokemon

Level 11 96%

Nog 66 XP voor level 12

Ik heb toch al elke pokemon dus kan deze gewoon over zetten vanuit X/Y :) Ik heb voor Ruby gekozen omdat ik die ststeelbook vetter vind

Level 9 80%

Nog 239 XP voor level 10

Ik kies voor  Omega omdat ik groundon er gewoon cooler uit vind zien. :)

Level 12 90%

Nog 204 XP voor level 13

Voor de mensen die nog een demo-code willen:

https://microsite.nintendo-europe.com/pokemondownloaddemo/index.php

Bij land vul je "Schweiz" in en voila! |.|

Level 11 96%

Nog 66 XP voor level 12

gaarmokkel wrote on 17 oktober 2014 18:38:

Voor de mensen die nog een demo-code willen:

https://microsite.nintendo-europe.com/pokemondownloaddemo/index.php

Bij land vul je "Schweiz" in en voila! |.|

Top! Dank je wel!

Level 2 62%

Nog 29 XP voor level 3

Ik heb altijd Ruby en Sapphire met plezier gespeeld kan niet wachten op de remake :), en ik neem ze allebei

Level 4 77%

Nog 59 XP voor level 5

Er is trouwens een actie bij Bart Smit dat als de game reserveerd/pre ordered je de legendarische Diancie krijgt

Level 27 93%

Nog 725 XP voor level 28

Weet iemand hier of die duopack met beide versies die is aangekondigd ook naar Nederland zal komen?

Level 9 80%

Nog 239 XP voor level 10

Iemand een idee waar ik de games al voor volgende week kan halen?

Level 5 94%

Nog 22 XP voor level 6

wat vinden jullie van het "too much water" minpunt van IGN? het begint een beetje een meme te worden

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.