USB Loader probleem! (gesloten)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik kon hier niks over vinden waar dan ook op internet.
Mijn wii is al een tijd gesoftmod met hdd etc, maar sinds een tijdje speelt hij niet meer alle spellen van de schijf.
Spellen die het wel doen zijn Marioparty8, mariokart, wii sports resort, just dance 4.
Spellen die het niet meer doen (deden het eerst wel): Just dance 2014/2015, wii party, enz.

Ik heb niks aan de instellingen van mijn wii veranderd. 

Als ik mijn USB loader opstart kan ik wel bijv wii party aanklikken, maar zodra ik wil spelen wordt het scherm zwart. Als ik mariokart open, werkt het spel wel maar als ik op de homeknop van mijn wii afstandsbediening druk, is de tekst in het chinees/japans. Het spel is dan wel gewoon in de juiste taal.

Wat heeft mijn Wii en hoe kan ik dit repareren?

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

Je wii is in een zogenaamde veiligheids stand terecht gekomen, je moet dan in de Wad manager een bepaald bestand verwijderen. Tevens ga je dan bepaalde bestanden downloaden, die je daarna via de wad manager instaleer. 

Je gaat naar www.ikbendom.nl en daar installeer je de bestanden van. 

Verder ga je naar de praxis, koop daar een hamer, en slaat twee keer op je wii, maar twee keer, niet drie keer, niet 1 keer, anders doet hij het niet. 2 Keer met volle kracht, en je zult zien dat je wii het niet meer doet.

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Jouw Wii heeft last van een softmod. Illegaal spellen spelen ondersteunen wij niet hier op IG, dus je zult het ergens anders op moeten lossen.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.