PS3 of PS4

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hallo,
Ik ben 12 jaar oud en wil graag een playstation kopen.
Mijn vraag, welke is beter?
Want bij de ps4 moest je betalen ofzo voor online.
Als jullie er ervaring mee hebben laat dan een reactie achter welke jullie lekker/beter vinden werken.

Groetjes, 

Jaron

Level 8 86%

Nog 134 XP voor level 9

Ook al heb ik zelf zowel een ps3 als een ps4, ik raad je aan om een ps3 te kopen, deze is namelijk een stuk goedkoper dan een ps4, en je kunt gratis online gamen!

Redactie
Level 39 97%

Nog 615 XP voor level 40

Dat je moet betalen voor online gamen op de PS4 is inderdaad een nadeel, maar vraag je vooral af of je nieuwe spellen wil kunnen spelen, want besef je goed dat de komende games niet meer uit zullen komen op PS3.

Met de PS4 zit je dus gebakken voor de spellen die de komende pakweg vijf jaar uit gaan komen.
Met de PS3 kan je alle PS3 spellen spelen die al uit zijn (die werken trouwens niet op de PS4).

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Als je genoeg geld hebt koop dan zeker een PS4! Dit is een investering in de toekomst en wordt alleen maar beter. Terwijl de PS3 op de weg omlaag is en binnenkort niet tot nauwelijks nieuwe games zal krijgen.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Bedankt voor de reacties! Ik denk dat ik voor de PS4 ga.
Ik wacht nog eventjes tot kerst want dan heb je vaak aanbiedingen :)

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

Gewoon voor de PS4 gaan. De beste games van de PS3 komen ook naar de PS4 dus daar mis je niets. Dat je nu moet betalen voor online is wel stom, maar dat kost als je de code koopt op internet ook niet zoveel (+-€40). Je 'krijgt' dan ook iedere maand wat extra games die je mag downloaden wat je misschien ook wel leuk vindt.

En daarbij, veel nieuwe games missen op de oude consoles allerlei features zoals een single player, denk aan Call of Duty waar dat allemaal weg is gehaald. Als je betaald voor een game wil je ook gewoon de complete en beste versie spelen neem ik aan en dan kun je beter een PS4 hebben.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Grubbelt wrote on 26 oktober 2015 19:05:

Gewoon voor de PS4 gaan. De beste games van de PS3 komen ook naar de PS4 dus daar mis je niets. Dat je nu moet betalen voor online is wel stom, maar dat kost als je de code koopt op internet ook niet zoveel (+-€40). Je 'krijgt' dan ook iedere maand wat extra games die je mag downloaden wat je misschien ook wel leuk vindt.

En daarbij, veel nieuwe games missen op de oude consoles allerlei features zoals een single player, denk aan Call of Duty waar dat allemaal weg is gehaald. Als je betaald voor een game wil je ook gewoon de complete en beste versie spelen neem ik aan en dan kun je beter een PS4 hebben.

Klopt! Ik ga met kerst denk ik ff kijken dan zijn ze goedkoper.
Hoeveel GB kan ik het beste nemen? Ik denk toch wel 500GB?
En je hebt natuurlijk ook nieuwe dingen.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

WPT wrote on 26 oktober 2015 17:10:

Als je genoeg geld hebt koop dan zeker een PS4! Dit is een investering in de toekomst en wordt alleen maar beter. Terwijl de PS3 op de weg omlaag is en binnenkort niet tot nauwelijks nieuwe games zal krijgen.

Ik denk het ook!
Ik denk als je nu de PS3 koopt dat ik dan later wel ga balen...

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik heb zelf PS3 een tijdje gehad voordat ik naar XBOX over ging maar vind de PS3 denk ik beter dan de PS4. Speelde laatst op de PS4 van een maat van me maar eerlijk gezegd vond ik het niet altijd een verbetering. PS3 is gebruiksvriendelijker en soms eigenlijk ook sneller...

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

jorisdekkers wrote on 12 januari 2016 23:24:

Ik heb zelf PS3 een tijdje gehad voordat ik naar XBOX over ging maar vind de PS3 denk ik beter dan de PS4. Speelde laatst op de PS4 van een maat van me maar eerlijk gezegd vond ik het niet altijd een verbetering. PS3 is gebruiksvriendelijker en soms eigenlijk ook sneller...

ehm, neen, das grote onzin

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Xbox One

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

das nog grotere onzin :'D

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Bedankt allemaal voor jullie hulp! Ik heb al een tijd niet meer gereageerd -_- 
Ik heb dus als verrassing voor kerst een PS4 gekregen met 2 dualshocks 4, BO3 en GTA V :)
Ohja, de 1TB
Hier ben ik natuurlijk hartstikke blij mee!

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Arno S. wrote on 13 januari 2016 02:47:

Xbox One

Euhh nee hahaha :P Ik vind playstation lekkerder werken en veel mooier.
Maar alsnog bedankt ;)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

PS4 is beter. Ik hou van PS4.

Level 8 86%

Nog 134 XP voor level 9

Jaron.vz wrote on 1 februari 2016 22:29:

Bedankt allemaal voor jullie hulp! Ik heb al een tijd niet meer gereageerd -_- 
Ik heb dus als verrassing voor kerst een PS4 gekregen met 2 dualshocks 4, BO3 en GTA V :)
Ohja, de 1TB
Hier ben ik natuurlijk hartstikke blij mee!

Veel Game Plezier met je PS4!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.