Maffia Game

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hallo,

Ik zit mezelf al een tijdje te fantiseren over een nieuwe Maffia Game waar ik ooit op hoop dat dit uit zou komen.
Mijn idee:

Maffia Game
Een open world met simulatie game. Hierin begin je als gewone burger en kom je in aanmerking met een Capo van een maffia familie. Na wat kleine klusjes, komt het grote werk naar voren en mag je jezelf gaan bewijzen bij de maffia familie. Hierbij moet je een verrader omleggen en de eed uiteindelijk afleggen. Wanneer dit is gebeurd zal je onderaan de lijst beginnen. Gedurende game beland je na een aantal opdrachten, gezelligheid feesten, respect krijgen en wat geld verdienen als rank: Capo. Hierbij mag je zelf je mensen gaan rekruten en je eigen mensen aansturen. Je veroverd net als bij The Godfather II wat kleine zaakjes en perst wat mensen af. Nadat je een enige tijd Capo bent en een goede band met de Don hebt zal je als opvolger voor Onderbaas worden. Nadat de Onderbaas vermoord wordt door een rivaal van de familie. Je zal daarna verkozen worden tot onderbaas en mag je een van je eigen mannen tot Capo laten noemen. Daarna ga je bij de Consigliere advies vragen wat te gaan doen en uiteindelijk krijg je ook de opdracht van je Don, iemand te vermoorden van de rivale familie. Wanneer dit gebeurd is breekt de hel in de maffia wereld los en bemoeien zich van allerlei families mee en de regels die vast gezet waren zijn verdwenen. Iedereen pakt wat hij pakken kan en het wordt een rommeltje. Na de rust keerde door een wapenstilstand van alle families, wordt de Don erg ziek en verkiest hij mij als de nieuwe Don. Hierbij zal ik het hoofd zijn van de familie. Uiteindelijk heb ik zelf een heel plan beschreven hoe ik wanneer welke familie moet gaan uitroeien en wat ik daar allemaal voor nodig moet hebben. Met die opdrachten te volbrengen kan ik aan de slag.
Nadat alle families zijn uitgeroeid met tegenslagen en winst is het spel afgelopen en is er nog een mogelijkheid om vrij te kunnen spelen in het spel.

Wat vinden jullie van het korte verhaal/idee :)

Gr,
Wessel

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.