Opzoek naar een bepaald soort adapter

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hey ik zoek een adapter voor mijn ps3. Ik wil namelijk mijn Logitech G430 aansluiten op mijn PS3. Volgens meerdere youtube videos heb ik daarbij een adapter nodig zoals deze

Weet iemand waar ik deze kan kopen? Het liefst in een gewone winkel ( geen internetshop )

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

Wat voor aansluiting zit er op de controller van je PS3? (Of waar wil je 'm precies op aansluiten?) Met de adapter hierboven zul je alleen audio kunnen doorgeven vanaf een 2x tulp aansluiting naar je headset en zal de microfoon niet werken.

Als ik de specs bekijk van je headset zit er een 3.5mm (standaard formaat) jack bij de headset. 
http://tweakers.net/pricewatch/330053/logitech-g430-surround-sound-gaming-headset/specificaties/

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Klopt, maar er zit ook een adapter bij de Logitech G430 voor 3.5 mm jack, daar doe ik dan de mic jack in en die doe ik in mijn ps3. Dan sluit ik die adapter van het plaatje aan op mijn tv en doe de 3.5mm audiojack van mijn headset in de adapter.

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

Ah op die manier. Ik zou dan bij lokale computer/audio winkels gaan zoeken. Bij grote ketens als de BCC/Mediamarkt ben je altijd de hoofdprijs kwijt.

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Ik zou gewoon bij een internetshop aankloppen.
http://www.allekabels.nl/product.php?product=1282007&cat=0&refcode=

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.