New 3DS XL - of toch een kleinere?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hallo allemaal!

Ik heb van de week de nieuwe 3DS XL gekocht. Laat ik beginnen met zeggen dat ik het een prachtig apparaat vind, ben er dik tevreden mee..MAAR (er is altijd een 'maar' :D) ik erger me kapot aan die kartelige randjes bij de graphics. Ik snap dat anti-aliasing niet (of anders) werkt met 3D maar dit is wel heel erg.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik kan er maar niet aan wennen en overweeg serieus om deze weer in te leveren en de kleinere te halen. Is het met de normale New 3DS minder? Ik neem aan van wel omdat het scherm een stukkie kleiner is :)

Ben benieuwd wat jullie ervaring is!

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Ik ben van de 3DSXL richting de de N3DS gegaan. Puur vanwege de covers, snes kleurtjes én het mooiere/strakkere beeld.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Het is dus echt een mooier en strakker beeld? Viel de grootte van het scherm niet tegen in vergelijking met de XL?

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Ik kom ook van de 3DS XL. Nu de "kleine" versie genomen. Ben er heel blij mee. Bij de XL stoorde ik me gigantisch aan de grote pixels en de zwarte lijnen tussen de pixels. Bij de kleine N3DS valt het mee. Je ziet het nog steeds. Maar echt een stuk minder.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ja ik vind dat slechte Graphics niet opvallen met 3D beeld

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

Automatisch wordt het beeld bij de 3ds xl meer gerekt dan bij de kleinere 3ds. Het beeld is immers wel groter, maar de resolutie blijft exact hetzelfde. Een aantal winkels hebben demopods staan met beide apparaten naast elkaar (ik zag er bijv. een bij Mediamarkt ArenA), dan kun je goed vergelijken. 

Ik heb nog geen new 3ds gekocht, mijn 3ds doet het nog prima... maar na wat ik daar heb gezien beviel de kleinere n3ds mij wel wat beter.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik heb de 3ds klein en nu de N3ds xl voor de grote moet ik zeggen ben ik erg blij dat ik nu de keuze gemaakt heb naar de xl.

Level 4 90%

Nog 25 XP voor level 5

Heb beide (New 3DS en XL) Voorkeur gaat toch eerder naar de New 3DS XL. Ondanks dat ik kleine handjes heb.

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

heb beide gehad, maar ik vind de 3ds xl echt veel fijner en luxer aanvoelen. En ik heb ook kleine handjes, maar vind de 3ds echt klein.

Level 9 86%

Nog 161 XP voor level 10

Ik heb ze beide, maar speel eigenlijk alleen op mijn New 3DS XL. Dit is vooral omdat deze voor mij persoonlijk beter in de hand ligt.

Beide apparaten zijn net zo goed. Kijk vooral naar wat er beter in de hand ligt.

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

Just_Ralph wrote on 6 januari 2016 09:02:

Ik heb ze beide, maar speel eigenlijk alleen op mijn New 3DS XL. Dit is vooral omdat deze voor mij persoonlijk beter in de hand ligt.

Beide apparaten zijn net zo goed. Kijk vooral naar wat er beter in de hand ligt.

Beetje oud topic, vind je niet? ;)

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Ik ben aan het overwegen om weer een XL te halen. Waarom weet ik niet zo goed. Maar ik zag op vakantie iemand spelen op een N3DSXL en het zag er comfortabel uit. Straks als Fire Emblem Fates uitkomt misschien die editie maar scoren.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Die editie ziet er enorm vet uit. Als ik hem haal is het voor de collectie. Ik blijf bij de normale met coverplate's.

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

De XL heeft geen betere batterijduur toch?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.