Razer Tiamat 7.1 defect

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Sinds een maand geleden heb ik perongelijk de kabels uit mijn Razer Tiamat getrokken, dit was natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb toen de winkel waar ik hem gekocht had proberen te informeren over het probleem, maar zij wilden dit niet op gaan lossen, uiteraard omdat ik het natuurlijk zelf kapot heb gemaakt. Het probleem is dat ik niet weet waar de kabels horen te zitten, razer heeft mij hier ook niet verder bij kunnen helpen. Mijn vraag is dan ook of iemand die een razer tiamat 7.1 bezit zo aardig kan zijn om het kastje open te maken en mij een foto wilt sturen met waar de gekleurde kabeltjes terecht kunnen. 

Met vriendelijke groet, 

Inside-gamer-forum-noob Guus

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hier een foto van de control module (ik hoop dat de jouwe beter gesoldeerd is) ik heb bij mij t ding ertussenuit gelaten, nu kraakt dat ding niet meer. https://www.dropbox.com/s/07k0ukapcak6dvt/p1010485.jpg?dl=0

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.