Rainbow Six Siege

Level 5 72%

Nog 111 XP voor level 6

Naar mijn weten nog geen topic van Rainbow Six Siege tegen gekomen op dit forum,, dus bij deze.. 

Voor dat de game uitkwam was ik niet al te enthousiast over deze game vanwege de weinig content die de game bied (zullen ongetwijfeld meer mensen gedacht hebben :)). toch heb ik na de open beta (waar server best wel kut waren) de game toch gekocht met wat maten en vermaken wij ons er prima mee! ondanks er maar een pop mode is (waarin soms de objective anders is maar uiteindelijk hetzelfde gedaan moet worden) spelen we genoeg potjes in de avond uurtjes, het enige grote minpunt in deze game naar mijn mening is dat het haast niet te doen is als je niet samen speelt. Mijn maten en ik zijn dus op zoek naar wat mensen die onze squad willen komen versterken, we spelen voor de gezelligheid maar vinden het ook heel leuk om potjes te winnen :).

verder lijkt het me ook leuk (mocht dit topic ooit aanslaan bij de community) om jullie mening te delen wat je favoriete class is en wapens  of map die je graag speelt !?

RB6 siege wilde ooit hoog inzetten op de competitive scene, mochten we een goeie squad creëren kunnen we misschien ooit een match tegen andere spelen,, wie weet! 

ik hoor van jullie! 

mijn psn is MadMike13

gegroet!
Mike

Level 5 87%

Nog 50 XP voor level 6

Wat een ongeloolijke heerlijke squad shooter is dit. Ik heb hem vorige week eigenlijks puur op de gok gehaald en nog geen moment spijt gehad! De spanning kan ongeloofelijk intens zijn in tdm potje vooral wanneer je in een serieuze party speelt.

Mijn favoriete operators zijn:
Attackers: twitch & blitz
Defenders: Pulse & Doc

Zodra ik weer achter de ps zit zal ik je toevoegen mike

Level 5 72%

Nog 111 XP voor level 6

Cool!

Operators waar ik graag mee speel zijn
Ash en Thermite!
Smoke en Jager!

persoonlijk vind ik de map in het vliegtuig de meest vette!
samen in een party spelen is idd belangrijk en zal de gameplay alleen maar ten goede doen! ik zie je ins verschijnen!

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ja het is een cool spel.

Op PSN network heet ik: DatDereBBC

Voeg me toe :)

Level 3 87%

Nog 20 XP voor level 4

Er is ook een community op de PS4 voor Nederlandse spelers, we hebben een groep van 30+ mannen, elke avond wel meerdere groepen van 5 online.

Voeg mij: HEL-Alfa of Mnky013 toe al wil je met ons meedoen (vermeldt dan even dat je nederlands bent en met Siege mee wil doen. We spelen wel het liefst met serieuze spelers.

Level 5 72%

Nog 111 XP voor level 6

Heb het nog niet op deze site zien staan... maar de nieuwe operators zijn ook gelekt voor volgende week!

http://www.videogamer.com/ps4/rainbow_six_siege/news/rainbow_six_sieges_canadian_dlc_operators_are_called_frost_and_buck_leaked_screens_reveal.html

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Er is nu een Starter Edition voor 14,99 op Steam, daarbij krijg je alle content uit de game. Er is echter wel een "maar". Je krijgt van de start 4 operators, 2 randomly unlocked en 2 kun je zelf kiezen. De overige 16 moet je via grinden unlocken, dit duurt ongeveer 15 uur per operator.

Toch is dit wel een goede deal. Ik ga hem wel halen. Ik twijfelde enorm na dat free weekend. Hoewel dit eigenlijk een half free to play model is en ik dat niet bij dit soort games wil supporten.

Level 5 72%

Nog 111 XP voor level 6

unlocken van de NIET DLC operators duurt echt geen 15u per stuk... ik meende dat ze per fractie begonnen bij 500 credits en dan steeds duurder werden, na het unlocken van 1 operator uit die fractie, en dat loopt dan op tot 2500credits voor de laatste dacht ik... dit heb je zo! ik denk eerder dat als je goed door speelt je ze allemaal binnen 15-20unlockt hebt.. (de attachments voor alle wapens niet meegerekend)..

voor de DLC operators is het een ander verhaal, deze kosten 25000 per stuk.. dat duurt wel 20u denk ongeveer :)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

In de starter editie kosten ze allemaal 12.500 renown. Dat is de prijs voor de lagere prijs van deze versie. In de gewone editie begint het bij 500 en is de max zo'n 2000.

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Ja dat is het addertje. Hoewel het is geen addertje, ze zijn er redelijk open over.

Level 5 72%

Nog 111 XP voor level 6

Nieuwe uitbreiding Rb6 komt 2aug voor season pass en week later voor de rest!

Operators

Operator Caveira – Zij heeft de reputatie van een wrede ondervrager. Ze beschikt over de “Luison”, een PRB92 met een unieke demper en subsonische kogels, waarmee ze haar vijanden geruisloos kan uitschakelen. Daarnaast kan ze door haar “de Stille Stap” sluiptechniek ongemerkt naar haar prooi sluipen.

Operator Capitão – Hij beschikt over de Tactische Kruisboog TARS Mk0 en kan twee kogeltypen afvuren: dodelijke, verstikkende pijlen en micro-rookgranaten, die zorgen voor snelle, behendige aanvallen.

Verbeterde gameplayervaring

Opgeefsysteem voor Ranked Matches – Als de tegenstand te hevig is, kunnen spelers nu met hun team stemmen om op te geven tijdens een Ranked Match. Hierdoor eindigt de match en kunnen spelers meteen door naar de volgende. Deze nieuwe optie is beschikbaar voorafgaand aan de derde ronde.

Custom Game Modus: Tactisch Realisme – In Custom Games kan je nu kiezen voor de nieuwe gameplaymodus Tactisch Realisme. Deze modus is nog spannender en spelers moeten nog voorzichtiger coördineren en communiceren, en te allen tijde voorbereid zijn op contact met de vijand.

Nieuwe Attachment: De Gebogen Grip – Tom Clancy’s Rainbow Six Siege ondersteunt verschillende speelstijlen. De gebogen grip versnelt het schakelen tussen vuren vanaf de heup en vuren langs de loop, wat prima aansluit op een agressieve, snelle speelstijl.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Zoek je nog iemand? Ik speel namelijk genoeg en niet super slecht, ik zoek juist naar serieuze spelers

Level 5 72%

Nog 111 XP voor level 6

voeg maar toe, speel de game nog af en toe. AL hoewel de game na OP health niet echt bepaald beter is geworden :)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.