PS4 Headsets

Level 31 94%

Nog 767 XP voor level 32

Hello,

Ik ben op zoek naar een goede headset voor mijn PS4. Het meegeleverde oortje vind ik erg irritant en aangezien ik redelijk vaak shooters online speel wordt het tijd voor een goede headset.

Na wat zoeken op het internet kwam ik uit bij een Tritton 720+ 7.1 surround van 130 euro. Dit komt vooral omdat deze headset surround sound biedt. Ook vond ik de Sony wireless stereo gaming headset van 90 euro die ook surround sound biedt.

Het verschil in prijs is nogal groot en daarom wil ik ook graag weten welke headset het meest geschikt is om shooters mee te spelen en of het surround sound van een headset een grote toevoeging is aan de ervaring. 

Zijn er misschien ook andere PS4 headsets van onder de 150 euro die ik heb gemist?

Alvast bedankt.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Zelf heb ik ook een Tritton headset en die werkt uitstekend. Hij sluit goed om je oren aan, waardoor je er na een lange game-sessie ook geen last van gaat krijgen. De 7.1 Surround sound biedt inderdaad een extra ervaring. Heb je al eens gekeken naar een Turtle Beach headset, want daar hoor ik ook vaak positieve dingen over.

Level 3 87%

Nog 20 XP voor level 4

ik heb een draadloze 7.1 turtle beach, ligt iets boven dit budget. 7.1 (gesimuleerd?) is een genot voor shooters. Geloof niet dat de Sony 7.1 is. Dus ik zou net wat meer betalen en niet voor Sony gaan

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Sony heeft ook een 7.1 headset, maar die is ziet ook boven de 150 euro.

Ik heb zelf de Razer Kraken 7.1 Chroma en ben daar echt dik tevreden over. Ik mis wel een volumeregelaar aan de kabel, maar dat is dat voor mij het enige gemist. Ik las destijds wel dat sommige mensen last hadden van een drukkende hoofdband, maar daar heb ik nooit last van (zelfs niet na uren achtereen gebruik).

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik zou voor de Kingston hyper X gaan als het puur om geluidskwaliteit gaat.
http://nl.hardware.info/reviews/6060/13-80-100-euro-headsets-review-beter-luisteren

Ik heb zelf deze headphone ook puur om de geluidskwaliteit.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.