Xbox One vraag antwoord en hulp topic.

Level 38 99%

Nog 185 XP voor level 39

Dit topic is voor alle algemene vragen aangaande de Xbox One. Heb je problemen met Xbox Live, wil je weten hoe Gold werkt , praat je Kinect niet terug. Stel je vragen hier.

Level 15 97%

Nog 97 XP voor level 16

vraag 1
wie heeft er ook problemen met de partychat?
als ik een uitnodiging verstuur en mensen komen de chat binnen, kan ik ze niet horen.
sturen andere mij een uitnodiging is er niks aan de hand. zeer vaag.

vraag 2
als ik een uitnodiging heb gemist, waarom staat er dan niks in je inbox zoals bij de xbox360?

Level 21 94%

Nog 370 XP voor level 22

Dan staat de andere kant gewoon ge-mute. Selecteert men de verkeerde optie. Zelf nog nooit problemen mee gehad.

Het is geen bericht wat wordt verstuurd... Vooralsnog werkt het systeem een beetje brakkig, had men vele malen makkelijker kunnen doen. De snap functie ben ik ook nog niet warm voor gelopen.

Heb een US day one versie, nog geen probleem mee gehad. Werkt feilloos.

Level 18 99%

Nog 11 XP voor level 19

Sinds de laatste update gebeurd het meer mensen met die party. In sommige gevallen wil, hoewel je dus net de party joint, je status in de party verkeerd staan (hij staat dan op 'game chat'). Dit kun je aanpassen in het party-schem door op je eigen naam te staan. Ook als hij wel goed lijkt te staan wil het soms wel werken even hem aan en uit te zetten op die manier.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Marcel71 wrote on 20 september 2014 08:53:

Hallo iedereen,

Vorige week samen met mijn zoontje een Xbox One gekocht, het Day One pakket met Kinect, Dance Central, Fifa 15 en Forza 5. De games zijn downloads. Ik heb zelf eerst een account aangemaakt en de games erop gezet. Daarna hebben mijn vrouw en zoon een account aangemaakt. Nu valt het me op dat we alleen een gedownloade game kunnen opstarten als ik ingelogd ben. Als ik niet ingelogd ben lukt het niet. Bovendien lijkt het erop alsof ik alleen Dance Central met de Kinect kan opstarten. Kan iemand aangeven hoe dit zit? Hoe kan ik alles zo instellen dat mijn gezinsleden gewoon alle games kunnen doen?

Mvg
Marcel

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Volgens mij moet je dan onder instellingen iets aanvinken van lid van de familie oid.
( onder account instellingen ).

Level 8 82%

Nog 170 XP voor level 9

De console als home console instellen. Staat bij de settings aan de linkerkant (een van de groene vakjes) als ik me niet vergis. Dan kan iedereen op dezelfde console alles van elkaar gebruiken.

Level 14 96%

Nog 104 XP voor level 15

Hoe moet je een background doen? het zegt ga naar settings dan my xbox maar wanneer ik dat doe staat er alleen This is not my Xbox verder niets :(

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Backgrounds instellen kunnen momenteel alleen mensen die in het Preview-Program zitten van Xbox. De update vopr backgrounds wordt voor iedereen beschikbaar in November.

Level 23 97%

Nog 204 XP voor level 24

Ik zit met het volgende, als ik van uit een spel weer naar het home menu ga.
Blijft het spel gewoon door spelen maar dan in een kleiner beeld...
Is dit verplicht? kan ik het niet gewoon laten stoppen?

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

deftones wrote on 11 november 2014 02:15:

Ik zit met het volgende, als ik van uit een spel weer naar het home menu ga.
Blijft het spel gewoon door spelen maar dan in een kleiner beeld...
Is dit verplicht? kan ik het niet gewoon laten stoppen?

Het spel blijft altijd doorspelen. Je kan het echter wel afsluiten, druk op de start knop (de kleine met de streepjes er op) als je verkleinde beeld geselecteerd is (dus dat er een witte rand omheen zit), vervolgens popt er een menu'tje waar je het spel kan afsluiten.

Level 23 97%

Nog 204 XP voor level 24

oke bedankt..

Level 14 96%

Nog 104 XP voor level 15

Oke nu is de optie van Background wel maar ik click erop en gebeurt niets :( iemand anders dit ook?

Level 8 88%

Nog 115 XP voor level 9

Zijn er ook mensen die last hebben dat geld ineens verdwijnt van je microsoft account nadat je een game hebt gekocht, en dan bedoel ik niet het geld wat de game gekost heeft dat lijkt me logisch.
Ik had namelijk laatst 2x50 dollar kaarten gekocht nadat ik cod aw had gekocht werd het bedrag van mijn account afgeschreven maar ineens een paar dagen later was er ineens weer geld van mijn account af terwijl ik niks had gekocht.

het ging bijvoorbeeld van
108 dollar
na aanschaf van cod aw
48 dollar
maar nu staan mijn funds ineens op
37 dollar

hebben meer mensen hier last van ?

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

-NASH- wrote on 21 november 2014 00:02:

Zijn er ook mensen die last hebben dat geld ineens verdwijnt van je microsoft account nadat je een game hebt gekocht, en dan bedoel ik niet het geld wat de game gekost heeft dat lijkt me logisch.
Ik had namelijk laatst 2x50 dollar kaarten gekocht nadat ik cod aw had gekocht werd het bedrag van mijn account afgeschreven maar ineens een paar dagen later was er ineens weer geld van mijn account af terwijl ik niks had gekocht.

het ging bijvoorbeeld van
108 dollar
na aanschaf van cod aw
48 dollar
maar nu staan mijn funds ineens op
37 dollar

hebben meer mensen hier last van ?

Kijk even naar je transacties via de xbox website. Werkt prima naar mijn mening en erg overzichtelijk.

Level 8 88%

Nog 115 XP voor level 9

Als ik naar mijn transacties kijkt staat er dat ik geen transacties heb verricht.
Toch wel raar want de afgelopen maand heb ik sunset overdrive en cod aw gekocht via de xbox store.

Het lijkt haast wel alsof weten dat ik in europa woon en het bedrag gelijk trekken met wat het hier moet wezen in plaats van de prijs wat je betaalt in dollars.

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

Zou best kunnen.

Een paar weken geleden was daar ook iemand over aan het klagen hier. Toen was er ook iets van €10 verschil ingenomen door MS. Blijkbaar houden ze het in de gaten of mensen in Europa met dollars betalen.

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Ik verbaas me er niet over als ze het doen, anders zijn de spellen in Europa goedkoper dan de bedoeling is.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om Limbo gratis te ontvangen? Ik heb mijn Xbox op launch uit Duitsland gehaald en heb een US account. De Xbox staat nu op Nederlands en ik heb nog niets ontvangen. Moet ik m'n local nu eerst op US terugzetten?

Level 10 86%

Nog 202 XP voor level 11

Ik vraag het hier maar ipv een ander topic te maken. Ik wil graag een xbox one kopen, echter denken jullie dat het slim is om nog even te wachten tot begin december voor eventuele aanbiedingen voor sinterklaas/kerst? Of is er maar een kleine kans dat zoiets gaat gebeuren.

Alvast bedankt voor jullie input =]

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

gusanito wrote on 24 november 2014 13:20:

Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om Limbo gratis te ontvangen? Ik heb mijn Xbox op launch uit Duitsland gehaald en heb een US account. De Xbox staat nu op Nederlands en ik heb nog niets ontvangen. Moet ik m'n local nu eerst op US terugzetten?

Nog niet geprobeerd, ik betwijfel ook of wij hem ook kunnen krijgen.

Ik vraag het hier maar ipv een ander topic te maken. Ik wil graag een xbox one kopen, echter denken jullie dat het slim is om nog even te wachten tot begin december voor eventuele aanbiedingen voor sinterklaas/kerst? Of is er maar een kleine kans dat zoiets gaat gebeuren.
Alvast bedankt voor jullie input =]

Ik weet niet hoeveel haast je hebt met het kopen van een Xbox, als je nog kan wachten tot de kerst dan zou ik dat zeker doen, als er dan niks is kan je 'm alsnog kopen.

Level 9 86%

Nog 161 XP voor level 10

Zijn er meer mensen met problemen met de verbinding van de controller?

Ik heb regelmatig dat de controller tijden het spelen ineens de verbinding kwijtraakt voor een paar seconden.
Ik gebruik zo'n officiele xbox one accu, heb alleen nog niet gekeken of het probleem weg is als ik gewoon batterijen gebruik.

Tis best wel irritant, ik heb al vaak zat online matches verpest door een controller die wegvalt :(

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

Just_Ralph wrote on 27 november 2014 09:17:

Zijn er meer mensen met problemen met de verbinding van de controller?

Ik heb regelmatig dat de controller tijden het spelen ineens de verbinding kwijtraakt voor een paar seconden.
Ik gebruik zo'n officiele xbox one accu, heb alleen nog niet gekeken of het probleem weg is als ik gewoon batterijen gebruik.

Tis best wel irritant, ik heb al vaak zat online matches verpest door een controller die wegvalt :(

Ik heb 't alleen als ik naar de keuken loop (circa 8 meter en een betonnen muur verder, maar de 360 controller kon 't wel!). Waar ik erg veel last van heb is het volgende:

Als ik COD:AW speel en m'n batterijen zijn leeg tijdens een potje vervang ik deze zo vlot mogelijk. Vervolgens gooi ik de controller aan, geeft de controller aan dat deze verbonden is, maar de One reageert totaal niet! Als ik zelfs een 2e controller aan zet reageert de One ook niet meer. Het spel loopt op de achtergrond wel netjes door....

Enige oplossing is vervolgens uit/inschakelen van de One.. Zeer storend. Het rare is dat dit alleen bij Advanced Warfare gebeurt.

Level 9 86%

Nog 161 XP voor level 10

Mja, ik heb het probleem al bij 3 meter zonder enige obstakels tussen de console en de controller. Ik zal het eerst nog met batterijen proberen, kijken of het de accu is.

Level 7 92%

Nog 58 XP voor level 8

Iemand die weet hoe je sneller een spel installeert op de xbox one? Ik zit nu bijvoorbeeld battlefield 4 premium edition te installeren en het duurt gigantisch lang. Mijn internet snelheid is overigens 4 mbps(Had nog getest).

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.