Xbox One vraag antwoord en hulp topic.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Volgens mij niet. Ik moest gister 2.5 uur wachten voordat Halo er 100% opstond. :P

Level 7 92%

Nog 58 XP voor level 8

Dat is nog niks vergeleken de bijna 13 uur die battlefield nu al opneemt lol

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Daar is geen oplossing voor geloof ik. Ik heb zelf Z3 pakket van Ziggo (22 mbps ongeveer), maar ook bij mij gaat het downloaden altijd enorm traag. Ik geloof dat dit te maken heeft met het feit dat je download vanaf een server in Amerika. De speedtest maakt verbinding met een server Seattle in ieder geval. 

Ik koop tegenwoordig al m'n games weer fysiek. Vind het toch leuker om de hoesjes te verzamelen en de downloadtijd blijft me bespaard.

Level 7 92%

Nog 58 XP voor level 8

Sinds ik weet dat de download snelheid zo laag is koop ik ze ook liever fysiek(dus vanaf nu XD). Ik vind het alleen stomzinnig dat microsoft niet gewoon zorgt dat het op een aangename snelheid gaat, want hun waren juist de gene die zaten te pushen op games die je via het internet haalt.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Ja ik begrijp er ook niks van. Op de PS4 haalde ik echt binnen max 15-20 minuten m'n games binnen.

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

Bij mij gaat het eigenlijk vrij goed. Bij de test op de One haal ik de volle 90 Mbit/s van mijn Ziggo Z2 abonnement. Heb op sommige momenten wel last gehad van langdurige downloads. Toen bijvoorbeeld Sunset Overdrive en Forza een weekend gratis waren.

@Grote Rik. Met 4 Mbps moet je niet verwachten dat downloads snel verlopen. BF4 is 37 GB. Oftewel 37*1024*8= 303104 Mbit. 303104 / 4 = 75776 seconden. Oftewel 1262 minuten. Oftewel 21 uur...

De bottleneck zit dus in de snelheid van je internet, en niet bij de Xbox of Microsoft zelf.

Post was bewerkt op 22 december 2014, 11:18 door Gaaiz

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Download en game over wifi mensen. Dan vraag je er ook om.

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

Arno S. wrote on 22 december 2014 18:08:

In sommige gevallen kan dat prima.. Er wordt overigens nergens aangegeven dat er via WiFi wordt gedownload? Hoe kom je hier op? 

@Gusanito. Als jij 22 Mbps haalt met Ziggo Z3 gok ik dat jij wel via WiFi bent verbonden. Je zou 150 Mbps moeten kunnen halen.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Gaaiz wrote on 23 december 2014 09:41:

Arno S. wrote on 22 december 2014 18:08:

In sommige gevallen kan dat prima.. Er wordt overigens nergens aangegeven dat er via WiFi wordt gedownload? Hoe kom je hier op? 

@Gusanito. Als jij 22 Mbps haalt met Ziggo Z3 gok ik dat jij wel via WiFi bent verbonden. Je zou 150 Mbps moeten kunnen halen.

Was een typfoutje, ik haal tot maximaal 220 Mbps bekabeld. Gemiddeld 180.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Mijn vraag is,
ik ben reeds overgeschakeld van xbox 360 naar een xbox one maar ik heb een headset van turte beach xla voor de 360 maar kan ik deze ook gebruiken op de one ?
ik speelde op de 360 via hdmi maar ik had de scartkabel ook ingestoken om geluid te krijgen maar op de one gaat het niet zoals ik het heb gedaan zoals op de 360 zou iemand mij kunnen helpen ?? ik heb mijn best gedaan om het zo goed mogelijk uit te leggen.
Dank u
https://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=87&gmgame=29552www.bol.com/nl/p/turtle-beach-ear-force-xla-wired-stereo-gaming-headset-zwart/1004004013268610/?country=BE   ( dit is de headset )

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Niet elke headset van de 360 kan op de One, ik dacht dat hier een lijst is met welke headset wel ondersteund wordt op de One.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Vriendelijk bedankt hiervoor

Level 1 53%

Nog 12 XP voor level 2

ik heb even een vraag. ik wil graag via mijn xbox naar tv kijken nu echter zit ik met het probleem dat ik met een tv kabel zit die geen hdmi aansluiting heeft. Maar de kabel heeft zo'n ronde uitgang. Wat kan ik dan het best doen? Bestaan er toevallig geen kabels die mijn uitgang omzetten tot hdmi? ofzoiets

Level 1 53%

Nog 12 XP voor level 2

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Volgens mij is die uitgang voor kabel televisie, dus al redelijk verouderd. Ik denk dat de Xbox One dat niet ondersteund. Je kan even op allekabels.nl kijken of er een kabel is die het kan omzetten (dus van coax naar HDMI). Sorry dat ik niet even voor je zoek, maar mijn internet hier in Noorwegen is nogal traag, dus afbeeldingen laden is een drama.

Level 11 97%

Nog 43 XP voor level 12

Sinds vandaag, valt mijn xbox one uit zodra ik 5-10 min een spel aan het spelen ben! Zowel een spel vanaf een disc als een gedownload spel! Weet iemand wat dat is? En hoe het op te lossen is?

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Even een vraag is het mogelijk om bijv Conker live and reloaded op een of andere manier op je Xbox one af te spelen?  Ik heb namelijk het orgineel ooit gemist. En wil het nu graag nog een keer spelen.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Kan naar mijn weten niet. Gewoon een XBox + de game kopen lijkt me.

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

kazador wrote on 21 januari 2015 23:32:

Sinds vandaag, valt mijn xbox one uit zodra ik 5-10 min een spel aan het spelen ben! Zowel een spel vanaf een disc als een gedownload spel! Weet iemand wat dat is? En hoe het op te lossen is?

Apart, ik kan je alleen niet verder helpen, misschien even de Xbox helpdesk bellen?

Even een vraag is het mogelijk om bijv Conker live and reloaded op een of andere manier op je Xbox one af te spelen?  Ik heb namelijk het orgineel ooit gemist. En wil het nu graag nog een keer spelen.

De One moet daar backwards compatible voor zijn, of het spel moet echt op de One uitkomen. Dus zoals Silvergun al zegt, de originele Xbox + game kopen lijkt de enige optie, tenzij er een emulator voor is, maar dat moedig ik niet aan.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ja ja technologie allemaal goed en wel als het maar werkt...

Level 15 99%

Nog 28 XP voor level 16

kaassouflee wrote on 29 januari 2015 14:21:

Ik dacht dat Conker Live And Reloaded een van de weinige games is die backwards compatible is met de 360. Daar zou je hem dus ook gewoon op moeten kunnen spelen.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Tjone wat een chinees spreken sommigen hier.

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

michel.vanhaverbeke.4 wrote on 7 februari 2015 00:40:

Tjone wat een chinees spreken sommigen hier.

Als je geen toegevoegde waarde hebt houd dan gewoon je mond dicht.

Post was bewerkt op 7 februari 2015, 12:43 door MythicZ

Level 8 85%

Nog 140 XP voor level 9

Weet iemand hoe het komt dat het geluid soms wegvalt? Als ik dan de home cinema weer uit en aanzet dan heb ik weer geluid. Even later moet het weer.

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

jimih81 wrote on 7 februari 2015 09:37:

Weet iemand hoe het komt dat het geluid soms wegvalt? Als ik dan de home cinema weer uit en aanzet dan heb ik weer geluid. Even later moet het weer.

Zitten alle kabels er goed in? Ik denk trouwens dat het iets te maken heeft met je home cinema set, welke heb je?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.