Meer immersie bij Virtual Reality (gesloten)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hallo allen, 

Is het gamen met Virtual Reality werkelijk meer immersief dan het gewoonlijk gamen op een computer of console? Dit is hetgeen wat ik aan het onderzoeken ben voor mijn thesis! Immersie gaat stukken verder dan het letterlijk staan in de virtuele wereld. Het betekent ook in welke mate je in controle bent van het spel, het verhaal je boeit, etc.!

Veel factoren dus om te onderzoeken en hierbij heb ik jullie hulp nodig!  :)
Ik heb de volgende enquête samengesteld waarin deze factoren naar voren komen:
http://goo.gl/forms/6TyqTnv8MG(duurt slechts 5 minuten!)

Deze enquête is voornamelijk bedoeld voor gamers die zowel normaal gamen op een computer als console, als al een keer ervaring hebben gehad met Virtual Reality (al was het eenmalig!). Jullie zouden mij enorm veel verder kunnen helpen met mijn scriptie en dat zou fantastisch zijn!  ^^D

Dus wil je deel uit maken van een onderzoek betreft VR? Vul dan snel de enquête in!

Alvast bedankt! (Stelletje helden!)  _O_

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Naast dit ben ik hier uiteraard om een discussie te starten betreft dit onderwerp! Wat vinden jullie? Meer immersie bij VR of minder? Ik zit minder in een spel wanneer ik gebruik maak van VR. Het wordt in mijn ogen "onechter". De controls blijven ook gewoon simpelweg beter bij het gamen op laptop of console!

Wat jullie?

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Er is een centraal enquête topic hiervoor, zou je het daarin nog een keer willen vragen?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.