PWS onderzoek Appgebruik. (gesloten)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Wij zijn Wilko Blaauw en Roy van de Logt, twee scholieren aan de Nijmeegse Scholengemeenschap Groenewoud (NSG) in VWO-6. Wij willen voor ons profielwerkstuk gaan onderzoeken hoe we een app op de markt moeten zetten. De app moet een onafhankelijke appstore worden, waar mensen hun apps kunnen kopen en downloaden, met elkaar in contact kunnen blijven en in-game prestaties met elkaar kunnen delen. 

Om dit te realiseren moeten we eerst onze doelgroep bepalen. Met een paar simpele vragen helpt u ons een hoop en zullen wij u erg dankbaar zijn. De enquête zal zo'n 5 minuten duren.

Alvast bedankt.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Link is http://goo.gl/forms/lCaESfMmwo
dit is de laatste enquête waar we hulp bij nodig hebben

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

Een app op de markt zetten ok, maar een hele app store? 
Ik neem aan dat het een theoretisch uitgangspunt is en dat het gaat om de enquête voor de theoretische doelgroep. Een doelgroep voor een app store snap ik ook niet helemaal want letterlijk iedereen (kinderen tot bejaarden) download wel eens iets in een app store..

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Ik heb je vorige keer al gezegd waar je enquetes mag plaatsen, en dat is niet hier.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.