Ryse Son of Rome (gesloten)

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Ik vond het persoonlijk gewoon een toffe game en zou hem je zeker niet afraden. Het is bekend dat deze game veel cutscenes en qte heeft, maar voor mij mocht dat de pret niet drukken. Het ziet er rete vet uit en het afhakken van hoofden en armen voelt echt heerlijk.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Nou Dying Light heeft wel het ergste cliché verhaal wat ik in tijden gezien heb in een game. Ryse zit wel beter in elkaar dan dat. Je hebt The Order ook gespeeld toch? Ik denk dat het verhaal een beetje van dat niveau is. Niet geweldig geschreven, maar mij kon het wel boeien.

Level 3 85%

Nog 22 XP voor level 4

Iemand die dit nog speelt online deed matchmaking maar kon niemand vinden

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Dit topic  :edgar:

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Het was een "okay" launch game voor de Xbox One. Ik denk niet dat er nog veel mensen zullen zijn die deze game nog spelen.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Ik speel alleen SP. Best vermakelijk, maar er is genoeg beters idd.

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Was inderdaad een aardige game maar heeft helaas niet zijn potentie waargemaakt.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.