wii overgenomen, krijg hem niet geupdate waarschijnlijk door homebrew

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hallo,

Enkele weken terug is mijn wii stuk gegaan. Ik heb een wii van iemand overgenomen en die had softwarematig homebrew geinstalleerd.
Aangezien ik in het bezit ben van veel officiële spelen op dvd heb ik het complete geheugen van de wii gewist, ik wenste geen onofficiële spelen te gebruiken.
Blijkbaar ben ik in mijn eerlijkheid de mist in gegaan want homebrew kan niet meer gestart worden, wat de bedoeling was, maar ik kan hem ook niet 100% van de wii krijgen.
Als ik een fabrieksherstel doe komt hij altijd op de scherm met daar op de 2de lijn homebrew.
Ik heb internetverbinding kunnen doen, maar upgraden lukt niet wat ik nodig heb om mijn meest recente spelen te kunnen spelen zoals o.a. wii resort.
Kan iemand helpen?

alvast bedankt  emoticons/

Level 14 89%

Nog 297 XP voor level 15

Volgens mij werkt het updaten via internet het niet op de Wii, Nintendo heeft online gedeelte uitgezet.
Jouw is Wii is software matig omgebouwd, dat wil zeggen dat de software van Wii tot in de kern is aan gepast om homedrew te starten. Om hem terug te zetten hoe die eerst was, heb je een backup nodig van het menu voor dat werd omgebouwd. Misschien staat die nog op de SD kaart die in je Wii zit, zat er nog een SD kaart in met alle homedrew?

Je kan hem eigenlijk beter deze Wii de softmod updaten voor orgineel gebruik dan de softmod verwijderen.
Als je het verkeerd doet kan je wii bricken (dood).

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.