Nintendo E3 Thread 2014 Editie

Level 15 95%

Nog 161 XP voor level 16

Na de falende gamecube is het ook goed gekomen.

Het is gewoon nieuwe ronde nieuwe kansen. In de tussentijd hebben ze een prima lopende 3ds die de naam in stand kan houden. Ook de games die nog uitkomen op de WiiU zijn prima van Smash, tot Kart, tot Zelda. Het is alleen te weinig om het een succes te maken, maar de huidige bezitters lopen daardoor echt niet weg.

Als ze nou wat meer moeite doen om 3rd parties aan boord te houden kan een volgende console het makkelijk beter doen dan de WiiU.

Maarja, het is en blijft Nintendo. Hebben vaker bewezen niet te leren van hun fouten. Dus....we zien wel.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Newgamessuck wrote on 19 mei 2014 12:10:

Dan doei Nintendo voor jou waarschijnlijk :)

Grote kans. Jammer, maar ze duwen me echt steeds verder weg. Ik ben echt wel bereid wat concessies te doen om hun grote topseries maar te kunnen blijven spelen, maar er is wel een grens. En die is inmiddels bereikt.

Achterhaalde specs, plastic flutcontrollers, geen achievements, brakke online infrastructuur en ditto OS, veel te hoge prijzen voor digitale software, maandenlang wachten op software, wegvallen van 3rd party software en elke generatie opnieuw weer opnieuw dezelfde voorspelbare 25 jaar oude games... Ik ben er wel een beetje klaar mee.

Ik zal mn Wii U niet verkopen omdat de Gamepad ideaal is voor offscreen play (vooral Virtual Console) en omdat mn dochter er graag Netflix Kids op kijkt, maar als Nintendo op deze weg door gaat, komt een opvolger er niet meer in. There, I said it.

Level 15 95%

Nog 161 XP voor level 16

Jalf wrote on 19 mei 2014 16:12:

Ik zal mn Wii U niet verkopen omdat de Gamepad ideaal is voor offscreen play (vooral Virtual Console) en omdat mn dochter er graag Netflix Kids op kijkt, maar als Nintendo op deze weg door gaat, komt een opvolger er niet meer in. There, I said it.

Wedden dat jij op launchnacht met een tentje voor de Media Markt slaapt :)

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Nintendo duwt heel veel fans weg. En het erge is nog dat ze het zelf niet door hebben. En daar zit het grootste probleem.

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Fans komen ook zo weer terug. Volgende maand een Zelda en iedereen is weer onboard.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Newgamessuck wrote on 19 mei 2014 16:22:

Jalf wrote on 19 mei 2014 16:12:

Wedden dat jij op launchnacht met een tentje voor de Media Markt slaapt :)

Ik help het je hopen. Dat zou namelijk betekenen dat ze zichzelf hebben herpakt  :)

Level 13 90%

Nog 239 XP voor level 14

Zelda games zijn altijd de momenten geweest waarop ik toch maar besloot de desbetreffende Nintendo-console aan te schaffen.

Level 15 95%

Nog 161 XP voor level 16

Ik gok dat dit de titel wordt van de nieuwe Zelda

New Zelda Party U

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Newgamessuck wrote on 20 mei 2014 10:06:

New Zelda Party U

door jou proest ik mijn royal club net over mijn toetsenbord

Level 19 91%

Nog 448 XP voor level 20

System Seller!

Level 15 95%

Nog 161 XP voor level 16

Wessel Schillemans wrote on 20 mei 2014 10:08:

Newgamessuck wrote on 20 mei 2014 10:06:

New Zelda Party U

door jou proest ik mijn royal club net over mijn toetsenbord

Mijn excuses. Pas maar op dat je geen hartaanval krijgt als Iwata dit officieel aankondigt :)

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Haha als Iwata dat echt zou aankondigen dan is hij zijn leven niet meer zeker :9

Level 15 95%

Nog 161 XP voor level 16

Ik heb geruchten gelezen op een uitgeprint blaadje waar een E3 logo op stond, waarom een video conference komt ipv live. 

iwata is idd bang voor een aanslag na de grote bekendmaking. Reggie zal daarom alleen in robot vorm aanwezig zijn op de beursvloer en miyamoto draagt Links schild en zwaard als zelfbescherming

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Dat zou de Wii U verkopen doen verdubbelen.

In be4 inkopper.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Na Links Crossbow training en dat Hyrule Warriors monster kijk ik eigenlijk nergens meer van op.

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Jalf wrote on 21 mei 2014 09:51:

Na Links Crossbow training en dat Hyrule Warriors monster kijk ik eigenlijk nergens meer van op.

Links Crossbow training vond ik echt heel leuk. Maar dan ook echt heel leuk. Niet als vervanger van Zelda natuurlijk. Maar als partygame.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Nintendo heeft echt een serieus probleem wanneer ze nu Zelda ook nog om zeep helpen. Ze hebben de 3d Mario serie al om zeep geholpen hoe leuk 3D World ook best was het is geen Mario Galaxy 2 niveau. Als ze echt iedereen kwijt willen raken moeten ze vooral Zelda ook nog om zeep helpen.

Deze E3 moet er gewoon geknald worden. Anders is het einde oefening. Maar ik blijf het knap vinden dat in het bestuur van Nintendo zoveel fouten worden begaan maar niemand ontslagen wordt.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Rano wrote on 21 mei 2014 11:01:

Jalf wrote on 21 mei 2014 09:51:

Links Crossbow training vond ik echt heel leuk. Maar dan ook echt heel leuk. Niet als vervanger van Zelda natuurlijk. Maar als partygame.

Ik ook. Voor wat het was. Een uitgebreide demo die geleverd werd bij de Wii Zapper. Zoiets zie ik ze ook wel doen met de Wii U Zelda hoor: "Kijk, eindelijk kun je 2 gamepads op 1 Wii U aansluiten en samen op avontuur in Zelda A Link Between U and Mii, een Four Swords achtige variant op ALBW

Level 15 95%

Nog 161 XP voor level 16

Oh my god 'a link between U and mii' haha. Die zou idd ook nog kunnen.

Ik zie het idd ook wel een multiplayer worden. Hoop het niet.

Zou ook zomaar kunnen dat ze een Twilight Princess doen. Dat ze dus wel hun best doen iets epics te maken en te launchen rond de nieuwe console. Dan heeft de nieuwe console een mega launchgame dat kopers lokt. De (paar) WiiU eigenaren krijgen ook nog wat ze willen en iedereen is blij. Holiday 2016.

Als nintendo zegt dat de game niet in 2015 komt, dan denk ik dat bovenstaande best nog weleens waar kan zijn.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Dat mag ik toch niet hopen Jalf. Zelda voor de Wii u moet gewoon een epische full hd game worden.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Newgamessuck wrote on 21 mei 2014 14:57:

Zou ook zomaar kunnen dat ze een Twilight Princess doen. Dat ze dus wel hun best doen iets epics te maken en te launchen rond de nieuwe console. Dan heeft de nieuwe console een mega launchgame dat kopers lokt. De (paar) WiiU eigenaren krijgen ook nog wat ze willen en iedereen is blij. Holiday 2016.

Als nintendo zegt dat de game niet in 2015 komt, dan denk ik dat bovenstaande best nog weleens waar kan zijn.

Zelda Wii u eind 2016 dat zal de volgende blunder zijn. Zelda moet toch echt wel klaar zijn eind 2015. En dat vind ik al traag.

Level 13 90%

Nog 239 XP voor level 14

Volgens mij was al bekend dat:
- het de grootste Zelda ooit werd
- de doorloop minder lineair ging worden dan vorige Zelda's
- er qua vernieuwing ook gekeken is naar A link between Worlds
(dit zou bijv. kunnen betekenen dat er geen vaste dungeonvolgorde is)

Geruchten:
- Dungeons hebben invloed op elkaar
- Eerste dungeon is een bos zo groot als Hyrule-field
- Een deel in de Shadow-timeline (timeline van oa. Majora's Mask) is het meest aannemelijk 
  (dit zou ook heel goed gecombineerd kunnen worden met een release van Majora's Mask op 3DS)

Ik ben benieuwd!

Level 15 95%

Nog 161 XP voor level 16

kaassouflee wrote on 21 mei 2014 15:01:

Newgamessuck wrote on 21 mei 2014 14:57:

Zelda Wii u eind 2016 dat zal de volgende blunder zijn. Zelda moet toch echt wel klaar zijn eind 2015. En dat vind ik al traag.

Zal vast wel eind 2015 komen.... Maar als de WiiU dan niet veel beter heeft verkocht zou ik uitstellen tot de volgende console geen domme zet vinden. Dan zou ik Zelda uitbrengen in 2015 een blunder vinden.

Als gamer zie ik hem natuurlijk liefst zo snel mogelijk.

Level 13 90%

Nog 239 XP voor level 14

Ik denk dat we deze nieuwe Zelda sneller kunnen verwachten dan iedereen verwacht. Ik zet mijn geloofwaardigheid in op de periode november 2014 tot en met April 2015.

Level 15 95%

Nog 161 XP voor level 16

The Decider wrote on 25 mei 2014 22:10:

Ik denk dat we deze nieuwe Zelda sneller kunnen verwachten dan iedereen verwacht. Ik zet mijn geloofwaardigheid in op de periode november 2014 tot en met April 2015.

Voor kerst 2015 komt hij echt niet hoor. Daar zet ik mijn geloofwaardigheid voor in :D

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.