Nintendo E3 Thread 2014 Editie

Level 5 73%

Nog 107 XP voor level 6

Level 12 92%

Nog 158 XP voor level 13

Een teaser van Mario Galaxy U zou ik wel rieel vinden, maar dan kan je rekenen op Q3 a 4 in 2015, ze moeten de gamers het lekker maken, ook al voor volgend jaar. Verwacht dit jaar geen grote system seller meer, dan dat we al weten wat uitkomt. Zelda verwacht ik niet voor Q1 a Q2 in 2015 (als het niet nog later is).

Level 15 95%

Nog 161 XP voor level 16

Er komt dit jaar denk ik ook niet veel. Waarom? Omdat Smash Bros pas eind 2014 komt terwijl......hij wordt gespeeld in de invitational. Met andere woorden. Waarschijnlijk is de game gewoon al af!

Blijkbaar is er dus niet veel anders  om te releasen voor de feestdagen. Dus dan maar smash

Level 12 92%

Nog 158 XP voor level 13

Denk eerder dat het vecht gedeelte echt wel af is, alleen dat er hard word gewerkt aan het online systeem voor het spel. Plus iets extra's zoals ook voor de 3DS er was, dat men daar nog 2 a 4 maanden aan werkt. En ik denk dat ze met dit event ook een soort van Beta hebben, kijken of er nog wat fijn afgesteld kan worden na dit event.

Daarbij verwacht ik wel 1 verrassings titel voor 2014, die we nog niet hebben aangekondigd gekregen. En voor de rest veel teasers voor 2015. Al hoop ik dat Yarn Yoshi een overmake heeft gekregen en ze deze game toch ergens in oktober november 2014 uitbrengen. Of zullen ze deze door schuiven net als DK Country Tropical Freeze naar februari.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Ze moeten naast Smash nog wel een najaars klapper hebben. En voor volgend jaar. Ze moeten in hun eentje 12 maanden vullen. Stel je voor Metroid en Zelda komen eind volgend jaar. Wat voor games komen in het eerste gedeelde van 2015?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.