Titan Rush - SHMUP voor Android

Level 6 97%

Nog 12 XP voor level 7

Beste InsideGamer users,

Mijn naam is Guus, ik volg InsideGamer al vele jaren maar post eigenlijk nooit iets. Ik ben een game designer/developer die voet aan de grond probeert te krijgen. Na talloze projecten heb ik nu eindelijk een spel afgemaakt. :)

Mijn spel is genaamd: Titan Rush

Anders dan gebruikelijke mobile games richt ik mij vooral op hardcore gamers die het leuk vinden om oldschool arcade games te spelen zoals Metal Slug en Geometry Wars. Ik gebruik de kennis vanuit mijn achtergrond in architectuur en CGI om een spannende beleving te creëren. Ik vind het onzin dat elke mobile game maar trage en dumbed down gameplay moet hebben. Daarom heb ik een game ontwikkeld die snel en uitdagend is. Met fatsoenlijke graphics.

De game is hier te vinden op Google Play:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.phantomtechnology.Titan_Rush

Uiteraard is jullie feedback zeer geapprecieerd!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.