PC samenstellen

Level 12 86%

Nog 284 XP voor level 13

Goedenavond mede gamers ^^.

Het is weer eens tijd om mijn Pc te upgraden. Na wat onderzoek gedaan te hebben lijkt azerty.nl mij een goede shop maar ik heb helaas geen idee hoe en wat ik allemaal moet bestellen :).

Ik moet goed kunnen gamen, niet zozeer bepaalde games op het oog op dit moment maar moet alles goed kunnen draaien zonder al te veel problemen in de komende 2/3 jaar, graphics hoeven niet perse op max. Daarnaast moet ik ook genoeg schijf ruimte hebben aangezien ik ook nog wel eens gigabytes aan "vakantiefotos/ videos" download.

Mijn huidige pc zal dan de deur uit gaan, of in ieder geval afgeschreven worden. Maar is er iemand die mij kan helpen met een goede configuratie? :) Ik zat te denken aan tot de 800 a 900 euro.

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

Ga naar tweakers.net, daar hebben ze verschillende builds, en een forum, die je goed kan helpen.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.