Nieuwe pc

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik wil graag een nieuwe pc maar ik weet niet precies welke ik moet kopen.

Ik wil dus graag een nieuwe pc kopen en daar wil ik op kunnen:

- Games kunnen spelen zonder enige hapering of hinder
- Games kunnen opnemen zonder hapering en FPS op 60
- Snel internet

Mijn budget ligt tussen de 300-400 euro. Zou iemand een goede pc weten die rond dit bedrag is en aan zeker de bovenste 2 eisen voldoet?

Mvg. Mart

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

Als je t over nieuwe games als Fallout 4 en BO3 hebt wordt dat erg lastig met dat budget. Snel internet hangt uiteraard van je abonnement af. Als je budget niet veel hoger kan kun je een kijkje nemen bij de 2e hands computers op tweakers.net. Veel IT'ers bieden daar prima onderhouden PC's aan. Vaak met alle boekjes / doosjes.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Fallout en BO3 zal ik er niet op spelen. Vrijwel alleen minecraft, maakt dat verschil ?

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

ja, maar budget is behoorlijk beperkt, of je moet even kijken op tweakers.net voor een tweedehandse.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Oke, sorry ik heb totaal geen verstand van computers, daarom vraag ik het hier ook.
Zou deze ongeveer goed zijn : http://www.bol.com/nl/p/asus-vivomini-un42-m079r-desktop-pc/9200000040495778/ 

Mvg. Mart

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

Mijn eerste advies is om naar Tweakers.net te gaan, maak een account aan en stel je vraag op het forum. Geef daarbij aan wat je wil, wat voor games je gaat spelen en je budget. Zij helpen je wel verder. Als je een tweede hands PC mag/kan kopen dan hebben ze op Tweakers ook een tweede hands markt, forum leden kunnen misschien ook even met je meekijken of daar iets tussen staat. 

Wat je nu hebt opgezocht lijkt me meer een soort streaming apparaat voor onder de televisie. Als je met wat hulp los componenten opzoekt ben je vaak ook nog goedkoper uit dan de pre build PC's. Volgens mij kun je voor €400 nog best iets bouwen waar je Minecraft en games zoals League of Legends lekker op kan spelen, maar games zoals The Witcher 3 gaat het niet trekken. Snel internet ligt meer aan je abonnement en thuisnetwerk.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Grubbelt wrote on 21 november 2015 12:39:

Mijn eerste advies is om naar Tweakers.net te gaan, maak een account aan en stel je vraag op het forum. Geef daarbij aan wat je wil, wat voor games je gaat spelen en je budget. Zij helpen je wel verder. Als je een tweede hands PC mag/kan kopen dan hebben ze op Tweakers ook een tweede hands markt, forum leden kunnen misschien ook even met je meekijken of daar iets tussen staat. 

Wat je nu hebt opgezocht lijkt me meer een soort streaming apparaat voor onder de televisie. Als je met wat hulp los componenten opzoekt ben je vaak ook nog goedkoper uit dan de pre build PC's. Volgens mij kun je voor €400 nog best iets bouwen waar je Minecraft en games zoals League of Legends lekker op kan spelen, maar games zoals The Witcher 3 gaat het niet trekken. Snel internet ligt meer aan je abonnement en thuisnetwerk.

Dankjewel voor de reactie, meerdere mensen hebben al geadviseerd om naar tweakers te gaan. Ik zal jullie niet langer lastig vallen, ik zal daar is gaan rondvragen. Bedankt voor het advies !

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.