Rise of the Tomb Raider

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Je bent gewoon een sloeber

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Nou nee hoor ik heb hem uitgespeeld. Maar ik weet niet waar jij met de game bent. Maar het laatste uur bestaat uit teveel en een overkill aan shootouts die gewoon niet leuk zijn. Daar is de balans die in de rest van de game top is gewoon weg. Maar op het laatste gedeelte na is het een topper bij een laatste deel van deze trilogie hoop ik op een beter laarde uur.

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Ik heb hem uitgespeeld ja. Einde was prima te doen.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Ieder zijn mening maar ik vind vooral het laatste stuk niet tof. En het is voor mij een zwak stuk. Als jij het goed vond prima ik vind het zwakjes.

Level 5 78%

Nog 84 XP voor level 6

Ik ben nu ook bij het laatste uur van de game. Ben het met Kaas eens dat er inderdaad heel veel gevechten met vijanden zijn, en ik merk ook dat ik heel weinig ammo heb. Dit weekend hopelijk uitspelen.

Level 15 99%

Nog 28 XP voor level 16

Vandaag uitgespeeld! Laatste uurtje is idd combat-heavy, maar behalve dat wel een uitstekend gebalanceerde game. Fantastische visuals en een van de beste action-adventures van deze generatie consoles. Ik snap wel dat ik meerdere mensen deze game hoger hebben zitten dan Uncharted. De gebieden die meer open zijn en zich lenen voor backtracken beviel me heel goed.

Nog even alle optionele tombes clearen en dan ga ik lekker verder met de volgende game om mijn backlog weg te werken :)

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Ik vond het briljant maar het laatste uur was echt matig. Daar moest ik me echt door heen bikkelen. Voor de rest briljante game.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Is er eigenlijk al een patch geweest voor de vastlopers ?

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Ja volgens mij wel

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Serieus ? Binnenkort dan maar weer verder spelen. :)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Vraagje, waar kan ik terug vinden dat ik alles uitdagingen heb gehaald of juist niet? Eerste level had ik alles maar bij dat sterretje boven aan stond nog 0/1, en de map gaf verder geen aanwijzingen van schatten of documenten weer.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.