Waarschuwing van teleurgestelde klant van All4games

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

Beste Mensen,

Om te beginnen wil ik even dit kwijt: Ik ben eigenlijk een flightsimmer en geen gamer, dus ik hoor niet echt op dit forum thuis. Maar gezien mijn verhaal gaat over een game store wil ik het graag op dit forum delen, in de hoop de elende die ik heb ervaren voor anderen te voorkomen. Ik heb gekeken naar de forum regels en vond zo snel niks wat verbied om te waarschuwen voor vervelende winkels, dus ik hoop dat ik niks over het hoofd heb gezien en niemand tegen het hoofd stoot met deze goedbedoelde waarschuwing.
Indien ik iets heb gemist en moderators of leden dit vervelend vinden, hierbij mijn excuses en dan mag dit bericht uiteraard verwijderd worden.

Tot mijn spijt heb ik nu tot twee keer toe moeten merken dat het bedrijf All4games buiten zijn boekje gaat, wat tot zeer vervelende situaties heeft geleid en mij gelukkig nog nét geen verdere (financiele) schade heeft toegebracht en daarom wil ik graag mijn verhaal bekend maken, zodat er in de toekomst ook geen schade hoeft te ontstaan, door handelen van dit bedrijf.

Helaas heb ik moeten ondervinden dat het bedrijf All4games zich niet houdt aan afspraken en leveringstermijnen, maar hier houdt het helaas nog niet bij op, wat ik jullie uit zal leggen.

Kort gelden heb ik bij deze webwinkel een CH throttle quadrant voor mijn flightsimulator gekocht, welke helaas niet in orde bleek te zijn. Kan gebeuren, natuurlijk, en dat is ook geen enkel probleem.
Ik heb contact opgenomen en mij werd verteld om deze terug te sturen zodat hij omgeruild kon worden.
We hebben het hier over een product wat bedoeld is als hardware bij een programma wat voor vliegopleidingen wordt gebruikt, dus de voornaamste functie van dit product is studiemateriaal.
Ik heb dit dan ook nodig om mijn trainingsuren te halen voor de vliegopleiding die ik aan het doen ben en gezien ik steeds dichter bij mijn examen kom kan ik mijn spullen ook niet missen. Indien hier iets in misgaat en ik mijn uren niet kan halen, kom ik straks in de problemen met mijn examen, wat ettelijke duizenden euro's schade op kan lereven als ik niet slaag en het examen opnieuw moet doen, nog niet te spreken over het feit dat ik dan een baan zal mislopen, met verlies van een aardig deel inkomen tot gevolg.
Ik heb hierom geprobeerd tijd te regelen op de flightsimulator van de vereniging en toen dat niet mogelijk bleek heb ik geprobeerd om ergens anders tijd op een simulator te regelen, wat helaas ook niet is gelukt.
Vervolgens heb ik All4games op de hoogte gebracht van mijn situatie, uitgelegd waarom ik tijd heb genomen om te proberen vervanging te regelen, dat dit niet is gelukt en gevraagd hoe lang het omruilen zou duren, waarop ik die vrijdagmiddag de volgende reactie kreeg:

"Dit kan binnen 1 week geregeld worden, dan zetten wij er wat druk achter.
Ik heb al een nieuwe laten wegleggen voor u."

Hierop heb ik hen verteld dat ik, gezien de post in het weekend toch niet werkt, dat weekend nog zou nemen om extra uren te maken en heb die maandag het quadrant op de post gedaan, wat op woensdag ochtend is bezorgd.
Maar toen gebeurde er niks meer. Ik kreeg geen bevestiging van ontvangst, ik kreeg geen bevestiging van een nieuwe verzending en ook geen schrijven om uit te leggen dat er ergens problemen opgetreden zouden zijn, welke voor vertraging konden zorgen.
Toen ik de maandag erop mijn nieuwe quadrant had moeten ontvangen heb ik niks gezien en nog steeds niks gehoord. Dinsdag heb ik hen gemaild en nogmaals benadrukt hoe groot de noodzaak is dat ik het nieuwe quadrant snel in mijn bezit moest hebben, maar mijn schrijven werd onbeschoft genegeerd.
Woensdag nog steeds niks gezien en donderdag stond het pakket nog steeds niet bij de bezorgdienst in de bezorglijst, dus maar weer opnieuw naar All4games geschreven en nogmaals benadrukt hoe groot de spoed is en dat ik dit geval afgehandeld wilde hebben, maar ook deze email, dit moet wel een enorm asociaal bedrijf zijn, werd wederom onbeschoft genegeerd.
Vrijdag niks gezien, zaterdag niks gezien, ook nog steeds geen reactie op eender welke van mijn emails en zelfs nog steeds geen ontvangstbevestiging of bevesting op de site van de bezorgdienst.
Dat weekend heb ik heb weer een email gestuurd met daarin een nogmaals duidelijke, nog uitgebreidere uitleg van de schade die mogelijk ontstaat omdat zij zich niet aan de afspraken houden en gezegd dat ik het al helemaal niet eens ben met de asociale behandeling die ik van hen kreeg en heb hen gezegd dat ik deze zaak de eerste werkdag (die maandag) opgelost wilde hebben.
Wéér wordt mijn schrijven genegeerd en die maandag heb ik nog steeds geen reactie!
Dinsdag krijg ik eindelijk bevestiging van verzending en ipv een excuus krijg ik alleen maar smoesjes te horen die uiteraard nog niet kunnen verantwoorden dat afspraken niet nagekomen worden, of waarom ik zo asociaal behandeld word.
Woensdag de hele dag zitten wachten op de post maar nog steeds niks gezien en ook was het pakket nog steeds niet zichtbaar op de verzendlijst van de bezorgdienst.
Donderdag (vandaag dus) staat er nog steeds niks aangemeld bij de bezorgdienst, maar wel krijg ik een email met daarin een beschuldiging dat ik het de week voor de 4e juli op had moeten sturen, want als het dan twee weken had geduurd zou ik het nu wel binnen hebben, alsof dit verschil maakt in de tijd dat ik het quadrant heb moeten missen: of dat nu is, of een maand gelden, of over een maand, twee weken blijft twee weken, natuurlijk. En dat zijn veel trainingsuren die ik niet kan maken.
Maar nu krijg ik dus de schuld dat ik het product nu twee weken moet missen, ipv de twee weken ervoor. Helemaal belachelijk! En zowel hun falen in het nakomen van de afspraken, zowel als de asociale behandeling die ik van hen krijg, door hun negeren van mijn emails, is volgens All4games dus mijn schuld.

Een tijdje ervoor had ik bij All4games een ander product voor mijn flightsimulator gekocht. Dit product was op voorraad en zou binnen 2 werkdagen bij mij thuis bezorgd worden. De hele volgende week heb ik niks gezien en ook niks gehoord van All4games. Vervolgens krijg ik een bericht dat het niet op voorraad zou zijn, een fout in de website zou je dan denken, maar nog steeds stond het product op voorraad op hun site. Als het een fout was was dit op dat moment natuurlijk wel verbeterd, dus hier kreeg ik al een vreemd gevoel bij de zaak. Nog eens twee weken gewacht en toen contact met de fabriek opgenomen, die mij vertelde dat als zij een bestelling hadden gehad, deze binnen 5 dagen bij All4games geweest was, dus de bestelling had alsnog in één week bij mij moeten zijn.
Hierop heb ik All4games geschreven, maar mijn email werd genegeerd! Een week later nogmaals geschreven, maar weer moest ik merken dat ik werd genegeerd.
Na bijna twee maanden wachten op een product, wat zelfs als het in Engeland besteld had moeten worden, binnen een week bij mij had moeten zijn, nog steeds geen reactie op eender welk van mijn emails. Die werden nog steeds genegeerd! Ook toen ik eindelijk de verzendbevestiging kreeg heeft het alsnog 5 dagen geduurd voor ik het pakket thuis kreeg, dus All4games heeft de bevestiging tenminste 3 dagen voordat zij het pakket aan de bezorgdienst aangeboden hebben reeds verstuurd om tijd te rekken. Deze uitleg om even aan te geven hoe reëel de beschuldigingen van All4games zijn wat betreft het leveren, met betrekking tot de huidige zaak. Alsof zij altijd zo netjes met hun zaken omgaan en de huidige zaak een uitzondering zou zijn. Dit is dus geenzins het geval!
Ook heb ik op verschillende sites meer klachten gelezen over All4games, met betrekking tot levertijden die uit de hand lopen. Dit is dus zeker geen geisoleerde zaak, maar eerder regelmaat dan uitzondering.

Ik kom normaal niet op dit soort forums, dus het heeft geen nut om reacties te plaatsen waarvan je verwacht dat ik ze ga lezen. Ik wilde enkel mijn ervaringen delen en er mijn persoonlijke mening over geven aan de mensen die spullen bij gamestores kopen die niet op de flightsim forums komen en het is aan ieder om zijn/haar eigen conclusies te trekken en daarmee te doen wat hij/zij wil.
Ik hoop enkel dat ik met het delen van mijn ervaring andere mensen dit soort vervelende situaties kan besparen en kan voorkomen dat het vroeg of laat zo uit de hand loopt dat er werkelijk schade ontstaat door het handelen van dit bedrijf.

Met vriendelijke groet,
een teleugestelde vliegstudent.

Level 7 88%

Nog 85 XP voor level 8

Ik heb ook eens een game besteld daar waarvan stond dat hij op voorraad was, na mijn bestelling kreeg ik pas een bericht dat het 2 weken zou duren. Heb hem echter na die twee weken wel gekregen maar vond het ook niet echt netjes, werd op de website ook niet aangepast.

Ik wens je veel succes met je vliegopleiding en hoop dat het nog een beetje goed komt.

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

"wat tot zeer vervelende situaties heeft geleid en mij gelukkig nog nét geen verdere (financiele) schade heeft toegebracht "

In je verhaal kan ik niet vinden wat er nou verder gebeurt is, heb je je vlieglessen kunnen vervolgen en heb je je diploma gehaald, heb je iets kunnen regelen met de examens of is dat nu helemaal mislukt? Je hebt wat ik ervan begrijp nu nog steeds het benodigde product niet en geen alternatief, maar de examens komen eraan en je hebt zoals je zegt niet kunnen oefenen en te weinig vlieguren, gaat dat nog goed komen?

Met All4 games heb ik verder geen ervaring, maar het product wat je beschrijft lijkt me ook niet echt 'populair' om het zo maar te zeggen. Al is dat geen excuus voor deze slechte behandeling en afhandeling en als het product niet goed leverbaar is moeten ze het maar niet aanbieden.

Dat een site een product als leverbaar op de site heeft staan, zoals 2-3 werkdagen of voor xx besteld morgen in huis en dan na een paar dagen gewacht te hebben ineens de levertijd naar 10+ dagen veranderen is zeer frustrerend. Dat probleem heb ik al meermaals bij Azerty gehad, maar zij zijn dan weer lekker snel en relaxed met garantieafhandeling en email contact.

Leuk dat je je ervaring op het forum van IG plaatst zodat anderen met deze kennis in hun achterhoofd kunnen winkelen, maar het is hier nou niet erg druk. Je kan beter een shop review op Tweakers (o.i.d.) plaatsen met je verhaal aangezien héél veel mensen daar naar kijken voordat ze een product kopen, de kans is groot dat de webshop dan ook nog contact met je opneemt om je tegemoet te komen en te bespreken waar en hoe het mis is gegaan (als je daar de energie en het geduld nog voor hebt).

Post was bewerkt op 24 juli 2014, 15:53 door Grubbelt

Level 5 91%

Nog 32 XP voor level 6

Ik koop mijn games ook altijd bij zaken waarvan ik echt zeker weet dat ze betrouwbaar zijn.

Level 12 90%

Nog 207 XP voor level 13

Ik kijk voor shopreviews altijd op budgetgaming.nl
Niet alleen heb je dan altijd de scherpste prijs voor je games en accessoires, je ziet gelijk ook of de winkel betrouwbaar is.

http://www.budgetgaming.nl/winkels/index.html

Level 11 89%

Nog 193 XP voor level 12

Vervelend om te lezen dit. Kijk zoals Casartelli ook al voorsteld even op Budgetgaming.nl. Vergeet ook niet daar je verhaal te plaatsen, ik weet dat veel webshops de klachten/reviews lezen die daar geplaatst worden dus wie weet.

Community Manager & Redacteur
Level 32 97%

Nog 323 XP voor level 33

Vandaag een bestelling gedaan bij deze shop. Ben benieuwd! Zal mijn ervaring hier zeker delen!

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Nog niets binnen Thijs? :D

Level 70 99%

Nog 310 XP voor level 71

Volgens mij had ik er rockband 3 bij besteld vroeger.

Level 32 97%

Nog 323 XP voor level 33

Sorry jongens, was even een weekje weg. Game die ik heb besteld staat nu op 3-4 weken levertijd. Geen mailtje gehad, moest het lezen in hun webshop. 

Prutsers dus. Ga de boel zo maar even annuleren en hopen dat ik mijn geld nog terug krijg.

Level 32 97%

Nog 323 XP voor level 33

Probleem met All4Games en budgetgaming is overigens dat ze bij bestelling die ze wel leveren een briefje meesturen waarin ze vragen om een positieve review. Als je zo'n positieve review plaatst op Budgetgaming maak je kans op een prijs. Zou kunnen verklaren waarom ze zo'n hoge notering hebben en er toch zoveel klachten over ze zijn te vinden!

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

flightstudent wrote on 24 juli 2014 13:09:

Ik heb dit dan ook nodig om mijn trainingsuren te halen voor de vliegopleiding die ik aan het doen ben en gezien ik steeds dichter bij mijn examen kom kan ik mijn spullen ook niet missen. Indien hier iets in misgaat en ik mijn uren niet kan halen, kom ik straks in de problemen met mijn examen, wat ettelijke duizenden euro's schade op kan lereven als ik niet slaag en het examen opnieuw moet doen, nog niet te spreken over het feit dat ik dan een baan zal mislopen, met verlies van een aardig deel inkomen tot gevolg.

Sorry gast maar hier hebben ze echt helemaal niks mee te maken, als jij iets echt nodig hebt en je besteld het dus feitelijk gewoon te laat kunnen zij daar nooit verantwoordelijk voor zijn.

Ze hoeven ook helemaal niet het apparaat om te ruilen maar mogen hem ook ter reparatie naar de fabrikant sturen (voor ca 4 weken).

Ik maak uit je post op dat dit duidelijk één kant van het verhaal is, de manier waarop je hier van de toren blaast zou ook zomaar een reden kunnen zijn waarom je niet echt nette mails terugkrijgt.

Level 4 71%

Nog 76 XP voor level 5

Thijs Barnhard wrote on 23 augustus 2014 18:35:

Probleem met All4Games en budgetgaming is overigens dat ze bij bestelling die ze wel leveren een briefje meesturen waarin ze vragen om een positieve review. Als je zo'n positieve review plaatst op Budgetgaming maak je kans op een prijs. Zou kunnen verklaren waarom ze zo'n hoge notering hebben en er toch zoveel klachten over ze zijn te vinden!

Oei die is wel vies. Ja zo kom ik ook wel hoog op BG te staan.  _O-

Level 32 97%

Nog 323 XP voor level 33

Was vergeten mijn bestelling te annuleren en nu krijg ik net een mailtje dat ie vandaag op de bus gaat. Nice!

Level 32 97%

Nog 323 XP voor level 33

Hier nog even een bewijsje van het briefje dat ze meesturen:

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

Nja, zo'n brief/voucher geven veel webshops mee. Sowieso Mycom, Bol.com en Saturn en van andere webshops krijg je na je bestelling vaak nog een email met 'schrijf een review en maak kans op...' Daardoor kun je niet zeggen dat het een teken is van een onbetrouwbare webshop vind ik. 

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Ze vragen nergens om een positieve review. Ik zie het probleem niet echt.

Eens met Rik trouwens. Je kunt niet spreken van duizenden euro's schade. Als je zoiets nodig hebt voor je studie haal je het bij een fysieke winkel. Dan weet je zeker dat je het hebt. Je hebt gewoon een lakse houding. Geen idee of dit een goede eigenschap is voor een piloot.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik heb bij All4games een bestelling op voorraad gedaan 2 á 3 dagen levertijd niets ontvangen na
twee weken heb ik hen een mailtje gestuurd geen enkele reactie op forum gekeken en daar
regent het van klachten. Deze mensen maken het echt te bont van drie maanden levertijd inclomplete bestellingen leveren, of helemaal geen bestelling leveren etc etc .

Ik heb dus nu Beslist.nl gebeld en gemailt dat ze deze site niet mogen aanraden het zijn oplichters en
brengen mensen in problemen. Mensen die wat besteld hebben, hun geld of product waarschijnlijk niet meer terug zien.Meteen dezelfde dag krijg ik een mailtje van All4games dat het product eind volgende week verwacht...dus niet op voorraad wat de webwinkel eerder beweerde. Ik heb ook het Keurmerk een mail gestuurd over deze misleiding van klanten en het misbruik van hun vertrouwde Keurmerk maken.

Ik geloof er geen moer van ik zit dan vier weken op het product te wachten ik heb Jordi Palm van All4games direct geschreven dat ik mijn geld terug wil. Tot nu geen reactie maar dat is zijn MO niet reageren.....

Mensen Koop niets bij dit bedrijf!!!

!!ALL4GAMES!!!..... niet mee in zee gaan!

Post was bewerkt op 14 februari 2015, 13:56 door blitze810

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik ben een van de 1800 gedupeerde klanten van all4games (Jordi Palm).
Meneer laat een spoor van ellende achter en gaat binnen 14 dagen vanaf nu faillissement aanvragen.
Daarmee laat hij vele leveranciers en zo'n 1800 klanten in het ongewisse en in de steek.
Er staan op dit moment voor 54000 euro betaalde bestellingen uit en al die klanten kunnen naar hun geld en/of product fluiten.
Daarnaast staat er voor ruim 2 ton open bij leveranciers die nu dus niet meer leveren.

Dit alles heb ik na een dagje speuren ontdekt.
Meneer reageert niet op emails,is nooit thuis en neemt de telefoon niet op.
Dit soort vullis hoort achter de tralies.

Wilt u Jordi ook bedanken voor alle ellende schrijf hem dan een berichtje op zijn twitter @jordi_palm
met # ik wil mijn geld  terug

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

MAVERICK_NL wrote on 18 maart 2015 01:38:

Ik ben een van de 1800 gedupeerde klanten van all4games (Jordi Palm).
Meneer laat een spoor van ellende achter en gaat binnen 14 dagen vanaf nu faillissement aanvragen.
Daarmee laat hij vele leveranciers en zo'n 1800 klanten in het ongewisse en in de steek.
Er staan op dit moment voor 54000 euro betaalde bestellingen uit en al die klanten kunnen naar hun geld en/of product fluiten.
Daarnaast staat er voor ruim 2 ton open bij leveranciers die nu dus niet meer leveren.

Dit alles heb ik na een dagje speuren ontdekt.
Meneer reageert niet op emails,is nooit thuis en neemt de telefoon niet op.
Dit soort vullis hoort achter de tralies.

Wilt u Jordi ook bedanken voor alle ellende schrijf hem dan een berichtje op zijn twitter @jordi_palm
met # ik wil mijn geld  terug

Het bedrijf is failliet, heel erg vervelend voor de mensen die daar iets hadden gekocht.
Hoe weet jij zo zeker dat deze cijfers waar zijn?
Het lijkt mij niet nodig om hem te "bedanken", hij is failliet, het is niet zo dat hij met het geld vertrokken is en nu een lekker rustig op een zonnig eiland gaat wonen.
Het lijkt mij verstandiger om je te gaan melden als schuldeiser en rustig af te wachten.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Ik heb een aantal keer zonder problemen besteld op die site zonder problemen. Een faillissement is vervelend, maar die dingen gebeuren gewoon. Gewoon de standaard procedure volgen en je ziet je geld spoedig terug.

Level 1 57%

Nog 11 XP voor level 2

Mooi verhaal. Alleen zit aan dit stukje 'het kan gebeuren' wel een naar bijsmaakje. Deze meneer moet al een tijd weten dat hij het niet gaat redden. Ik heb 2 weken geleden nog geïnformeerd naar een headset. En kreeg antwoord dat die bestelbaar was.ikheb het uiteindelijk ergens anders besteld maar dit had mij 230 euro kunnen kosten. Nu ben ik het pre order bedrag kwijt van een game. Ik heb wel aangegeven dat mocht hij niet binnen korte tijd het faillissement bekend maken,  ik aangifte van oplichting tegen hem doe.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Oplichter: Jordi Palm
Bedrijf: All4Games
Vestigingsnr. 000007348460
KvK-nummer: 09222167
BTW-identificatienummer: NL1644.05.318.B.01
Reggestraat 31
5101XL
Dongen

Comment
Gebruiker:

54000 euro aan bestelde producten worden niet geleverd door Jordi Palm van all4games.
1800 gedupeerde klanten.
200.000 aan uitstaande schulden bij leveranciers.

Dank je wel Jordi voor deze prachtige nalatenschap.

Gebruiker:
Beste

De kosten van All4games.nl liggen qua marktwaarde op € 150.000

Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Jordi Palm

Gebruiker:
Dit bedrijf failliet is is onzin. En bevestigd door KvK.

Level 11 84%

Nog 279 XP voor level 12

Oke, wil je nu een sticker ofzo?

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

stoer jongen, hier je koekje:)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.