Rise of the Tomb Raider

Level 15 97%

Nog 97 XP voor level 16

denk dat de xbox one verkoop enorm gaat boosten in november, heb effe zitten kijken naar games, maar tis gewoon moeilijk om te kiezen man. denk dat ik eerst voor halo ga

Post was bewerkt op 24 augustus 2014, 03:14 door PALversusNTSC

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

RETRO_LINK01 wrote on 16 augustus 2014 10:13:

Misschien komt er wel een mooie bundle van xbox one + het spel rise of the tomb raider. 
Ik zie het wel gebeuren zal zeker de verkoopcijfers omhoog tillen.

Ik denk het niet. (misschien 5 stuks) Een Gears of Halo doet toch meer. Tomb Raider komt tzt toch wel voor de Ps4 uit, dus dat is om het even.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Game wordt nu Door Microsoft uitgegeven las ik op Gk lekker hoor.

Level 15 99%

Nog 28 XP voor level 16

kaassouflee wrote on 9 december 2014 13:30:

http://www.thesixthaxis.com/2014/12/09/microsoft-will-be-publishing-tomb-raider/

Zou dat zo nice vinden :) Een deal zoals met Dead Rising 3 misschien? Ik ga met plezier alle reacties die dit los maakt bij PlayStation fanboys bekijken.

*Grabs popcorn*

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

That Mr Awesome wrote on 9 december 2014 13:49:

kaassouflee wrote on 9 december 2014 13:30:

http://www.thesixthaxis.com/2014/12/09/microsoft-will-be-publishing-tomb-raider/

Zou dat zo nice vinden :) Een deal zoals met Dead Rising 3 misschien? Ik ga met plezier alle reacties die dit los maakt bij PlayStation fanboys bekijken.

*Grabs popcorn*

Prima deal voor Microsoft natuurlijk, ik vond de Tomb Raider reboot absoluut een heel tof spel. Als fan van de uncharted reeks kon ik de meer filmische ervaring heel goed waarderen. Jammer dat ik de game (voorlopig) niet op de PS4 kan spelen, al maak ik me er echt geen zorgen over dat de game uiteindelijk heus wel naar de Sony consoles komt.

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

Ja, zeer goede deal. Voor beide partijen eigenlijk. Voor ms natuurlijk omdat het echt wel een topper is. Voor SE omdat ik er vanuit ga dat ze de ontwikkelingskoster er wel weer uithalen na die deal van MS. En dan is er natuurlijk nog de winst van de verkoop. Mooi. Ik vraag me wel af of hij volledig exclusief is nu?

Level 15 99%

Nog 28 XP voor level 16

Conscius wrote on 10 december 2014 15:25:

Ja, zeer goede deal. Voor beide partijen eigenlijk. Voor ms natuurlijk omdat het echt wel een topper is. Voor SE omdat ik er vanuit ga dat ze de ontwikkelingskoster er wel weer uithalen na die deal van MS. En dan is er natuurlijk nog de winst van de verkoop. Mooi. Ik vraag me wel af of hij volledig exclusief is nu?

Ik denk dat we in ieder geval wel uit kunnen gaan van een PC-versie. Als het echt alleen Xbox zou zijn, zou Microsoft dat gewoon hard roepen en niet met vage uitspraken komen als een "Holiday 2015-exclusive".

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

Ja idd, pc zeker. Maar het is toch nog maar pas bekend dat MS het gaat uitgeven hé? Dus mssn zijn ze bezig met TR volledig exc te krijgen.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Ben toch wel benieuwd hoe het nu gaat lopen. Blijft het een Xbox exclusive wat consoles aan gaat en zal dat alleen voor deze Tomb Raider game gelden, of blijft Lara voortaan verbonden aan de X.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Goed nieuws voor de mensen die de puzzels misten in de laatste Tomb Raider game. Crystal Dynamics meldt dat Rise of the Tomb Raider weer meer om puzzels gaat draaien. Hier de link.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

kaassouflee wrote on 1 juni 2015 14:09:

https://www.youtube.com/watch?v=WDyvIksz2Xs

Nieuwe trailer.

Lol... Die comments. Dacht dat dat gezeik wel zo'n beetje was afgelopen! Filmpje wordt hard "gemind" vanwege de tijdelijke exclusive.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Ja wat een zielenpoten daarom zou ik het nog leuker vinden dat hij helemaal voor altijd exclusief blijft. Mensen zeuren hou je van Tomb Raider dan koop je een Xbox one. Als ik Street Fighter wil spelen dan heb ik ook een ps4 in huis. En als ik Bayonetta 2 wil spelen daarvoor heb ik een Wii u in huis gehaald.

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

kaassouflee wrote on 1 juni 2015 14:32:

Ja wat een zielenpoten daarom zou ik het nog leuker vinden dat hij helemaal voor altijd exclusief blijft. Mensen zeuren hou je van Tomb Raider dan koop je een Xbox one. Als ik Street Fighter wil spelen dan heb ik ook een ps4 in huis. En als ik Bayonetta 2 wil spelen daarvoor heb ik een Wii u in huis gehaald.

Niet iedereen heeft het geld voor beide consoles, en velen hebben het er niet voor over om een console te halen voor slechts één spel wat ze leuk vinden. Maar goed, ze zijn wel hartstikke hypocriet, als Tomb raider een PS4 exclusive had geweest hadden ze het niet erg gevonden.

Level 3 87%

Nog 20 XP voor level 4

Wat Mythicz zegt, niet iedereen heeft het geld ervoor en heel veel hebben er het geld niet voor over om meerdere consoles te halen. Voor die twee/drie spellen ga ik geen extra console halen. Mag jij wel doen, voel je vrij maar weet dat weinig/niet een heleboel mensen dat doen. Zou voor mij jammer zijn als Tomb Raider exclusief blijft, een paar maanden kunnen me gestolen worden. Heb Tomb Raider remastered ook pas gehaald toen die 12 euro was op PSN.

Moderator
Level 67 97%

thatsgaming:

Tomb Raider toch naar de Playstation
Uit diverse bronnen hebben wij vernomen dat Square Enix de nieuwe Tomb Raider eind 2016 naar de Playstation 4 en 3 zal gaan brengen. Ook zijn er plannen om de game dan tegen een korting aan te bieden, dit natuurlijk om verkoop te stimuleren.

Eind 2016. 14 maanden oid na MS release.

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

Dat zou een goede deal zijn voor ms

Moderator
Level 67 97%

En voor de Ps4 only bezitters ook. Die krijgen de game voor een budget prijsje.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Ik heb sinds Tropical Freeze eindelijk weer een game waar ik reikhalzend naar verlang en dat is deze game. Wat ziet deze game er schitterend uit. Kan niet wachten op 10 november om deze game helemaal kapot te spelen.

Level 5 78%

Nog 84 XP voor level 6

Ik ben benieuwd of veel xbox one bezitters deze titel al hebben. Ik vind het echt een topper! Heb er al wat uurtjes inzitten, zit nu op 35% dacht ik. Het enige wat ik niet vind kunnen is dat de cutscenes niet werken als je Xbox op Nederlands is ingesteld.

Level 15 99%

Nog 28 XP voor level 16

Hoe staat het met die bug? Heb RotTR geïnstalleerd, maar heb geen zin in crashes en stukken opnieuw moeten doen. Houdt me een beetje tegen om de game op te starten.

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

kaassouflee wrote on 10 augustus 2015 22:52:

Ik heb sinds Tropical Freeze eindelijk weer een game waar ik reikhalzend naar verlang en dat is deze game. Wat ziet deze game er schitterend uit. Kan niet wachten op 10 november om deze game helemaal kapot te spelen.

en, hoe is ie?

Level 15 99%

Nog 28 XP voor level 16

Ben net bezig met de game en wat me tot nu toe ontzettend bevalt is de afwezigheid van HUD-elementen! Komt de immersie heel erg ten goede. Hopelijk blijft dit de hele game zo.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Ik ben in het laatste uur nu aangekomen. Maar het laatste stuk dus het laatste uur is echt doorbijten. Weer van die rare wezens. maar op een stukje echt een overkill. En waar ik echt zoiets had ik kap er mee omdat in die overkill aan vijanden niet een soort van checkpoint zat verwerkt. Wat dus inhield dat ik bij een death helemaal op nieuw aan die horde vijanden kon beginnen. Maar goed uit eindelijk voorbij gekomen. Vandaag of morgen even uitspelen. Op het laatste uur na vind ik het een goede game. Met een goede balans. Wat mij bij Uncharted na het spelen van de HD Trilogie stoorde is de overkill aan shootouts. En de balans is in de laatste Tomb Raider veel beter. Wel merk ik dat ik te weinig munitie heb misschien iets verkeerd gedaan bij de upgrades. 

Uncharted 4 of die game beter wordt ligt er aan of ze nou eens de juiste balans vinden. Dus dat de game niet een overkill aan shootouts heeft.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.