Operation Cybersleuth (Vita exclusive)

Level 12 88%

Nog 240 XP voor level 13

Na het succes van Operation Rainfall hebben andere JRPG fans besloten om nog meer Japanse games in Europa/Amerika te brengen. En natuurlijk konden ze een bepaalde bekende serie niet achterlaten. Wees maar blij als Sony fan, het is exclusief voor jullie handheld :).

https://www.change.org/p/bandai-namco-games-localization-of-the-playstation-vita-game-digimon-story-cyber-sleuth

Level 12 88%

Nog 240 XP voor level 13

Kennelijk is de serie nooit populair geweest onder de IG leden :i.

Level 34 95%

Nog 780 XP voor level 35

Ik denk eerder dat het probleem is dat IGF niet populair is onder de IG Leden.

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

Bovendien was digimon toch altijd het gemankeerde broertje van Pokémon? Ik kan me althans niet herinneren dat ik ooit 1 seconde heb wakker gelegen van een digimon game...

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Dat betekend toch niet dat het niet leuk is? Vind deze game er iig érg tof uit zien!

Level 8 92%

Nog 73 XP voor level 9

Whoot whoot! :D Ik heb hem gisteren eindelijk gekocht en ga me er zo dadelijk aan wagen:). Het concept rond Digimon vond ik eigenlijk altijd al toffer dan dat van Pokémon. Ik ben momenteel net zo enthousiast als een vijfjarige die zojuist de snoepkast open gekregen heeft  ^^D :9.

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Deze game onlangs ook gedownload. Alleen maar goede dingen over gehoord...

Moet leuk zijn dus....

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.