TV antenne aansluiting kapot door NES

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik heb een Samsung Syncmaster T200HD. Hierop heb ik mijn NES aangesloten met de antenne aansluiting, omdat ik de tulp aansluiting niet had. In eerste instantie werkte het, alleen mijn reguliere kanalen waren wazig, ook als de NES uitstond en zoals ik dit begreep zou het alleen moeten storen zolang de NES aanstaat. Maar een week later kon de tv helemaal geen kanalen meer vinden inclusief het kanaal van de NES. SCART en HDMI aansluitingen werken wel. Iemand enig idee hoe en waarom dit is gebeurd, want ik heb niks vreemds gedaan (antenne aansluiting op antenne). En ook iemand een idee hoe ik dit kan fixen. We hebben 2 dezelfde televisies, dit is op beide gebeurd omdat ik bij de eerste gewoon dacht dat hij oud begon te worden. Alle hulp is welkom en alvast bedankt!

Level 14 89%

Nog 297 XP voor level 15

Das wel vaag, volgens mij kan je niks er aan doen.
Voortaan gewoon met AV (tulp) aansluiten, beter beeld en geen gedoe met RF.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Koop een tulp kabel en een tulp naar scart converter. Als het goed is is het onder de 10 euro

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.