pokemon omega ruby en alpha sapphire.

Level 7 97%

Nog 19 XP voor level 8

Water is vaak vervelend maar geeft wel verschillende manieren om pokemon te vangen. Vind het dus niet zo erg.

Level 9 80%

Nog 239 XP voor level 10

Ik vind het niet storend!

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Bart smit heeft mijn spel al verzonden, verwacht het morgen. 2 dagen voor de release al binnen das aardig snel.

Level 7 97%

Nog 19 XP voor level 8

Ik verwacht mijne ook morgen al. En super smash ook haha

Level 4 77%

Nog 59 XP voor level 5

De pakket app geeft ook aan dat de mijne morgen komt. Het voonaamste is dat ik diancie krijg, daarom heb ik hem nml gereserveerd

Level 8 92%

Nog 76 XP voor level 9

Zou er niet zo heel zeker van zijn dat je hem eerder krijgt want de verhalen die ik hoor is dat elke dag de leverdatum gewoon een dag uitgesteld wordt totdat hij uiteindelijk toch vrijdag (met geluk donderdag) wordt geleverd. Dat blijkt vaker zo gegaan bij Bart Smit leveringen van grotere releases. Maar ben benieuwd, hopelijk komt hij toch eerder.. :D

Level 4 77%

Nog 59 XP voor level 5

Denk het nit, mijn bezorgdatum is veranderd naar donderdag dus denk idd dat we hem gewoon vrijdag krijgen

Level 2 62%

Nog 29 XP voor level 3

Yesss! smsje gekregen kan de spellen ophalen, zo maar even doen! :D

Level 9 80%

Nog 239 XP voor level 10

Omega Ruby Steelcase edition check!  ^^D^^D ^^D

Level 2 62%

Nog 29 XP voor level 3

En je kan tot 14 januari 2015 een shiny beldum krijgen per mystery gift! :)

Level 4 77%

Nog 59 XP voor level 5

Steelcase binnen, net zoals diancie. Zometeen gaan we beginnen en dan beldum downloaden en een jaartje pokébank nemen om pokémons om te zetten.

Level 7 97%

Nog 19 XP voor level 8

Haha hier ook een steelcase! Ik heb alpha sapphire in ieder geval. Hoe krijg je diancie en beldum?

Level 4 77%

Nog 59 XP voor level 5

Als je bij Bart smit of Intertoys hebt gepre-orderd heb je, als het goed is, een code gekregen die je in XY moet invoeren. Dan kun je Diancie ophalen, wanneer je haar overzet naar ORAS start bij het betreden van een pokéCenter een cutscene waarbij je uiteindelijk haar mega stone krijgt.

Voor beldum moet je gewoon mystery gift zoeken over het internet in ORAS

Level 7 97%

Nog 19 XP voor level 8

Oke code heb ik helaas niet... Dus als iemand er 1 extra heeft?;)

Level 9 80%

Nog 239 XP voor level 10

Iemand die nog een code voor Diancie over heeft? En je hoeft geen pokebank te kopen om je Pokémon over te zetten je kunt ook gewoon ingame traden tussen XY en ORAS je moet er gewoon voor zorgen dat je Pokémon geen HM kennen.

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

Ik moet binnenkort even wat poke's evolven, iemand die me daar bij kan helpen?
Dus even mijn Gravler, Machoke en Kadabra heen en weer ruilen met een van jullie :)

Level 9 80%

Nog 239 XP voor level 10

Alithepro1 wrote on 3 december 2014 11:10:

Dus even mijn Gravler, Machoke en Kadabra heen en weer ruilen met een van jullie :)

Ik wil het wel doen als je wilt!  ^^D

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

graag :) ! ik geef wel een gil. Ik denk ergens dit weekend ofzo.

Level 27 98%

Nog 132 XP voor level 28

Alithepro1 wrote on 3 december 2014 11:10:

Iemand die me hier mee kan helpen vandaag?

Level 4 63%

Nog 96 XP voor level 5

Forum is aardig dood hier zeg. Is er toevallig een pokemon forum oid, die wat actiever is?

Level 11 96%

Nog 66 XP voor level 12

Serebii lijkt mij

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Omega en alpha zijn wel niet echt letters om een combinatie mee te vormen vind ik. ze hadden het beter alpha en beta genoemd of omega en omikron.

Level 7 97%

Nog 19 XP voor level 8

hoezo geen combinatie? je kan toch ORAS of ASOR zeggen?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Wat bedoel je daarmee?

Level 7 97%

Nog 19 XP voor level 8

Je zegt dat je met de letters van de pokemon games geen makkelijk woord kan maken. Omega Ruby (OR) en Alpha Sapphire (AS) kan je gewoon vertalen naar ORAS. De letters zijn dus prima te combineren

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.