Xbox One vraag antwoord en hulp topic.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Dat vraag ik niet ik vraag niet of ik dat ding moet verkopen. Ik vraag met de games en headset die ik er nog bij heb. Hoeveel ik er nog voor vangen kan 2dehands op MP. Dus MythicZ als je daar aub een antwoord op heb bedankt voor andere dingen niet jou zaak.

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

150 voor de box, 40 voor de spellen en 30 voor de headset. 220 totaal. Maar je wilt hem op MP zetten, maar niet verkopen?

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Oke dan weet ik ongeveer wat ik er voor kan vangen al hoop ik voor de games nog 30 meer te krijgen. Ik ben er verder nog niet helemaal uit of ik hem verkoop.

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Ik zie je volgend jaar wel weer Kaas.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Stickie wrote on 8 augustus 2016 12:58:

Ik zie je volgend jaar wel weer Kaas.

Dan mag Xbox eerst met goede nieuwe ip's komen. En niet net als bij Recore ons heerlijk warm maken met een hele vette trailer en een jaar later blijkt het qua gameplay etc toch wel erg matig. Het zelfde geld voor Scalebound. Mijn punt is ook dat Xbox weigert te luisteren om  Banjo kazooie en Conker serie op een goede manier terug te brengen zonder voertuigen rommel. Waarom niet zoals Sony met Ratchet heeft gedaan. op een briljante manier deed de eerste 2 Banjo Kazooie games remaken.  En het blijkt dat hun nieuwe ip's tegenvallen. En dat Gears en Halo en Forza teveel uitgemolken worden. Waarom moet er jaarlijks of een Forza Motorsport of een Forza Horizon komen geef die series eens een jaartje rust.  En Microsoft mist in mijn ogen hele goede ontwikkelstudio die een Sony en Nintendo wel hebben. Microsoft mist eigenlijk een Naughty Dog. En nog even over de prijs gesproken. De Xbox ligt zonder toebehoren nog voor 289 in de winkel als ik hem wegdoe dan wil ik hem minimaal voor 300 euro weg doen. Het ligt er ook beetje aan wat de Neo kan en is. Als die vet is dan koop ik van mijn geld van de One de Neo.  Maar mijn kritiek over de Xbox komt niet bij jou binnen Stickie aangezien je een mega xbox fanboy bent.

Level 14 96%

Nog 104 XP voor level 15

Oke heb last my xbox one geupdated en nu geweegt de menu uit zijn eigen :( ik raak my controller echt neit aan en zelf de battery eruit gehaalt maar de menu beweegt nog steeds uit der eigen :(

Heb iemand dit ook en weet miss een fix ervoor?

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

DrakeDrago wrote on 11 oktober 2016 13:58:

Oke heb last my xbox one geupdated en nu geweegt de menu uit zijn eigen :( ik raak my controller echt neit aan en zelf de battery eruit gehaalt maar de menu beweegt nog steeds uit der eigen :(

Heb iemand dit ook en weet miss een fix ervoor?

Al een hard reset geprobeerd door de power knop op de Xbox voor langere tijd ingedrukt te houden terwijl deze reeds opgestart is?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Goedenavond,

Is Xbox Live regio locked of iets dergelijks? Zou ik bijvoorbeeld Amerikaanse xbox live codes kunnen kopen en hier activeren?

Dan is het een stuk goedkoper namelijk!

Alvast bedankt

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Ik weet niet of dat het geval is, er staat me iets bij dat het vroeger wel zo was. Je kan het beste gewoon naar een nederlandse site gaan waar ze ze ook verkopen, daar zijn ze ook al een stuk goedkoper dan normaal.

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Ik weet niet hoe het met Live membership zit, maar pre paid store cards zijn wel regio gebonden.

Level 2 98%

Nog 1 XP voor level 3

Het kan wel, alleen zou je de instellingen van de xbox moeten veranderen naar het land van de code. Ik had een keer 1 een Engelse gekocht en loste het probleem zo op. Maar beter haal je gewoon Nederlandse en heb je helemaal geen problemen  of moeilijkheden.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Goeden morgen allemaal. Hoop dat ik hier info kan krijgen die ik al een tijdje zoek. Wij hebben sinds een jaartje een xbox one. Maar nu als we willen spelen en zet de xbox aan. Valt de xbox gelijk weer uit. Ik heb de voeding gereset zoals op de xbox pagina stond. En nog steeds het zelfde probleeem. Heeft iemand hier een oplossing voor. Want dit is heel irri. We zitten nu al een uur lang het knopje telkens in te drukken en telkens gelijk daarna weer uit. Tevens met de controller heb ik het zelfde probleem. iemand een oplossing hier voor ?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.