Welke pc games speel jij?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

ik amnesia the dark descent, amnesia a machine for pigs, minecraft, lucius, remington super slam hunting africa, slendytubbies ll, terror engine reborn.

hp moederbord, 2GB RAM 300Mhz, 160GB HDD, ATI radeon series 800MB videogeheugen. AMD V140 2.5 ghz processor. windows 8.1

dit klinkt misschien een beetje noob. maar je kunt er ook gewoon goed op gamen. ;)

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

en dan maar een k/d van 1,95 haahahahahahahahahaahahahahah

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

Lupstra wrote on 7 december 2014 19:29:

Probeer het maar eens te halen in bf4, zijn er maar weinig tenzij ze cheaten of heel erg goed zijn, ik ben veel meer op de achtergrond ook en niet puur campen op een plek maar tijdelijk op meerdere plekken, echter vind ik dat al wel campen. VVerder hou ik dan ook de achterliggende vlaggen in de gaten.

Das toch niet campen, das verdedigen?

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

2.36 k/d hier

Skillceiling2low

Level 34 94%

Ik kan met mn neus 25-0 halen

(Heb het ook echt gedaan xD) 

Level 34 94%

Precies wat ik bedoel. 

Het spel is zo simpel dat je hoge k/d's kan halen met je neus.

Level 13 93%

Nog 171 XP voor level 14

Imho maakt een KD weinig verschil. Skill is een stuk meer zeggend. Door veel geknooi met de clan sta ik stabiel op 2.4 echter is vrijwel elke sessie ~4,2k/d. En toch soms keihard verliezen - ik win liever met een sterk team dan dat ik voor de kills ga. :)

Verder OT heb ik nét de 10 day free trial van WoW geactiveerd, speel ik daarnaast nog Diablo 3, Assassin's Creed Unity, Watch_Dogs, Battlefield 4, Maffia 2 en Company of Heroes 2.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Beste gamers! wat een hoop toffe games spelen jullie! Neem eens een kijkje op http://koopjegame.nl voor cdkeys voor Steam, Origin, Uplay of Battlenet. Gelijk spelen na jouw bestelling :D. Ook kun je de pagina volgen op http://facebook.nl/koopjegame.nl voor leuke acties en nieuwtjes. 

Groeten,

Koopjegame.nl ;)

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

Je weet het in ieder geval wel mooi te brengen.

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

Ben nu bezig met het downloaden van Far Cry 4

Level 8 92%

Nog 73 XP voor level 9

Net Outlast gekocht :D Heb wel zin om wat te horroren: 
1) spel opstarten
2) een half uur mezelf voorhouden dat het allemaal nep is
3) spel afsluiten, in een hoekje gaan zitten en aan mezelf beloven dat ik het nooit meer opstart
4) next day: the same story all over again...

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

Iemand die Far Cry 4 co-op wilt spelen via uplay?

Level 2 74%

Nog 20 XP voor level 3

Op de PS4 ben ik bezig met The Crew..

Op PC World of Warcraft Warlords of Draenor, Simcity, The Sims 4, Borderlands the pre-sequel

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Counter Strike: Global Offensive, Insurgency, Battlefield 4, Titanfall en Red Orchestra 2

Level 3 87%

Nog 20 XP voor level 4

Insurgency, Medieval total war 2, Rainbow six raven Shield, Roller coaster tycoon 2, company of heroes.. Eh dat is het wel zo'n beetje. Speel voornamelijk Medieval total war 2. Nu met the long road mod begonnen

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hi Guys,
Momenteel de Games die ik speel zijn:
- The Sims 4 :P geweldig spel blijft het gewoon: oude jeugd herinneringen ophalen.. (PC)
- Call of Duty Warfare (PC)
- Destiny (Playstation)

Far Cry wil ik ook zeker dit jaar nog eens op gaan pakken

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Lijkt me logisch dat alles een stuk scherper wordt op 4K. :mex: Ik heb geen 4K monitor, maar denk niet dat mijn R9 290 Tri-X OC 4GB dat gaat redden.

Level 45 97%

Nog 916 XP voor level 46

Counter Strike: GO en veel DMC: Devil May Cry. Heerlijke games voor mooie prijsjes.

Level 1 50%

Nog 13 XP voor level 2

diablo 3, borderlands, heroes of the storm, hearthstone

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Ben vorig weekend bezig geweest met Planetside 2, na dit spel sinds de lente van vorig jaar niet meer aangeraakt te hebben. Ik moest helaas wel een nieuwe character aanmaken, want SOE heeft in de zomer de samenwerking met ProSiebenSat.1 stopgezet en ik had mijn account niet gemigreerd. Het is een heel gedoe om dat weer recht te zetten, dus heb ik besloten om een nieuw character aan te maken. Ik heb toch geen betaald account, dus het was niet zo erg.  PS2 is een goed voorbeeld van een werkend free-to-play model. Het is echt een toffe game.

Path of Exile is ook een goede free-to-play game. Misschien is dat wat voor jouw Esmee? Zie ook heel vaak in "Wat spelen we dit weekend" Diablo III voorbij komen. :)

Trouwens, waarom werken smileys e.d. niet bij mij, op het (stok) oude (IGV3) forum was dat ergens een instelling. Ik heb het op IG4 nog niet kunnen ontdekken.

Level 25 97%

Nog 209 XP voor level 26

Mensen die FIFA 15 spelen op pc? Ik wil eens wat spelen tegen mensen die ik min of meer ken. :)

Level 16 89%

Nog 408 XP voor level 17

Was 3 maanden lang afgekickt van League of Legends, maar ben er weer mee begonnen >.>

Ben door het nieuwe seizoen weer terug in Platinum III ipv Diamond V, dus dat moet ik recht gaan zetten natuurlijk. Verder speel ik ook wel eens Darkest Dungeon. Normaal probeer ik zo ver mogelijk weg te blijven van early access, maar deze game is nu al 100% het geld waard. Erg tof.

Level 16 89%

Nog 408 XP voor level 17

Dat klinkt behoorlijk illegaal.

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Ik wil Heroes of the Storm spelen, maar heb nog geen invite. Ga ook echt geen pack kopen voor 35 euro.

Level 16 89%

Nog 408 XP voor level 17

Ik kreeg een tijdje terug toegang tot Heroes of the Storm, maar ik zie geen enkele reden om dit te spelen terwijl ik al zoveel tijd heb geinvesteerd in League. Daarnaast is Heroes door de objective based gameplay nog veel vervelender om te spelen als je geen vier vrienden hebt om premade 5 vs 5's te doen. Buiten dat lijkt het me wel een goede titel om te spelen met vrienden die geen zin of tijd hebben om een meer complexe moba zoals Dota of League te leren. Of natuurlijk als een soort overbruggingstitel tussen vrienden die Dota en League spelen.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.