Is the elder scrolls online mijn tijd nog waardig?

Level 7 92%

Nog 58 XP voor level 8

Al sinds een tijdje zit ik te denken om the elder scrolls online aan te schaffen, omdat de beta mij wel aansprak. Is het alleen nog wel bevolkt op de xbox one(je hoort er bijna niks meer over)? Het is natuurlijk niks aan als je helemaal alleen door die wereld loopt(de wereld is dan ook niet echt vol te noemen, dus als er bijna geen spelers zijn valt dat wel op).
tweede vraag en laatste vraag: Is het spel kwalitatief gezien ook wel mijn geld waard naar jullie mening? Ik was bijv in de beta niet verder gegaan dan de eerste 15 levels van 1 ras, dus ik weet niet hoe het zit als je de max hebt gehaald qua level en of het dan nog steeds leuk is om te blijven spelen.
Mijn dank voor de gene die deze 2 vragen kan/weet te beantwoorden!

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

De game is naar mijn weten rond de 30 euro. Je krijgt er meer dan genoeg gameplay voor! Heb de game op PC gespeeld, maar vond 'm niet zo goed als bijvoorbeeld WoW of Guild Wars 2.

Als je de beta leuk vond tot level 15 zou ik 'm halen. Er zijn heel wat meer uurtjes in te stoppen! Persoonlijk zou ik de game wel met een maat co-op spelen.

Level 7 92%

Nog 58 XP voor level 8

Bedankt voor de reactie! Ik heb de game gehaald en het bevalt mij zeer goed.

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

Ok, dan koop ik hem ook

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

Heb je ook neverwinter geprobeerd? Mooi spel en is gratis

Level 7 92%

Nog 58 XP voor level 8

Nope, maar als je samen The Elder Scrolls wil gaan doen dan is mijn naam op de xbox one q2sesamstraat.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.