Rise of the Tomb Raider

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Gamed:

Rise of the Tomb Raider aangekondigd

De laatste iteratie van de Tomb Raider franchise was een daverend succes. Dit succes smaakt naar meer en daarom heeft Square-Enix zojuist Rise of the Tomb Raider aangekondigd.

Kijkend naar de trailer lijkt het erop dat Rise of the Tomb Raider een vervolg is op de laatste Tomb Raider, met eenzelfde donkere setting en een focus op de emotionele ontwikkeling van Lara Croft.

Insidegamer:

Rise of the Tomb Raider verschijnt in najaar van 2015

Dit werd zojuist bekend gemaakt tijdens de E3-persconferentie van Microsoft. Veel verhalende context over de game is nog niet duidelijk; in de E3-trailer praatte Lara met een psychiater over flashbacks, terwijl we haar tegelijkertijd zagen overleven in de wilde natuur.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Moderator
Level 67 97%

One only ! Damn.. 

This is not a timed exclusive, but a genuine one, as confirmed by Crystal Dynamics head Darrell Gallagher on the Tomb Raider tumblr. "

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

fel. Had ik niet zien aankomen. Grote titel! Vond tomb raider op xbox360 / ps3 zeer goed.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Sterke zet van Microsoft. Zat er wel aan te komen dat ze een grote IP als exclusive aan zouden trekken.

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Jammer. Ik hou niet van exclusives. Alsof ook maar één iemand hier een Xbox One voor haalt.

Level 16 95%

Nog 158 XP voor level 17

Uncharted 4 is toch beter

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

Zeker jammer, tof voor de mensen die zo'n VHS recorder van Microsoft aanschaffen. 

Met het gevaar als zielige fanboy van Sony over te komen: toffe ontwikkeling voor de xbox, maar Tomb Raider is natuurlijk allang geen system seller meer. Wel heeft Microsoft meteen een exclusieve titel tegenover Uncharted staan, is daar ook weer een leemte opgevuld...

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Microsoft moet titels kopen op dit moment. Ze waren en zijn eigenlijk helemaal niet klaar voor deze generatie, dat zie je aan de voorbereiding. Met gekaapte multiplatform-titels winnen ze echt geen zieltjes. Ze kunnen beter uitgaan van eigen kracht en mij op die manier overtuigen een Xbox One te kopen. Die Tomb Raider-titel is erg jammer, maar ik ren straks niet naar de winkel om een Xbox One te halen.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Ik moet mijn woorden over een sterke zet weer terug nemen. Once again zijn het alleen maar praatjes bij Microsoft. Ik vind het een aardige faal.

Level 8 90%

Nog 92 XP voor level 9

WTF... ik baalde hier gisteren hard van. 
Had net de TR voor PS4 gehaald omdat ie voor een leuke prijs te halen was en ik hem graag nog een keer speelde. Had er na het nieuws helemaal geen zin meer in. En dan blijkt het toch weer tijdelijk exclusief te zijn. Hoe kunnen ze dat nou weer zeggen als het niet waard is. Ben wel benieuwd of er mensen vandaag een Xbos hebben gehaald hierdoor en of er mensen zijn die toch weer hun bestelling hebben geanuleerd.

Moderator
Level 67 97%

Tijdelijk. Wtf. Dan toch maar voor de ps4 scoren tzt. Wel een vage actie van ms imo.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Radiant Silvergun wrote on 13 augustus 2014 18:04:

Tijdelijk. Wtf. Dan toch maar voor de ps4 scoren tzt. Wel een vage actie van ms imo.

Waarom zou je hem dan alsnog voor de ps4 scoren als je daar waarschijnlijk minimaal een paar maanden en maximaal een jaar langer op moet wachten.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Ik haal 'm toch gewoon mooi voor m'n Xbox One. Tomb Raider voor de Xbox, Uncharted voor m'n PS4 lijkt me mooi verdeelt.

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

CerandoX wrote on 13 augustus 2014 16:53:

Microsoft moet titels kopen op dit moment. Ze waren en zijn eigenlijk helemaal niet klaar voor deze generatie, dat zie je aan de voorbereiding. Met gekaapte multiplatform-titels winnen ze echt geen zieltjes. Ze kunnen beter uitgaan van eigen kracht en mij op die manier overtuigen een Xbox One te kopen. Die Tomb Raider-titel is erg jammer, maar ik ren straks niet naar de winkel om een Xbox One te halen.

Sony was er ook nog niet klaar voor als ik zo naar de games in mijn kast kijk. En op de release lijsten staat voorlopig ook niks. Op de Wii U is er meer te spelen.

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

Dat vind ik dus niet... Er zijn toch echt veel grote titels uit al? Veel van die grote multiplatform games die gewoon niet op de wii u verschijnen.

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Op de Wii U is minder te spelen dan op de Xbox One of PS4. Je mist inderdaad zo veel multiplatform. Daarnaast zijn er aardig wat exclusives nu voor de Wii U, maar het moet maar net je ding zijn. Daarnaast moet je het maar op kunnen brengen om iedere game weer naar Mario en co te kijken. Zelda-games daargelaten.

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Conscius wrote on 14 augustus 2014 14:57:

Dat vind ik dus niet... Er zijn toch echt veel grote titels uit al? Veel van die grote multiplatform games die gewoon niet op de wii u verschijnen.

Ik had het dan nu over Sony exclusives. Er zijn wel wat 3rd party games, maar dat zijn ook veel ports en remasters.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Misschien komt er wel een mooie bundle van xbox one + het spel rise of the tomb raider. 
Ik zie het wel gebeuren zal zeker de verkoopcijfers omhoog tillen.

Level 7 81%

Nog 138 XP voor level 8

Vraag is alleen hoeveel deze deal beide partijen gaat opleveren, titanfall was ook zo een kraker van een exclusive niet??
De meeste multiplatform games zetten net als met watchdogs, ok klote game ,meer exemplaren weg op de playstation en gezien de 10 miljoen ps4's die er verkocht zijn,je zou niet durven als uitgever zijnde om je trouwe fans op de ps en ook pc tijdelijk links te laten liggen toch?? 
Kijk wat het m$ in een benauwde situatie drukt en wanhoop nabij geld gaat strooien om zo een console met een lage tractie aan de man te krijgen,las vandaag bijv. dat de versie van project cars nog niet op 60 fps loopt, dat moet toch al genoeg info zijn dat de xbone, voor de techneuten onder ons, een brakke esram box hebben gemaakt daar waar de ps4 nu al voorbij schiet in project cars met 60 fps en fullhd, alleen in populariteit ook in cijfers is het duidelijk dat nu al sony het keurig voor mekaar heeft daar waar m$ de wanhoop nabij is dat zelfs nintendo het ze knap lastig kan maken mede door hun ijzersterke lineup aan games op de wiiu wat medio September al begint met hyrule warriors,in oct komt bayonetta 2 en voor ps driveclub ook in oct de 8e, en dat was nog niet eens alles wat eraan komt, m$ mag in hun handen knijpen dat ze dit najaar/feestdagen zonder knockout doorkomen want het gaat een taaie rit met veel klappen worden voor m$!!

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

raikox wrote on 16 augustus 2014 13:02:

Vraag is alleen hoeveel deze deal beide partijen gaat opleveren, titanfall was ook zo een kraker van een exclusive niet??

Het zal crystal dynamics/SE een zak met geld hebben opgeleverd. Die profiteren nu van zekere inkomsten van de deal met M$ en kunnen pak um beet een (half) jaar later opnieuw cashen met Rise of the Tomb Raider definitive edition voor PS4 (incl. alle uitgebrachte dlc). 

Het levert M$ voornamelijk goodwill op en media aandacht. Jammer dat er in de media zo snel gepapegaait wordt dat het exclusief voor altijd is en vervolgens blijkt het toch timed te zijn.

Titanfall vind ik een prima zet om die exclusief te maken. Dat is nu toch de titel die synoniem staat voor de XBONE wat mij betreft.

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

ja, titanfall is btw ook de best verkopende xbox one titel. Was een zeer goede deal. Al weet ik niet of titanfall 2 ook exclusief gaat zijn..

Level 6 97%

Nog 13 XP voor level 7

Ik, heb hier zoveel zin in.

Level 15 97%

Nog 97 XP voor level 16

me2:)
heb zojuist een xdoos besteld.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Wie niet het is  al de zoveelste game waar we opwachten voor 2015, en voor de ps4 gamers 2016 hahaha.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.