Supernatural

Level 3 81%

Nog 29 XP voor level 4

Ik ben een paar dagen geleden begonnen met het kijken van de serie Supernatural. Ik heb dit gedaan op aanraden van een vriend die alle voorlopige 10 seizoenen van deze serie gezien heeft. Voor de mensen die deze serie niet kennen even een samenvatting:
Supernatural gaat over de 2 broers Sam en Dean Winchester die het bovennatuurlijke kwaad bestrijden. Ze nemen hierbij de taak van hun vader John over, die hiermee begonnen is om de dood van zijn vrouw te wreken. Dankzij hun vader groeien Sam en Dean op als demonenjagers. In elke aflevering lossen Dean en Sam een mysterie op door met een bovennatuurlijke tegenstander af te rekenen. Mysteries draaien meestal om kwaadaardige geesten, maar ook vampiers, weerwolven en andere demonen moeten worden verslagen.
Mysteries spelen zich af door heel de Verenigde Staten, Omdat Dean vliegangst heeft, rijden de broers per auto van stad naar stad. Deans 67 Chevy Impala is dan ook, na zijn broer Sam, het meest dierbare in zijn leven.
Elke aflevering staat op zichzelf, maar draagt ook bij aan de langere verhaallijn van elk seizoen. Zo draait het eerste seizoen bijvoorbeeld om het doden van de demon met de gele ogen. 
Ik heb in een paar dagen tijd al 22 afleveringen van deze serie gekeken, en ik vind het echt een geweldige serie! Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die net met deze serie zijn begonnen of mensen die al meer van de serie hebben gezien om samen mee te speculeren, discussiëren etc. 

Level 32 95%

Nog 781 XP voor level 33

Ik volg de serie al een hele tijd. Ik ben toevallig vorige week begonnen met het kijken van seizoen 10. Vind het ook een hele toffe serie met goede characters, goed geschreven afleveringen en ook een flinke dosis humor. Heerlijk.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.