De Club van Sinterklaas

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Wie is er ook opgegroeid met de serie? Begon in 1999 met Chefpiet en Wegwijspiet en is tegenwoordig in de bioscoop met Muziekpiet, Testpiet, Hoge Hoogte Piet en Profpiet. Fans hebben geprobeerd de producent te overtuigen Chefpiet terug te halen, en niet geheel zonder succes, want vorig jaar was hij weer hééĺ even te zien. Of hij terugkomt in een hoofdrol en de titelsong weer gaat zingen is nog niet bekend.

En sinds heden is er ook De Club van Sinterklaas Wiki: http://nl.declubvansinterklaas.wikia.com/

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Bedankt voor het delen van goede informatie.

Level 33 98%

Nog 299 XP voor level 34

Ik ben opgegroeid met Dag Sinterklaas. Heb van verschillende mensen gehoord dat deze serie ook werd gedraaid in NL. De Club van Sinterklaas ken ik niet though, of het moet 1 van die Sinterklaas-series op NED3 zijn die ik wel eens meepikte.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.