Sony E3 conferentie - 10 juni, 03:00 Nederlandse tijd

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Opblijven voor de E3 conferentie van Sony zal dit jaar wederom niet voor iedereen zijn weggelegd: de conferentie begint tenslotte pas om 03:00 's nachts... Dit neemt niet weg dat de (bijna-)volwassen hardcore gamers natuurlijk gewoon een treetje energiedrank opentrekken en de nacht doorhalen, want Sony staat ongetwijfeld wel garant voor een bombastisch tweetal uren met veel toffe games - reeds aangekondigd en nieuw!

Krijgen we voor PS4 eindelijk The Last Guardian weer eens te zien? Wat komen we te weten over de nieuwe Uncharted? Is een teasertje voor TLoU 2 een optie, of komt Rockstar misschien de bom droppen door tijdelijk ('next-gen') exclusief GTA 5 op PS4 te releasen? Wat gaat Sony doen met de Vita? We zien het op 10 juni om 03:00 's nachts!

Post was bewerkt op 18 mei 2014, 11:35 door Wessel Schillemans

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Zodra de dag des oordeels is aangebroken gaat dit topic open en kan iedereen live chatten terwijl ze de conferentie - en de nasleep ervan - volgen. Tegen die tijd verschijnt er ook een link naar een livestream in de OP.

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Het is laat, maar voor wie er zin in heeft: hij is open!

Level 5 71%

Nog 114 XP voor level 6

Ik ben het aan het kijken en ben benieuwd!

Level 15 90%

Nog 323 XP voor level 16

zit er klaar voor! hoop op mooi naughty dog spul!

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

10/10 en we zijn nog maar op de helft...

Level 15 90%

Nog 323 XP voor level 16

abzu lijkt me echt zo vet

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

10/10 

Pluspunten: 

Wrede games
Wrede nieuwe IP's en Indies
Wrede remakes
Enorm veel exclusieve content
Veel exclusieve (console) games 
PS-Now, PS.TV, PS Vita, mooie visie
GTA V op PS4, je kan zelfs vanaf de Xbox 360 je progressie meenemen

Leuk, spontaan en grappig gepresenteerd. Ze weten zeker de gamers wel aan te spreken en daar op te marketen. Ook deze keer weer wat stenen gegooid naar MS.  

Minpunten: 

TV serie "Powers" waar ik niets mee heb
Iets teveel geleuter over statistieken

Level 5 71%

Nog 114 XP voor level 6

En nergens noem je Uncharted 4?

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Die zit natuurlijk inbegrepen bij exclusieve consolegames )

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

Ben een PC gamer dus naar console exclusives kijk ik niet echt uit, hoewel ik de games wel graag zie. Vandaar dat mijn enthousiasme voor Uncharted niet zo hoog is. Voor de PS gamers zal het wel een hele aangename aankondiging zijn. 

Zoals hierboven is gezegd, dat schaar ik onder "Wrede games" en "Exclusieve (console) games". GTA V vond ik het noemen wel waard aangezien ze ook nog even meenemen dat je vanaf de Xbox 360 kan overstappen.

Level 3 85%

Nog 22 XP voor level 4

Ziet er niet naar uit dat ik dit jaar een PS4 wil kopen, nog niet echt ps4 exclusive games waarvan ik zeg 'die moet ik hebben!'. Behalve infamous maarja ik wil er meer dan 1. 
Daarin tegen hoop ik echt dat Sunset Overdrive (xbone) vroeg of laat ook voor de PC komt. Ik hoopte op een nieuwe ratchet van insmoniac games op ps4. Waarom zijn ze nou ineens voor de xbone aan het developen? :P Sunset overdrive is de enige exclusive die echt wil hebben op xbone, maarja again, voor 1 game vind ik het niet waard een console te kopen. En bij de PS4 kan ik vroeg of laat wel een leuke ratchet & clank game verwachten + alle gratis games die ik zws nu al bij mn ps plus subscription krijg.. xD.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Grubbelt wrote on 10 juni 2014 04:56:

10/10 

Pluspunten: 

Wrede games
Wrede remakes

Leuk, spontaan en grappig gepresenteerd. Ze weten zeker de gamers wel aan te spreken en daar op te marketen. Ook deze keer weer wat stenen gegooid naar MS.  

Minpunten: 

10/10?

koop jij een nieuwe console voor remakes? lol.

open je ogen. je wordt gewoon zwaar gemelkt, en naast jou iedereen die consoles koopt. 

heb alle remasters al gespeeld op ps3, dus zie geen reden om een ps4 te halen. en voor die paar exclusieve games hoeft het ook niet. spendeer je meer aan een console dan aan games zelf. 

nee bedankt.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Binnekort hier weer disciseren wat verwachten van Sony dit jaar

Ik verwacht het volgend

Uncharted 4 demo
Uncharted collection
God of War 4 onthulling'
Hellblade
Until Dawn Relaese datum
Quantum dream game onthulling
Media Molucule game onthulling
Guerilla game onthulling

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

Journey op PS4 ging gereleased worden ergens mid-2015. Ik verwacht dus dat ze hem tijdens de E3 launchen. Ik heb dus ook een sterk vermoeden dat Journey op PS3 een PS Plus free game word in juli, misschien zelfs crossplay met PS4

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

Flawleagle wrote on 18 augustus 2014 18:34:

10/10 

Pluspunten: 

Wrede games
Wrede remakes

Minpunten: 

10/10?

open je ogen. je wordt gewoon zwaar gemelkt, en naast jou iedereen die consoles koopt. 

heb alle remasters al gespeeld op ps3, dus zie geen reden om een ps4 te halen. en voor die paar exclusieve games hoeft het ook niet. spendeer je meer aan een console dan aan games zelf. 

nee bedankt.

heb je hem weer. 

De gefrustreerde xbox fanboy, heeft overal commentaar op, vooral als het niet zijn console van keuze is. 

Ga aub de lul van MS uitmelken .|..|. .|.

Level 15 99%

Nog 28 XP voor level 16

Techmode wrote on 11 juni 2015 18:55:

Flawleagle wrote on 18 augustus 2014 18:34:

10/10 

Pluspunten: 

Wrede games
Wrede remakes

Minpunten: 

10/10?

nee bedankt.

heb je hem weer. 

De gefrustreerde xbox fanboy, heeft overal commentaar op, vooral als het niet zijn console van keuze is. 

Ga aub de lul van MS uitmelken .|..|. .|.

Mooi dat jij het hoog genoeg opneemt om zo te reageren op een opmerking van bijna een jaar terug :')

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.