wii usb loader kan usb stick niet vinden (gesloten)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

ik heb ongeveer een half jaar geleden mijn wii laten ombouwen,  en hij deed het perfect, ik kon gewoon alle spellen op de usb doen, maar gister heeft mijn zus een spel op de usb stick gezet en heeft de andere wii gebruikt (wij hebben 2 wii's dus soms wisselen we ze om) ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar, vandaag staat er steeds als ik usb loader open: usb device not found.  hoe kan ik dit oplossen? ik heb al geprobeert om dat spel eraf te gooien en usb loader updaten, maar niks werkt..  maar weet iemand dus wat ik kan doen?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

mijn zus heeft just dance op de usb stick gezet, maar daarvoor had ze de wii dus omgewisseld, want we hebben 2 wi''s en wisselen ze dus om, maar nu staat er bij usb loader: usb device not found. wie weet wat ik moet doen :S

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.