Wat verwachten we van deze E3?

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Wordt Shenmue 3 aangekondigd, exclusief voor Wii U?* Is The Last Guardian plots een PlayStation 5-titel geworden met lancering in 2022? Wordt Electronic Arts overgenomen door Google?

Plaats in dit topic je verwachtingen omtrend aanstaande E3. Het mag een beetje gek zoals bovenstaande voorbeelden, maar wees vooral ook serieus. Weet jij namelijk als beste te voorspellen wat we deze E3 gaan aanschouwen, dan ben je voor minstens een jaar lang E3-master van InsideGamer. Inclusief hippe tag op het forum natuurlijk. Laat je daarom horen; we verzamelen zoveel mogelijk van de reacties in een artikel op de frontpage; mits ze aan het volgende tekstformat voldoen, dat meteen als voorbeeld duidt:

Arthur van Vliet wrote on 4 juni 2014 11:25:

Uncharted 4, my body is ready. Ik ben ongelofelijk benieuwd naar het vierde deel, want: hoe vergaat het Naughty Dog zonder Amy Hennig en Justin Richmond aan het Uncharted-roer? En ten tweede: wat kan die PlayStation 4 nou echt? Naughty Dog staat erom bekend het onderste uit de console-kan te halen, dus mogen we vuurwerk verwachten. In knisperend HD met lichteffecten om je DualShock 4 bij af te likken. Hoop ik dan.

Verder laat ik me vooral graag verrassen. Ik pak de persco's mee per stream en hoop dat mijn collega's ter plaatse in woord en beeld ons laten meegenieten van de machtige E3-sfeer. Ik hoop dat grote en kleine partijen durven te verrassen. Er staat een nieuwe consolegeneratie, nu nog een nieuwe generatie games en gamehelden. En mag ik als het u belieft gauw meer zien van Everybody's Gone to the Rapture? Bij voorbaat dank.

De redactieleden zijn zoals je in de quote ziet ook al druk bezig met hun voorspellingen, dus doe gezellig met ons mee en laat ons weten wat je verwacht en wat je hoopt te zien!

*

Hoe zuur zou dit zijn voor een zekere member op InsideGamer....

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Wat ik hoop te zien is heel veel maar ik hoop dat het de E3 nu van alle partijen tof worden.

Redacteur
Level 58 99%

Nog 549 XP voor level 59

Maar wat hoop je dan, behalve ''heel veel''?:-)

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

Red Dead Redemption 2 aankondiging!

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Dit hoop ik.
Nintendo
Star Fox
Metroid
Zelda
Diddy Kong Racing 2
Sony
Uncharted 4
God of War 4
Heavenly Sword 2
The Order 1886

Microsoft
Gears
Banjo Threeie
Forza Horizon 2
Perfect Dark

EA
FIFA 15
Mirrors Edge 2

Ubisoft
Prince of Persia
Far Cry 4
Ac Unity
Beyond Good and evil 2

2k/take two
GTA V next gen
Red Dead 2
Mafia 3

Square enix
Sleeping dogs 2
Tomb Raider 2

Capcom
Street Fighter 5

Dus genoeg wensen hahha

Level 6 78%

Nog 120 XP voor level 7

De nieuwe Zelda,  Uncharted 4 en Halo 5 zijn wel de spellen waar ik het meest naar uitkijk. Tevens hoop ik dat ontwikkelaars echt ingame beelden laten zien, zodat we daarna niet teleurgesteld kunnen worden..

Level 77 98%

Nog 1781 XP voor level 78

Nintendo Direct is eigenlijk Nintendo Digital Event, maar dat terzijde;

Vooral veel games die pas in 2015 verschijnen.

Level 15 95%

Nog 161 XP voor level 16

Ik verwacht een kiddy NFC game van Nintendo voor 3ds en WiiU. Beetje als NintendoLand wordt die game naar voren geschoven als de klapper van Nintendo, maar gamers en pers zijn 'not amuzed'.

Natuurlijk een Zelda Trailer voor WiiU to be released holiday 2015. Enige dat ik interessant vind.
X krijgt een sorry van Iwata, niet voor 2014.
Ook de standaard niet interessnte Smash Bros staat in de schijnwerpers. Joepie zus en zo is ook speelbaar...
Verder verwacht ik weinig wat mij gaat boeien. 

Ik hoop op een High budget 3d mario game. Galaxy-achtig.

PS4 en Xone volg ik nog niet zo.. Nog weinig boeiends. Hoop wat games daarop te zien die me doen overhalen er een te kopen. Dus wat anders dan shooters en Sandbox. Knack was een leuke poging maar het moet dan wel een 9+ AAA game zijn. Dat was het niet.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Zelda is er Uncharted 4 is er een God of War en Mirrors Edge 2 is er  dus het eerste begin is goed. Daarnaast komt ook Crystal Dynamics of met een vervolg van Tomb Raider of met een nieuw IP. En Square is nog een keer aanwezig dus ik hoop Sleeoing Dogs 2.

Level 4 75%

Nog 66 XP voor level 5

Ik hoop op: the devision, halo 5, AC unity, rayman 4, red dead 2, red faction guerella 2, watch dogs 2, just cause 3, far cry 4, lunar 2 op de vita ofzo, naruto rise of a ninja 3, tomb raider 2, destiny, star citizen, bad company 3, lost planet 1.5, crash bandicoot, cuantum break, home front 2, muramusa 2, star wars battlefront 3 en een beetje gta 5 op de pc.

Post was bewerkt op 5 juni 2014, 19:26 door bungie

Level 9 92%

Nog 92 XP voor level 10

Ik hoop op no man's sky.

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

ik hou van portables, dus ik verwacht niks. Hopelijk nog we Zelda:MM op de 3DS.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Ik verwacht een voorspelbare E3 dit jaar. Met allemaal titels waar we het bestaan al van weten.
Ik hoop dat Microsoft eea uit de hoge hoed gaan toveren. Ze moeten eigenlijk ook wel willen ze een vuist gaan maken tegen Sony's console.

Level 15 95%

Nog 159 XP voor level 16

Een Red Dead Redemption 2 zou wel heel erg heerlijk zijn. De enige Western game die ik het daadwerkelijk waard vond om te spelen.

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Gaat het topic nog open?

Level 32 96%

Nog 566 XP voor level 33

Rano wrote on 9 juni 2014 18:30:

Gaat het topic nog open?

Dat Insidegamer forum is lekker actief :P

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

We verwachten gewoon niet veel. De members kennen de E3 ondertussen ook wel.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.