Ark: Survival Evolved

Level 3 87%

Nog 20 XP voor level 4

Ark: Survival Evolved is de nieuwste survival game maar dit keer hoef je niet te vluchten voor zombies maar voor Dino's! Je begint in je onderbroek op het strand met helemaal niets behalve een vreemd object in je arm. Vervolgens moet je alles gaan verzamelen en craften.

Je zult rondrennen op een mysterieus eiland waar je je eigen huizen en als je verder komt eigen basissen kan bouwen. Naast deze gebouwen kun je ook dino's temmen en zo je eigen dierenpark bouwen. De game belooft een uitgebreid PvE systeem te gaan bieden, wat wel moet lukken met de verschillende dino's die er rondlopen. Naast de PvE zal er ook PvP zijn want de game is een MMO. Momenteel zijn er op de Early Acces servers van 120 man.

De game is 2 Juni gereleased op Steam Early Acces en staat gepland voor een mid 2016 release op: XBOX One, PS4 en uiteraard PC.

Drie weken geleden was de announcement trailer voor ARK: Survival Evolved ->

Level 11 84%

Nog 279 XP voor level 12

Ben zelf geen PC gamer maar ik heb wel aardig wat livestreams gezien, dit is echt een hele vette game! Kan niet wachten tot de console release.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik heb ark gekocht voor mijn PlayStation maar mijn crafting systeem doet het niet kan iemand mij helpen pls reageer

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.