Ubisoft E3 Thread 2014 Editie - Conferentie: 10 juni 00:00 NL tijd

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Welkom allen! Verzamelt u hier voor, tijdens en na de Ubisoft E3-conferentie voor geruchten, verwachtingen, discussies, en keiharde werkelijkheid. Far Cry 4, twee Assassin's Creed-games, The Division, en misschien ook wel een nieuwe Prince of Persia of zelfs Beyond Good and Evil 2!? De hoge heren bij Ubisoft mogen het weten, wij mogen voorlopig speculeren. Wat verwachten jullie te zien en wat willen jullie zien?

Op 10 juni om 00:00 Nederlandse tijd zullen we het allemaal zien!

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Deze presentatie kijk ik erg naar uit

Far Cry 4
AC Unity
Prince of persia
The Division
The Crew
En als afsluiter hoop ik Beyond Good and evil 2

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Allemaal titels die mij niks doen. Een BGE2 snap ik sowieso niet. Deel 1 was een dikke flop kwa sales.

Level 5 73%

Nog 107 XP voor level 6

Ik denk dat ze the crew, ac unity, ac comet, prince of persia, watch dogs 2, far cry 4 the division, the crew en nog een verassing laten zien,

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Radiant Silvergun wrote on 18 mei 2014 17:32:

Allemaal titels die mij niks doen. Een BGE2 snap ik sowieso niet. Deel 1 was een dikke flop kwa sales.

Dus omdat het een flop sale is mag er geen vervolg op komen?  Bayonetta verkocht ook geen miljoenen toch komt er een nieuwe. Zelfde geld voor Mirrors Edge

Level 19 91%

Nog 448 XP voor level 20

kaassouflee wrote on 18 mei 2014 18:50:

Dus omdat het een flop sale is mag er geen vervolg op komen?  Bayonetta verkocht ook geen miljoenen toch komt er een nieuwe. Zelfde geld voor Mirrors Edge

Bayonneta 2 is een uit de prullenbak gevist project en Mirrors Edge verkocht 2,5 miljoen...

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

BGE2... ach ja, ik heb de game op de Gamecube gespeeld het was een leuk spelletje. Niet de topper die de media er (in retrospect) van heeft gemaakt, maar een prima game. 

Ik hoop echter toch dat Ubi nu eindelijk met BGE2 op de proppen komt. Het is het soort game dat ik node mis: fantasievolle, (semi-) openwereld, platformactiegame. Ik had de hoop bij de eerste beelden dan Knack dat zou zijn voor de PS4...

In elk geval kijk ik ook reikhalzend uit naar AC Unity en de rest van de Ubi meuk kan me een beetje gestolen worden. Leuke en goede games hoor, maar ik heb het niet op shooters en de prins heeft me met de laatste titel ook niet weten te bekoren.

Level 15 90%

Nog 323 XP voor level 16

is dit een heel nieuwe game ofzo? heb t ff gemist

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

platformactiegame. Ik had de hoop bij de eerste beelden dan Knack dat zou zijn voor de PS4...

Level 12 88%

Nog 240 XP voor level 13

kaassouflee wrote on 18 mei 2014 18:50:

Vergeet ook niet Red Steel.

En breaking news! Kotaku is niet meer welkom bij Ubisoft's conferentie.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.