Xbox 360 Hardware

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Kan iemand mij helpen? Ik heb onlangs een 500 GB gekocht voor mijn Xbox 360, los. Dus niet in het bij behorende frame. In het orginele frame zat een 60 GB harddrive in, dat was te weinig, daarom de 500 GB. Ik heb de 500 gb aan gesloten, NIET VIA DE USB. Maar hij paklte niet, dus ik sloot mijn 60 GB aan, en toen las hij hem ook niet meer . Terwijl daar ik altijd mee heb gewerkt. Weet iemand wat?

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

Kun je in de opties bij opslag ook niets zien? Vaak moet een HDD eerst nog geformatteerd worden voordat je er iets mee kan doen, en op de Xbox 360 moet die er eerst een Xbox exclusieve opslag van maken.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.