Waarschuwing van teleurgestelde klant van All4games

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Ik heb GTA V, Sly Cooper! Mario 3D World etc allemaal bij all4games.nl bestelt. En altijd netjes op tijd ontvangen. Kan mij dus niet vinden in de negatie e verhalen hier.

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

laatste maanden wel, aangezien hij failliet is nu.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Veldje63 wrote on 21 maart 2015 12:43:

Mooi verhaal. Alleen zit aan dit stukje 'het kan gebeuren' wel een naar bijsmaakje. Deze meneer moet al een tijd weten dat hij het niet gaat redden. Ik heb 2 weken geleden nog geïnformeerd naar een headset. En kreeg antwoord dat die bestelbaar was.ikheb het uiteindelijk ergens anders besteld maar dit had mij 230 euro kunnen kosten. Nu ben ik het pre order bedrag kwijt van een game. Ik heb wel aangegeven dat mocht hij niet binnen korte tijd het faillissement bekend maken,  ik aangifte van oplichting tegen hem doe.

Heb je ook helemaal gelijk in hoor en ik denk dat je nog mild bent met je 'bijsmaakje'. Dat deze jongen/man z'n zaken niet netjes aan het afhandelen is is wel duidelijk.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik heb 12 februari mijn headset van 300 euro terug gestuurd voor garantie.Daarna diverse malen gemaild of je krijgt een mail met een smoes of hij word gewoon niet beantwoord.Ook ik ga aangifte doen.

Jordi palm bedankt voor het stelen van mijn headset.

Level 11 84%

Nog 279 XP voor level 12

Je had ook gewoon bij een vertrouwd bedrijf kunnen bestellen in plaats van zo'n eenmanswebshop met slechte reviews.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

All4games kreeg weinig negatieve reviews tot het moment dat het mis ging ruim een maand geleden Twix. Ik kijk zelf altijd goed naar shopreviews (All4games scoorde boven een 8 op Gamedumper.nl destijds) en ik heb zeker drie games besteld bij deze webwinkel. De afhandeling van de bestellingen was toentertijd echt prima en had de games altijd een dag later in huis (prima verpakt en compleet met de juiste papieren).

Natuurlijk waren er toen ook wel wat verhalen te vinden van mensen met slechte ervaringen, maar dat heeft bijna elke webshop wel. Ontevreden klanten typen nu eenmaal eerder een recensie over een webshop dan een tevreden klant, al is het alleen maar om even de frustratie kwijt te zijn en andere mensen te waarschuwen.

Een groot bedrijf hoeft niet altijd betrouwbaarder te zijn dan een eenmanszaak naar mijn mening. Ik vind het niet juist om nu tegen slachtoffers te gaan zeggen dat ze beter hadden moeten weten alsof dit voorspelt had kunnen worden. 

Om dit soort zaken te voorkomen betaal ik mijn producten online altijd met PayPal of Creditcard zodat ik mijn geld terug kan halen als er iets niet in de haak is. Dat is de enige tip die ik iedereen mee kan geven. Een PayPal account is gratis en zo aangemaakt en je bouwt er gewoon wat meer zekerheid mee in (voor velen zal dit niets nieuws zijn).

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

rimigo007 wrote on 27 maart 2015 08:39:

Ik heb 12 februari mijn headset van 300 euro terug gestuurd voor garantie.Daarna diverse malen gemaild of je krijgt een mail met een smoes of hij word gewoon niet beantwoord.Ook ik ga aangifte doen.

Wie betaalt nu zoveel voor een koptelefoon?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

michel.vanhaverbeke.4 wrote on 29 maart 2015 01:03:

rimigo007 wrote on 27 maart 2015 08:39:

Wie betaalt nu zoveel voor een koptelefoon?

IK er zijn ook mensen die een Ferrari kopen mag dat ook niet.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.