Sony E3 Thread 2014 Editie

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Over enkele weken is het weer zo ver: de E3 vindt wederom plaats! Zoals praktisch altijd heeft Sony wederom een persconferentie op een voor ons Nederlanders en Belgen onmogelijk tijdstip; om 03:00 in de nacht waarop het technisch gezien al 10 juni is.

Tijdens en na de conferentie chatten we gezellig in dit topic, maar tot die tijd wil ik graag van eenieder weten wat de verwachtingen zijn. Krijgen we voor PS4 eindelijk The Last Guardian weer eens te zien? Wat komen we te weten over de nieuwe Uncharted? Is een teasertje voor TLoU 2 een optie, of komt Rockstar misschien de bom droppen door tijdelijk ('next-gen') exclusief GTA 5 op PS4 te releasen? Wat gaat Sony doen met de Vita? We weten het nog niet, maar laat ons allen horen wat jouw verwachtingen zijn en waar je op hoopt!

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

GTA 5 alsjeblieft naar de PS4. Dan ben ik al klaar voor dit jaar :P Ik heb GTA 5 onvoldoende kunnen spelen op de vorige generatie.

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

Rano wrote on 18 mei 2014 11:53:

GTA 5 alsjeblieft naar de PS4. Dan ben ik al klaar voor dit jaar :P Ik heb GTA 5 onvoldoende kunnen spelen op de vorige generatie.

Prima als GTA5 naar de PS4 komt, maar dan wel graag met een mooie "extra", ik bedoel dan een uitbreiding in de vorm van ballad of gay tony. Dan ga ik direct overstag. 

Verders ben ik helemaal gelukkig als Sony gewoon een riedeltje afdraait met the order, uncharted, driveclub, een zooitje indies en third party shizzle. Demootje van project Morpheus en afsluiten met een "verrassing" in de vorm van God of War/WipeOut/Jak & Daxter (streep door wat niet van toepassing is). Oh en gooi er voor de aardigheid nog maar een zwikkie PS3 remasters tegenaan die ik nog niet heb gespeeld: Gran Turismo 6 en GoW ascension bijvoorbeeld.

Uiteraard zijn we echt verbaasd als the last guardian eindelijk zijn snoet laat zien  :?

Level 23 95%

Nog 350 XP voor level 24

Gran Turismo 6 gaan ze natuurlijk niet remasteren. God of War: Ascension heeft ook een kleine kans aangezien die qua sales een beetje tegenviel.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.