vraagje Mac binnendoen voor reparatie.

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

Hallo! Ik heb zojuist mijn macbook pro binnengedaan. Ik had applecare, dus no prob
Twas in een officiële Apple winkel. Nu, wat ik raar vond: ze vroegen mijn Apple id en paswoord.?  Is dat niet raar, hhoort een paswoord niet persoonlijk te zijn?

Level 3 87%

Nog 20 XP voor level 4

Medewerkers horen nooit naar je password te mogen vragen... Althans dat staat altijd overal. Je Apple ID snap ik nog maar password vind ik vreemd, geen idee of andere hier ervaring mee hebben

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Zou ik ook nooit geven, maar misschien dat ze voor jou een reparatie aanvraag hebben gedaan door in te loggen met je Apple ID en is dit iets wat je zelf ook had gekund. Dit weet ik niet zeker hoor, het is maar een idee.

Level 7 89%

Nog 80 XP voor level 8

Conscius wrote on 12 maart 2015 11:23:

Hallo! Ik heb zojuist mijn macbook pro binnengedaan. Ik had applecare, dus no prob
Twas in een officiële Apple winkel. Nu, wat ik raar vond: ze vroegen mijn Apple id en paswoord.?  Is dat niet raar, hhoort een paswoord niet persoonlijk te zijn?

Bij windows vragen ze ook altijd wachtwoord van pc die met je email is verbonden of ze geven aan of je je wachtwoord wilt uitzetten.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.