Xbox One vraag antwoord en hulp topic.

Level 8 85%

Nog 140 XP voor level 9

Een sony home theatre system dav-dz330.
Had het vorig jaar ook al eens maar het stopte toen. En nu komt het weer.
Zou het te maken kunnen hebben doordat ik een optische kabel ben gaan gebruiken misschien?

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

Ja. Heb je misschien meerdere optische kabels in het apparaat of aangesloten via een splitter (2 optische kabels in splitter -> 1 kabel naar je home system)? Ik ken het probleem van mijn oude Logitech z5500 en die stopte soms ook ineens waardoor ik hem uit en opnieuw aan moest zetten.

Level 8 85%

Nog 140 XP voor level 9

Nee heb geen splitter ertussen, gewoon op de normale manier alles aangesloten. Heb maar 1 optische kabel in gebruik.Net potje bf gespeeld en weer valt het uit.
Zoals ik al zei heeft het een hele tijd weer goed gedaan tot vd week ineens weer. Heel raar

Post was bewerkt op 7 februari 2015, 14:41 door jimih81

Level 8 85%

Nog 140 XP voor level 9

@mythic alle kabels zitten er goed in dus daar kan het niet aan liggen.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Je kan ook quote doen als iemand anders wat eerder een bericht stuurde waar je niet mee akkoord was.

Post was bewerkt op 7 februari 2015, 18:23 door michel.vanhaverbeke.4

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Hm apart, en op internet staat niks als je iets van "geluid valt weg bij mijn .... (je eigen home cinema systeem)"

Level 8 85%

Nog 140 XP voor level 9

MythicZ wrote on 7 februari 2015 15:42:

Hm apart, en op internet staat niks als je iets van "geluid valt weg bij mijn .... (je eigen home cinema systeem)"

Ik kon ook niks vinden vandaar dat ik het hier eens probeer.
Ik zal thuis strax eens kijken of ik iets kan vinden bij de instellingen van de xbox.
Heb het alleen bij gamen.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

heb dat ook eens gehad bij een vriend we willen spelen op de wii en het geluid wou maar niet werken. Dat ligt volgens mij gewoon aan de tv. Als dat zo blijft breng hel gewoon terug naar de winkel en vraag je geld terug, als je een garantie hebt tenminste.

Level 8 85%

Nog 140 XP voor level 9

michel.vanhaverbeke.4 wrote on 7 februari 2015 18:25:

heb dat ook eens gehad bij een vriend we willen spelen op de wii en het geluid wou maar niet werken. Dat ligt volgens mij gewoon aan de tv. Als dat zo blijft breng hel gewoon terug naar de winkel en vraag je geld terug, als je een garantie hebt tenminste.

Ligt niet aan de tv die is nieuw en goed.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ja awel ja kan dan nog altijd een probleem zijn hé. Misschien een fabricagefout of iets in die hardware die het niet doet.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Als je een 2e Xbox One console in huis hebt kun je die ook als home console instellen met je eigen gold gamertag net als console a ? Bij de 360 kun je wel zonder problemen op 2 systemen aanmelden. ( alleen niet tegelijkertijd ).

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Radiant Silvergun wrote on 20 september 2014 13:09:

Marcel71 wrote on 20 september 2014 08:53:

Hallo iedereen,

Vorige week samen met mijn zoontje een Xbox One gekocht, het Day One pakket met Kinect, Dance Central, Fifa 15 en Forza 5. De games zijn downloads. Ik heb zelf eerst een account aangemaakt en de games erop gezet. Daarna hebben mijn vrouw en zoon een account aangemaakt. Nu valt het me op dat we alleen een gedownloade game kunnen opstarten als ik ingelogd ben. Als ik niet ingelogd ben lukt het niet. Bovendien lijkt het erop alsof ik alleen Dance Central met de Kinect kan opstarten. Kan iemand aangeven hoe dit zit? Hoe kan ik alles zo instellen dat mijn gezinsleden gewoon alle games kunnen doen?

Mvg
Marcel

Marcel,

Dat probleem hadden mijn vader en ik ook met onze games nadat ik een Xbox One gekocht heb.
Maar probeer het systeem in te stellen als "home console"

How to:
Home -> Instellingen -> Mijn Xbox -> Mijn Home Xbox -> Deze als mijn home Xbox instellen.
Dashboard -> Settings -> My Xbox -> My Home Xbox -> Set as Home Xbox (kan ook Home Console)
|.|

Level 6 88%

Nog 65 XP voor level 7

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

tvu wrote on 4 november 2015 00:49:

http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/consoles/1TB-Holiday-Bundle

Komt deze ook uit in Nederland?

Dat is altijd nog maar de vraag, vaak komen console bundels exclusief uit in en rondom de VS. Maar met een beetje geluk is hij ook hier verkrijgbaar.

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

michel.vanhaverbeke.4 wrote on 8 februari 2015 19:35:

Ja awel ja kan dan nog altijd een probleem zijn hé. Misschien een fabricagefout of iets in die hardware die het niet doet.

Klink als een kabelbreuk. Vergeet niet dat een optische kabel oa bestaat uit vezels van kunststof of glas, dus dat breekt makkelijk.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Hebben jullie bij de Headsets van Xbox zelf ook soms last van storing dat soms het geluid even stoort. Of niet?

Level 4 76%

Nog 61 XP voor level 5

Hoevaak komen er op Xbox live marketplace acties voor digitale games???
Er was laatst een summer sale waar ik Ryse son of rome voor 20 euro kon scoren....maar komt er binnenkort nog zo'n leuke actie/sale met veel afgeprijsde games.
Voor de ps4 komen er heel vaak acties en sales,dus was benieuwd hoe het met de Xbox staat...moet namelijk nog Sunset Overdrive,Dead Rising 3 en Killer Instinct 3 Supreme Edition scoren

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

Game Papa wrote on 4 augustus 2016 20:42:

Hoevaak komen er op Xbox live marketplace acties voor digitale games???
Er was laatst een summer sale waar ik Ryse son of rome voor 20 euro kon scoren....maar komt er binnenkort nog zo'n leuke actie/sale met veel afgeprijsde games.
Voor de ps4 komen er heel vaak acties en sales,dus was benieuwd hoe het met de Xbox staat...moet namelijk nog Sunset Overdrive,Dead Rising 3 en Killer Instinct 3 Supreme Edition scoren

Elke week zijn er nieuwe aanbiedingen.
Daarnaast zijn er soms losse acties als Summer deals of Countdown deals of Christmas deals of weet ik wat.

Had je nog geen Xbox toen Sunset gratis was? Hij is overigens voor 9 euro te koop:
http://www.yourgamezone.nl/XBOXONE-Sunset-Overdrive-Xbox-On

Level 4 76%

Nog 61 XP voor level 5

Is Sunset Overdrive gratis geweest???..heb de xbox nu een maand in bezit
Heb vanmiddag Dead Rising 3 gekocht in de store ....koop alleen digitale games voor zowel xbox one als Ps4

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

Ja met Games for gold

Zag de game laatst nog voor 5 liggen (retail)

__
Daarover, dit was ook nog n ding

https://twitter.com/bol_com_games/status/760075422847623168
https://twitter.com/DANNYonPC/status/760861519445909504

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Lucky bastard!

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Wauw, dat is aardig geluk hebben! Nu ga je hem verkopen zeker? :P

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

Niet eens

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Over verkopen gesproken. Ik wil toch mijn Xbox one wegdoen het is de allereerste versie dus de 500GB met The Rise of the Tomb Raider, GTA V en Rayman Legends. En 1 Xbox one headset die van 50 euro. Een wel een controller waarbij de rechter tumbstick niet meer werkt. Wat zal ik daar nog voor kunnen krijgen.

Want Forza Horizon 3 heel tof maar ik ben na 2 maanden altijd uitgekeken op racegames. Recore lijkt mij echt een miskleun van wat ik er van lees. En Gears 4 lijkt wel weer allemaal van hetzelfde. Sea of Thieves tof maar alleen als je een grote gamende vriendengroep hebt. Scalebound lijkt me niets. En Crackdown ook niet. Dus ik zit er hard over na te denken om hem nu al weg te doen. Wat zal ik er voor kunnen krijgen. Alvast bedankt voor jullie meningen.

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Verkoop dat ding aub, want je zit alleen maar te zeuren, geen enkel spel kan het goed doen in jouw ogen, dus als ik jou was had ik hem allang verkocht.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.