Slowchat - The Next Generation (gesloten)

Level 60 99%

Nog 598 XP voor level 61

Ziet er tof uit :)

Welke richting ligt je tuin/terrasje?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

JJ. wrote on 11 juni 2015 20:07:

Waar ik de hele middag zon heb niet altijd even fijn is vanaf 30 graden.

Barton 1354 Standjeslaan 69

Level 45 97%

Nog 916 XP voor level 46

barton wrote on 11 juni 2015 20:10:

Kaoz wrote on 11 juni 2015 17:35:

Ik heb bijna altijd een stream aanstaan op mijn 2e scherm wanneer ik huiswerk maak of gewoon wat op internet rondkijk.

Hoe kun je nu huiswerk maken terwijl je een stream aan hebt staan? Kun je jezelf dan nog wel goed concentreren?

Makkelijk! Heb mijn scriptie op die manier gehaald haha. Ik kan me niet concentreren wanneer er volledige stilte is.

Level 60 99%

Nog 598 XP voor level 61

Spliffire wrote on 11 juni 2015 20:16:

JJ. wrote on 11 juni 2015 20:07:

Waar ik de hele middag zon heb niet altijd even fijn is vanaf 30 graden.

Barton 1354 Standjeslaan 69

Ach ja, beter de hele middag zon en de mogelijkheid om uit de zon te gaan, dan constant schaduw, nietwaar? :P

Community Manager & Redacteur
Level 32 97%

Nog 323 XP voor level 33

barton wrote on 11 juni 2015 20:29:

Thijs Barnhard wrote on 11 juni 2015 08:50:

darkshooterr wrote on 10 juni 2015 23:37:

er is geen beleid
dus alles kan hier
in tegenstelling tot reddit

Lol, wij zijn hier strenger dan Reddit hoor.

Reddit is sowieso voor het merendeel kut.

Haha, jullie hebben het afgelopen halfjaar iets van twee "echte" mensen (dus bots en mensen die paspoorten verkopen niet meegerekend) een ban gegeven - die trouwens alle twee binnen no-time weer actief werden - en misschien een viertal comments gewijzigd omdat daarin stond dat IG geld kreeg van een uitgever. Zo streng zijn jullie verder echt niet hoor, en ingrijpen doen jullie best laat

Op Reddit kon je tot voor kort haatfeestjes starten om mensen lastig te vallen die niet paste in je wereldbeeld.R Racisme, homofobie, etc het werd allemaal maar toegestaan omdat 'vrijheid van meningsuiting'. We hebben op dit moment helaas niet de middelen om snel in te grijpen want we krijgen bijvoorbeeld geen melding als iemand iets raars plaatst. We moeten het zelf voorbij zien komen en hoe vaak ik ook op de site zit, ik zie niet alles.

Onlangs wel een hele vervelende homofoob een ban gegeven. Dat dan weer wel.

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Zou je niet een topic kunnen maken waar leden kunnen aangeven als er weer spammers bezig zijn?

Level 33 98%

Nog 299 XP voor level 34

Thijs Barnhard wrote on 11 juni 2015 23:15:

barton wrote on 11 juni 2015 20:29:

Thijs Barnhard wrote on 11 juni 2015 08:50:

darkshooterr wrote on 10 juni 2015 23:37:

[...]

Lol, wij zijn hier strenger dan Reddit hoor.

Reddit is sowieso voor het merendeel kut.

Haha, jullie hebben het afgelopen halfjaar iets van twee "echte" mensen (dus bots en mensen die paspoorten verkopen niet meegerekend) een ban gegeven - die trouwens alle twee binnen no-time weer actief werden - en misschien een viertal comments gewijzigd omdat daarin stond dat IG geld kreeg van een uitgever. Zo streng zijn jullie verder echt niet hoor, en ingrijpen doen jullie best laat

Op Reddit kon je tot voor kort haatfeestjes starten om mensen lastig te vallen die niet paste in je wereldbeeld.R Racisme, homofobie, etc het werd allemaal maar toegestaan omdat 'vrijheid van meningsuiting'. We hebben op dit moment helaas niet de middelen om snel in te grijpen want we krijgen bijvoorbeeld geen melding als iemand iets raars plaatst. We moeten het zelf voorbij zien komen en hoe vaak ik ook op de site zit, ik zie niet alles.

Onlangs wel een hele vervelende homofoob een ban gegeven. Dat dan weer wel.

Had Ten Walls hier dan ook een account?

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

Waar is die "meld post" knop dan voor? Werk dat niet eens? 

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

Ik zou best af en toe willen modden wanneer ik even niets te doen heb op werk. Vanmorgen zat er ook alweer een spammer tussen..

Over 't streamen: Dat kijk ik ook alleen tijdens 't werk! Vond 't wel gezellig op de vrijdagmiddag op de IG Twitch.

Over m'n werk: De ene keer heb ik 't mega druk en de andere keer wacht ik op de drukte. 't Is niet dat ik de hele dag loopt te internetten. 

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

Ah, IG is weer up!

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

De server is door de warmte overleden of is de update geïnstalleerd?

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Zo te zien is de media server weer vervelend aan het doen.

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

o o o, dat gaat nog wat worden met de E3..

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik heb wel de indruk dat de site beter werkt nu. Gebruik zelf Chrome en kon soms niet gelijk op de site komen, dan moest ik even wachten. Nu is dat weg en de site lijkt sneller te reageren.

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

Ik zit ook af en toe van "Huh? De pagina is weer binnen no-time geladen!".

Level 11 90%

Nog 173 XP voor level 12

Volgens mij gaat InsideGamer crashen met E3. Hebben jullie een backup plan?

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Gaat een stuk sneller inderdaad, beter

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

RMNiels wrote on 12 juni 2015 18:23:

Volgens mij gaat InsideGamer crashen met E3. Hebben jullie een backup plan?

Zou erg verstandig zijn, want een niet werkende site hebben tijdens E3 gaat ten koste van bezoekers. Maar dat weten ze bij IG ook wel denk ik.

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

As a kid, I spent hours on the living room couch playing video games with friends, taking turns trying to beat Ganon in "Ocarina of Time" and trading Pokémon until I had all 151. Soon controller passing and Game Boy link cables gave way to network multiplayer and PC LAN parties. Eventually, my living room became a virtual one, with a network of gamers sharing experiences and discoveries.  

Today, the gaming world is much more diverse than the one I grew up with, and the community has created new formats that have made gaming more collaborative and interactive. On YouTube, gaming has spawned entirely new genres of videos, from let’s playswalkthroughs, and speedruns to cooking and music videos. Now, it’s our turn to return the favor with something built just for gamers. 
This summer, we'll launch YouTube Gaming, a brand new app and website to keep you connected to the games, players, and culture that matter to you, with videos, live streams, and the biggest community of gamers on the web—all in one place.

YouTube Gaming is built to be all about your favorite games and gamers, with more videos than anywhere else. From "Asteroids" to "Zelda," more than 25,000 games will each have their own page, a single place for all the best videos and live streams about that title. You’ll also find channels from a wide array of game publishers and YouTube creators.

Keeping up with these games and channels is now super easy, too. Add a game to your collection for quick access whenever you want to check up on the latest videos. Subscribe to a channel, and you'll get a notification as soon as they start a live stream. Uncover new favorites with recommendations based on the games and channels you love. And when you want something specific, you can search with confidence, knowing that typing “call” will show you “Call of Duty” and not “Call Me Maybe.”  

Live streams bring the gaming community closer together, so we’ve put them front-and-center on the YouTube Gaming homepage. And in the coming weeks, we’ll launch an improved live experience that makes it simpler to broadcast your gameplay to YouTube. On top of existing features like high frame rate streaming at 60fps, DVR, and automatically converting your stream into a YouTube video, we’re redesigning our system so that you no longer need to schedule a live event ahead of time. We’re also creating single link you can share for all your streams.

YouTube Gaming will be available this summer, starting in the U.S. and U.K. We’re building this just for gamers—so we want to hear from you about how we can make it the best way to connect with your community. If you’re atE3 next week, come by our booth for an early look at everything we’ve been working on. If not, tune in live from home at youtube.com/e3, head over to gaming.youtube.com and follow us @YouTubeGaming and you’ll be the first to know when YouTube Gaming is ready for you to play with.

Interresant 

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

maak er een blog van :'D:'D :'D

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Mijn mancave is bijna klaar, ik wil alleen nog wat schilderijen ophangen of mooie foto's of allebei want van die grote witte muren maakt het wat saai.

Verder ben ik een beetje teleurgesteld in gta 5 omdat ik de multi player echt helemaal niets aan vind maar daar in tegen vind ik de single player wel weer leuk om te spelen maar mis daar wat DLC's voor want de single player was mij wat te kort met te weinig heists en te weinig geld verdienen om in het begin van de game leuke dingen te kunnen kopen, nee helaas kan dat pas als je de game uit hebt gespeeld dus heb je er eits meer aan.

Post was bewerkt op 13 juni 2015, 10:36 door Spliffire

Level 7 94%

Nog 44 XP voor level 8

De singleplayer tekort?! Daarnaast zijn er nog talloze zijmissies. Je bent echt de eerste van wie ik dit hoor.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

xNetwerkkabel wrote on 13 juni 2015 13:35:

De singleplayer tekort?! Daarnaast zijn er nog talloze zijmissies. Je bent echt de eerste van wie ik dit hoor.

Ik heb alles gehad in een paar dagen tijd, wat ik niet had met vorige delen dus vandaar dat ik de game wat kort vind, 'te"had er wel achter weg gemogen want ik hou het op kort.. De hele single player lijkt wel een instap voor de multiplayer.

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

instap voor multiplayer vind ik wat kort door de bocht.

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

xNetwerkkabel wrote on 13 juni 2015 13:35:

De singleplayer was erg kort voor GTA, voorgaande delen hadden een langere singleplayer.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.